Nasza multikategoryjna oferta to już ponad 15 milionów produktów w 20 kategoriach, takich jak książka, zabawka, art. szkolne i papiernicze, produkty cyfrowe, ale również zdrowie i uroda, elektronika, dom i ogród czy sport.
W ramach unikatowego omnikanałowego ekosystemu łączymy ponad 365 salonów stacjonarnych z bogatą ofertą dostępną na Empik.com, w tym marketplace (EmpikPlace) i poprzez aplikację mobilną. Ponad 7 mln Polaków rocznie dokonuje zakupów we wszystkich naszych kanałach o wartości ponad 3 mld PLN.
Empik to także jedna z najbardziej rozpoznawalnych i zaufanych marek w Polsce, o ponad 75-letniej bogatej historii.
Jednocześnie jako Grupa Empik wzmacniamy naszą ofertę dla klientów poprzez rozwijany ekosystem usług, oferując m.in. dostęp do cyfrowych treści – audiobooki, ebooki, podcasty (Empik Go) czy bilety na wydarzenia kulturalne i rozrywkowe (Going, Empik Bilety).
Zakres obowiązków:
- Pozyskiwanie nowych wydawców i treści oraz rozwijanie nowych kanałów sprzedaży;
- Utrzymywanie bieżących relacji z wydawcami i dostawcami treści;
- Aktywny udział w rozwoju sprzedaży abonamentu Empik Go dla bibliotek;
- Negocjowanie warunków handlowych oraz zawieranie umów dystrybucyjnych;
- Koordynowanie procesu onboardingu nowych partnerów;
- Monitorowanie wyników sprzedaży w kanałach abonamentowych i à la carte;
- Wsparcie bieżących procesów fakturowania i rozliczeń z wydawcami oraz bibliotekami;
- Przygotowywanie materiałów prezentacyjnych i ofert handlowych.
Oczekiwania wobec kandydata/kandydatki:
-
Doświadczenie w branży wydawniczej lub sprzedaży treści cyfrowych – poszukujemy osoby z praktyczną znajomością rynku książki oraz rozumieniem modelu dystrybucji treści cyfrowych (e-booki, audiobooki, subskrypcje).
-
Dobra znajomość oferty katalogowej polskich wydawców – oczekujemy orientacji w rynku, znajomości największych graczy i różnorodności ich portfolio.
-
Znajomość trendów czytelniczych i konsumenckich – mile widziana umiejętność analizowania i przewidywania zachowań użytkowników oraz dopasowywania oferty do zmieniających się potrzeb.
-
Doświadczenie w negocjacjach i budowaniu relacji biznesowych – niezbędna będzie umiejętność prowadzenia rozmów handlowych, ustalania warunków współpracy oraz finalizowania umów.
-
Umiejętność samodzielnego prowadzenia projektów i proaktywna postawa – oczekujemy inicjatywy w rozwijaniu nowych kanałów sprzedaży oraz pozyskiwaniu partnerów.
-
Analityczne podejście do wyników sprzedażowych – wymagamy umiejętności wyciągania wniosków z danych i raportów oraz formułowania rekomendacji działań optymalizacyjnych.
-
Biegła znajomość MS Excel / Google Sheets – niezbędna do monitorowania wyników sprzedaży, rozliczeń i przygotowywania analiz.
-
Dobre zdolności komunikacyjne i interpersonalne – kluczowe przy współpracy z wydawcami, dostawcami treści oraz zespołami wewnętrznymi.