Miejsce pracy: Sochaczew
Nasza multikategoryjna oferta to już ponad 15 milionów produktów w 20 kategoriach, takich jak książka, zabawka, art. szkolne i papiernicze, produkty cyfrowe, ale również zdrowie i uroda, elektronika, dom i ogród czy sport.
W ramach unikatowego omnikanałowego ekosystemu łączymy ponad 350 salonów stacjonarnych z bogatą ofertą dostępną na Empik.com, w tym marketplace (EmpikPlace) i poprzez aplikację mobilną. Ponad 7 mln Polaków rocznie dokonuje zakupów we wszystkich naszych kanałach o wartości ponad 3 mld PLN.
Empik to także jedna z najbardziej rozpoznawalnych i zaufanych marek w Polsce, o ponad 75-letniej bogatej historii.
Jednocześnie jako Grupa Empik wzmacniamy naszą ofertę dla klientów poprzez rozwijany ekosystem usług, oferując m.in. dostęp do cyfrowych treści – audiobooki, ebooki, podcasty (Empik Go) czy bilety na wydarzenia kulturalne i rozrywkowe (Going, Empik Bilety).
Tryb pracy hybrydowy: 4 dni pracy z biura + 1 dzień w trybie home office
W tej roli będziesz odpowiadać za:
• Monitorowanie baz danych pod kątem poprawności kart produktowych;
• Optymalizację wewnętrznych procesów bazodanowych;
• Implementację nowych produktów na stronę Empik.com;
• Nanoszenie zmian w kartach produktowych widocznych na Empik.com;
• Współpracę z zespołami wewnętrznymi w celu dostosowania baz danych do potrzeb biznesowych;
• Monitorowanie integralności i spójności danych;
• Kontakt z bezpośrednimi dostawcami i producentami.
Pasujesz do nas jeśli:
• Posiadasz umiejętności analitycznego myślenia;
• Jesteś osobą sumienną i rzetelną w realizacji zadań;
• Potrafisz pracować w zespole a do swoich obowiązków służbowych podchodzisz z zaangażowaniem;
• Jesteś osobą komunikatywną i potrafisz nawiązywać skuteczną współpracę;
• Chcesz się rozwijać w obszarze zarządzania danymi;
• Potrafisz efektywnie zarządzać czasem i priorytetami w dynamicznym środowisku pracy;
• Jesteś praktycznym użytkownikiem pakietu MS Office w szczególności MS Excel.
Mile widziane:
• Podstawowa znajomość narzędzi do analizy danych, takich jak Excel (w tym tabele przestawne, formuły, znajomość funkcji);
• Doświadczenie na podobnym stanowisku w obszarze baz danych.
Korzyści dla Ciebie:
Rekomendowane oferty