Merchant Onboarding Specialist
Marszałkowska 104/122, Warszawa
Empik
Od ponad 75 lat jesteśmy jedną z najbardziej rozpoznawalnych i zaufanych marek w Polsce. Tworzymy unikalny ekosystem, który łączy świat offline i online – ponad 370 salonów stacjonarnych, nowoczesną platformę Empik.com, aplikację mobilną oraz EmpikPlace – nasz dynamicznie rozwijający się marketplace. Rocznie obsługujemy ponad 10 milionów klientów, generując sprzedaż przekraczającą 4 miliardy złotych. Nasza oferta to ponad 15 milionów produktów w 20 kategoriach – od książek, zabawek i artykułów papierniczych, po elektronikę, zdrowie i urodę, dom i ogród czy sport. Ale Empik to nie tylko produkty – to także dostęp do cyfrowych treści (Empik Go), biletów na wydarzenia (Empik Bilety, Going.) i inspirujących doświadczeń. Jesteśmy liderem sprzedaży omnikanałowej i jednym z TOP4 graczy polskiego e-commerce. Nasz zespół to ponad 3 500 osób, w tym ~200 specjalistów IT, którzy wspólnie tworzą przyszłość handlu i rozrywki. Dołącz do #EmpikTeam i współtwórz z nami kolejne rozdziały tej wyjątkowej historii. Witaj w klubie gotowych na nowe wyzwania!
Praca w trybie hybrydowym ( 4 dni z biura w Warszawie + 1 dzień w trybie home office).
Twój zakres obowiązków:
Przeprowadzenie onboardingu i pomoc w pierwszych krokach sprzedawców dołączających do EmpikPlace;
Wsparcie w konfiguracji ustawień ogólnych konta EmpikPlace;
Pomoc przy integracji i konfiguracji konta marketplace ze sklepem sprzedawcy;
Realizacja połączeń wychodzących oraz kontakt mailowy ze sprzedawcami;
Dobre zrozumienie technologii i systemów;
Wsparcie techniczne i merytoryczne sprzedawców w trakcie trwania wdrożenia;
Proponowanie Merchantom rozwiązań zwiększających ich sprzedaż na platformie.
Nasze wymagania:
Doświadczenie na podobnym stanowisku lub w działach obsługi klienta lub sprzedaży B2B;
Umiejętność nawiązywania i budowania relacji z klientami;
Bardzo dobre umiejętności komunikacji werbalnej i pisemnej;
Umiejętność organizacji i zarządzania czasem czyli wieloma zadaniami oraz sprzedawcami w jednym momencie;
Nastawienie na rozwiązywanie problemów czyli umiejętność identyfikowania wyzwań i opracowywania rozwiązań ;
Zdolność do szybkiego uczenia się nowych systemów;
Pozytywne nastawienie i determinacja w realizacji założonych celów;
Doświadczenie w pracy ze sprzedawcami w e-commerce będzie dodatkowym atutem.
Twoje korzyści:
Biuro w Centrum Warszawy;
System premiowania;
Karta zniżkowa na produkty Empiku;
Prywatna opieka medyczna;
Dofinansowanie karty Multisport;
Konkursy z nagrodami;
Ubezpieczenie na życie;
Program rekomendacji pracowników.
Merchant Onboarding Specialist
Merchant Onboarding Specialist
Marszałkowska 104/122, Warszawa
Empik