Młodszy/a Specjalista/ka ds. Wsparcia Marketplace

Obsługa klienta

Młodszy/a Specjalista/ka ds. Wsparcia Marketplace

Obsługa klienta

aleja 600-lecia 45, Sochaczew

Empik

Pełny etat
UoP
Specjalista / Mid
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

obsługa klienta

Znajomość języków

Angielski: B2

Opis stanowiska

Twój zakres obowiązków


  • Mailowa i telefoniczna obsługa zgłoszeń sprzedawców dotyczących platformy MarketPlace

  • Codzienne wsparcie sprzedawców w funkcjonowaniu na platformie MarketPlace (zapytania dotyczące oferty i produktów, konta, rozliczeń, zamówień etc.)

  • Telefoniczne oraz wirtualne (spotkania Teams) wsparcie sprzedawców w dodaniu produktów oraz ofert w ramach wdrożenia

  • Weryfikacja zgłaszanych problemów dotyczących platformy i wsparcie w ich rozwiązaniu

  • Odpowiadanie na zgłoszenia sprzedawców przy zachowaniu wysokich standardów jakości obsługi - ilościowych i jakościowych

  • Wsparcie działu w pozostałych obszarach operacyjnych

  • Wsparcie innych działów w zakresie technologicznej obsługi merchantów


Nasze wymagania


  • Masz min. roczne doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego

  • Potrafisz posługiwać się programem Excel na poziomie średniozaawansowanym

  • Jesteś osobą dobrze zorganizowaną i komunikatywną

  • Jesteś otwarty/a na kontakt z Klientami biznesowymi poprzez różnorodne formy komunikacji


Mile widziane


  • Roczne doświadczenie w obsłudze platform e-commerce

  • Posługiwanie się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym


To oferujemy


  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się i unikatowej omnikanałowej organizacji zorientowanej na wdrażanie najnowszych rozwiązań technologicznych

  • Pracę w zespole, na którego wsparcie zawsze możesz liczyć – współpracując z najlepszymi specjalistami i ekspertami w swojej dziedzinie

  • Możliwość rozwoju w strukturach firmy (awanse, transfery wewnętrzne)

  • Model pracy hybrydowej (4 dni pracy z biura + 1 dzień w trybie home office)

  • Elastyczny czas rozpoczęcia pracy pomiędzy 8:00 a 10:00

  • Indywidualny onboarding stanowiskowy dostosowany do Twojego tempa przyswajania wiedzy

  • Spotkania i inicjatywy integracyjne – spotykamy się zarówno w ramach zespołu ale i całej organizacji, zapraszamy na nasz taras z widokiem na PKiN

  • Dofinansowanie pakietu benefitów (karta sportowa, pakiet medyczny)

  • Program rekomendacji pracowników

Wymagane umiejętności

obsługa klienta

Znajomość języków

Angielski: B2

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 28.10.2025

Młodszy/a Specjalista/ka ds. Wsparcia Marketplace

Podsumowanie oferty

Młodszy/a Specjalista/ka ds. Wsparcia Marketplace

aleja 600-lecia 45, Sochaczew

Empik

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest Empik SA z siedzibą w Warszawie, ul. Marszałkowska 116/122(dalej jako "administrator"). Masz praw... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.