Oferty
Młodszy/a Specjalista/ka ds. Wsparcia Marketplace
Support

Młodszy/a Specjalista/ka ds. Wsparcia Marketplace

Sochaczew
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

Microsoft Office Excel

język angielski

Opis stanowiska

Miejsce pracy: Sochaczew


Nasza multikategoryjna oferta to już ponad 15 milionów produktów w 20 kategoriach, takich jak książka, zabawka, art. szkolne i papiernicze, produkty cyfrowe, ale również zdrowie i uroda, elektronika, dom i ogród czy sport.

W ramach unikatowego omnikanałowego ekosystemu łączymy ponad 350 salonów stacjonarnych z bogatą ofertą dostępną na Empik.com, w tym marketplace (EmpikPlace) i poprzez aplikację mobilną. Ponad 7 mln Polaków rocznie dokonuje zakupów we wszystkich naszych kanałach o wartości ponad 3 mld PLN.

Empik to także jedna z najbardziej rozpoznawalnych i zaufanych marek w Polsce, o ponad 75-letniej bogatej historii.

Jednocześnie jako Grupa Empik wzmacniamy naszą ofertę dla klientów poprzez rozwijany ekosystem usług, oferując m.in. dostęp do cyfrowych treści – audiobooki, ebooki, podcasty (Empik Go) czy bilety na wydarzenia kulturalne i rozrywkowe (Going, Empik Bilety).


Twój zakres obowiązków:

  • Telefoniczna i mailowa obsługa zgłoszeń sprzedawców dotyczących platformy Marketplace;
  • Proaktywny kontakt ze sprzedawcami Marketplace w celu poszerzenia katalogu produktów oraz innych kwestii związanych z obsługą konta sprzedawcy;
  • Codzienne wsparcie sprzedawców w funkcjonowaniu na platformie Marketplace (prowadzenie telefonicznych zapytań dotyczących oferty i produktów, konta, rozliczeń, zamówień, etc.);
  • Weryfikacja zgłaszanych problemów dotyczących platformy i wsparcie w ich rozwiązaniu;
  • Prowadzenie kontaktu ze sprzedawcami przy zachowaniu wysokich standardów jakości obsługi - ilościowych i jakościowych;
  • Wsparcie działu w pozostałych obszarach operacyjnych.


Nasze wymagania:

  • Umiejętność posługiwania się programem Excel na poziomie średniozaawansowanym;
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
  • Dobra organizacja pracy oraz umiejętność komunikacji.


Mile widziane:

  • Roczne doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego;
  • Roczne doświadczenie w obsłudze platform e-commerce.


Korzyści dla Ciebie:

  • Biuro w Centrum Sochaczewa;
  • System premiowania;
  • Prywatna opieka medyczna;
  • Karta Multisport;
  • Ubezpieczenie na życie;
  • Wczasy pod gruszą;
  • Program Poleceń.


Sprawdź podobne oferty pracy

Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Nowa
4 800 - 6 500 pln
Bank Millennium
Wrocław
Praca zmianowa
Nowa

Konsultant ds obsługi klienta z językiem niemieckim

Nowa
7 200 - 7 560 pln
APS
Poznań
, Praca zdalna
Zdalnie
język angielski
Windows
Microsoft Office
Nowa

Technical Operation Specialist

Nowa
BaseLinker
Warszawa
Baselinker
e-commerce
Analityczność
Nowa

IT Customer Success Specialist

Nowa
CodeTwo - HRejterzy
Wrocław
, Praca zdalna
Zdalnie
Microsoft Office
język angielski
obsługa klienta
Nowa

Pracownik działu obsługi klienta

Nowa
WOLT
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
English
support
skuteczna komunikacja
Nowa