Merchant Onboarding Specialist

Obsługa klienta

Merchant Onboarding Specialist

Obsługa klienta

Marszałkowska 104/122, Warszawa

Empik

Pełny etat
UoP
Specjalista / Mid
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

budowania relacji z klientami
rozwiązywanie problemów
organizacja pracy i zarządzanie czasem
obsługa klienta

Mile widziane

znajomość e-commerce

Opis stanowiska

Od ponad 75 lat jesteśmy jedną z najbardziej rozpoznawalnych i zaufanych marek w Polsce. Tworzymy unikalny ekosystem, który łączy świat offline i online – ponad 370 salonów stacjonarnych, nowoczesną platformę Empik.com, aplikację mobilną oraz EmpikPlace – nasz dynamicznie rozwijający się marketplace. Rocznie obsługujemy ponad 10 milionów klientów, generując sprzedaż przekraczającą 4 miliardy złotych.  Nasza oferta to ponad 15 milionów produktów w 20 kategoriach – od książek, zabawek i artykułów papierniczych, po elektronikę, zdrowie i urodę, dom i ogród czy sport. Ale Empik to nie tylko produkty – to także dostęp do cyfrowych treści (Empik Go), biletów na wydarzenia (Empik Bilety, Going.) i inspirujących doświadczeń. Jesteśmy liderem sprzedaży omnikanałowej i jednym z TOP4 graczy polskiego e-commerce. Nasz zespół to ponad 3 500 osób, w tym ~200 specjalistów IT, którzy wspólnie tworzą przyszłość handlu i rozrywki. Dołącz do #EmpikTeam i współtwórz z nami kolejne rozdziały tej wyjątkowej historii. Witaj w klubie gotowych na nowe wyzwania! 


Praca w trybie hybrydowym ( 4 dni z biura w Warszawie + 1 dzień w trybie home office).

Twój zakres obowiązków:

  1. Przeprowadzenie onboardingu i pomoc w pierwszych krokach sprzedawców dołączających do EmpikPlace;

  2. Wsparcie w konfiguracji ustawień ogólnych konta EmpikPlace;

  3. Pomoc przy integracji i konfiguracji konta marketplace ze sklepem sprzedawcy;

  4. Realizacja połączeń wychodzących oraz kontakt mailowy ze sprzedawcami;

  5. Dobre zrozumienie technologii i systemów;

  6. Wsparcie techniczne i merytoryczne sprzedawców w trakcie trwania wdrożenia;

  7. Proponowanie Merchantom rozwiązań zwiększających ich sprzedaż na platformie.

Nasze wymagania:

  1. Doświadczenie na podobnym stanowisku lub w działach obsługi klienta lub sprzedaży B2B;

  2. Umiejętność nawiązywania i budowania relacji z klientami;

  3. Bardzo dobre umiejętności komunikacji werbalnej i pisemnej;

  4. Umiejętność organizacji i zarządzania czasem czyli wieloma zadaniami oraz sprzedawcami w jednym momencie;

  5. Nastawienie na rozwiązywanie problemów czyli umiejętność identyfikowania wyzwań i opracowywania rozwiązań ;

  6. Zdolność do szybkiego uczenia się nowych systemów;

  7. Pozytywne nastawienie i determinacja w realizacji założonych celów;

  8. Doświadczenie w pracy ze sprzedawcami w e-commerce będzie dodatkowym atutem.

Twoje korzyści:

  1. Biuro w Centrum Warszawy;

  2. System premiowania;

  3. Karta zniżkowa na produkty Empiku;

  4. Prywatna opieka medyczna;

  5. Dofinansowanie karty Multisport;

  6. Konkursy z nagrodami;

  7. Ubezpieczenie na życie;

  8. Program rekomendacji pracowników.

Oferta dodana: 03.10.2025
Lokalizacja biura

Merchant Onboarding Specialist

Aplikuj na ofertę pracy

Merchant Onboarding Specialist

Marszałkowska 104/122, Warszawa

Empik

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest Empik SA z siedzibą w Warszawie, ul. Marszałkowska 116/122(dalej jako "administrator"). Masz praw... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
REKLAMA: RocketJobs poleca