Online Visual Merchandiser
Empik S.A.
Od ponad 75 lat jesteśmy jedną z najbardziej rozpoznawalnych i zaufanych marek w Polsce. Tworzymy unikalny ekosystem, który łączy świat offline i online – ponad 370 salonów stacjonarnych, nowoczesną platformę Empik.com, aplikację mobilną oraz Empik Marketplace – nasz dynamicznie rozwijający się marketplace. Rocznie obsługujemy ponad 11 milionów klientów, generując sprzedaż przekraczającą 4 miliardy złotych. Nasza oferta to ponad 20milionów produktów w 20 kategoriach – od książek, zabawek i artykułów papierniczych, po elektronikę, zdrowie i urodę, dom i ogród czy sport. Ale Empik to nie tylko produkty – to także dostęp do cyfrowych treści (Empik Go), biletów na wydarzenia (Empik Bilety, Going.) i inspirujących doświadczeń.
Jesteśmy liderem sprzedaży omnikanałowej i jednym z TOP3 graczy polskiego e-commerce. Nasz zespół to ponad 4000 osób, w tym ~200 specjalistów IT, którzy wspólnie tworzą przyszłość handlu i rozrywki.
Dołącz do #EmpikTeam i współtwórz z nami kolejne rozdziały tej wyjątkowej historii. Witaj w klubie gotowych na nowe wyzwania!
Online Visual Merchandiser
Twój zakres obowiązków
bieżąca obsługa strony empik.com oraz aplikacji Empik w zakresie edycji i budowy podstron w ramach powierzonych kategorii produktowych,
tworzenie stron promocyjnych i landing page zgodnie ze standardami UX i SEO;
optymalizacja modułów sklepu i aplikacji pod konwersję i wartość zamówień;
analiza przeprowadzanych działań i akcji promocyjnych (Clarity, Google Analytics, Looker, Power BI);
optymalizacja drzewa kategorii;
monitorowanie wyników search w ramach kategorii i współpraca z innymi zespołami w celu zwiększenia efektywności tego obszaru;
aktywna współpraca z zespołami Handlowymi, Tech, Search, UX, Performance Marketingu, Brand;
badanie trendów rynkowych oraz śledzenie działań konkurencji;
zlecanie i odbiór kreacji marketingowych;
wspieranie działu handlowego w działaniach sprzedażowych e-commerce.
Nasze wymagania
posiadasz doświadczenie w obszarze zarządzania stronami internetowymi min. 2 lata (preferowane sklepy internetowe)
masz doświadczenie w tworzeniu stron promocyjnych i landing page zgodnie ze standardami UX i SEO oraz optymalizowania ich pod wyznaczone KPI;
myślisz analitycznie i lubisz wyciągasz wnioski z swoich analiz;
znasz Google Analytics;
znasz w stopniu podstawowym języki HTML oraz CSS;
znasz dowolny system CMS;
znasz podstawy zagadnień związanych z UX,
znasz system Synerise (mile widziane)
Online Visual Merchandiser
Online Visual Merchandiser