Marketing Project Manager/Koordynator Marketingu

Marketing

Marketing Project Manager/Koordynator Marketingu

Marketing

Malborska, Warszawa +4 Lokalizacje

Sportano.com

Pełny etat
B2B, UoP
Specjalista / Mid
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

e-commerce
Sport
Microsoft Office Excel

Opis stanowiska

Sportano to nowoczesny sklep sportowy, który w jednym miejscu skupia najlepsze marki i topowe produkty z niemal wszystkich dyscyplin sportowych. Naszą misją jest promowanie zdrowego stylu życia poprzez zarażanie sportową energią osób, które dopiero zaczynają przygodę ze sportem, a także motywowanie i podnoszenie poziomu sportu wśród pasjonatów. 


Przyciągamy najlepszych ekspertów w dziedzinie produktu, marketingu, IT, logistyki i zakupów, tworząc nową jakość na europejskim rynku e-commerce. Szeroka oferta sprzętu sportowego, przełomowe rozwiązania logistyczne i najnowocześniejsze technologie e-commerce wspierające naszych klientów sprawiają, że przyszłość branży sportowej może być w Twoich rękach!


Budujemy przyjazną organizację, dla której tak samo jak biznes, ważni są ludzie, ich rozwój i wspólne osiąganie celów. Chcesz razem z nami tworzyć tę niesamowitą historię? Dołącz do nas!


👉 Jako Project Manager / Koordynator będziesz sercem operacyjnym zespołu brand marketingu, osobą, która sprawia, że projekty są dopięte, twórcy mają jasne briefy, a materiały powstają na czas i w odpowiednim standardzie.


Marketing Project Manager/Koordynator Marketingu

Miejsce pracy: praca zdalna lub w jednym z naszych biur Zielona Góra/ Wrocław/Kraków/Tychy/Warszawa

 

Twoje zadania:

Kalendarz Marketingowy

  • współpraca z brand managerem przy planowaniu i realizacji kalendarza marketingowego.

  • planowanie budżetu i mediów zgodnie z ustalonym kalendarzem marketingowym.

  • współpraca z zespołami w całej organizacji, aby decyzje komercyjne i produktowe były spójne z zatwierdzonym kalendarzem marketingowym.

Koordynacja projektów marketingowych

  • prowadzenie projektów od briefu do wdrożenia (WWW, social media, kampanie);

  • tworzenie harmonogramów, pilnowanie terminów i statusów projektów;

  • prowadzenie spotkań projektowych oraz dbanie o płynny przepływ informacji;

  • pilnowanie zgodności materiałów z brand bookiem i wytycznymi;

Foto / wideo / kreacja

  • koordynacja sesji zdjęciowych i filmowych (plan, lokalizacja, logistyka, modelki/modeli);

  • współpraca z fotografami, twórcami wideo, studiem postprodukcji;

  • przygotowywanie briefów i zbieranie referencji do materiałów kreatywnych;

  • wsparcie w kontroli jakości materiałów końcowych;

Influencer marketing

  • kontakt operacyjny z influencerami i agencjami;

  • rozsyłka paczek PR oraz kontrola harmonogramów publikacji;

  • współpraca przy rozliczeniach i raportowaniu wyników;

Outdoor & działania niestandardowe

  • organizacja działań OOH (plakaty, citylighty, billboardy);

  • współpraca z dostawcami i domami mediowymi;

  • podstawowa obsługa eventów i działań partnerskich;

  • przygotowywanie dokumentacji i materiałów do przetargów/ofertowania;

Produkcja & materiały marketingowe

  • nadzór nad sesjami foto/wideo (preprodukcja, scenariusz, produkcja, postprodukcja);

  • rozwój systemów POS i materiałów drukowanych;

  • współpraca z drukarniami, domami produkcyjnymi i podwykonawcami;

  • kontrola jakości produkcji i zgodności z wytycznymi brandowymi;

POS & materiały drukowane

  • zamawianie, odbiór i wysyłka materiałów POS;

  • kontakt z drukarniami i produkcją;

  • organizacja logistyki i transportów;

  • kontrola jakości i nadzór nad stanami materiałów;

Konkursy i akcje specjalne

  • organizacja konkursów (regulaminy, jury, nagrody, wysyłka, raportowanie);

  • koordynacja niestandardowych akcji marketingowych;

  • wsparcie kreatywne & copywritingowe;

  • tworzenie prostych haseł, sloganów, tekstów do social media / www;

  • przygotowywanie opisów, notatek, dokumentów, prezentacji;

Współpraca wewnętrzna

  • praca z działem performance marketingu – dobór materiałów, briefing grafików;

  • współpraca z działem zakupów i kategoriami (kampanie sezonowe, premiery produktowe);

  • kontakt z Customer Service przy akcjach wymagających komunikacji do klientów;

Raportowanie i administracja

  • przygotowywanie raportów z realizacji działań;

  • zarządzanie budżetem operacyjnym poszczególnych projektów;

  • pilnowanie dokumentów, umów, rozliczeń, zamówień.

 

Nasze oczekiwania

  • Minimum 2–4 lata doświadczenia w prowadzeniu projektów marketingowych (WWW, social media, kampanie digital/brandowe);

  • Doświadczenie w koordynacji produkcji foto/wideo – planowanie, logistyka, współpraca z fotografami i ekipami produkcyjnymi;

  • Praktyka w pracy z influencerami lub agencjami influencerskimi (koordynacja publikacji, wysyłki PR, podstawowe raportowanie);

  • Doświadczenie w organizacji działań OOH, eventowych lub akcji niestandardowych;

  • Praca z materiałami POS i drukowanymi – zamówienia, kontakt z drukarniami, kontrola jakości;

  • Doświadczenie we współpracy z zespołami: performance, kreatywnym, zakupowym/produktowym, social media;

  • Prowadzenie projektów end-to-end: brief → harmonogram → wdrożenie → raportowanie;

  • Bardzo dobra organizacja pracy, deadline management i pilnowanie statusów;

  • Umiejętność przygotowywania briefów kreatywnych oraz zbierania referencji;

  • Podstawowa umiejętność tworzenia krótkich treści (social, landing pages, opisy, slogany);

  • Umiejętność pracy na budżecie projektu: kosztorysy, zamówienia, rozliczenia;

  • Dbałość o spójność z brand bookiem i jakość materiałów marketingowych;

  • Swoboda w pracy na narzędziach marketingowych (organizacja, planowanie, task management);

  • Wysoka samodzielność i odpowiedzialność za projekty;

  • Skrupulatność, dokładność, dbałość o szczegóły;

  • Umiejętność szybkiego działania i pracy pod presją czasu;

  • Komunikatywność - bardzo dobra współpraca z wieloma działami jednocześnie;

  • Mobilność - udział w eventach i sesjach zdjęciowych w Polsce i Europie;

  • Proaktywność i szukanie rozwiązań, a nie problemów.

    Mile widziane

  • Doświadczenie w branży sport, e-commerce, fashion lub lifestyle;

  • Podstawowa znajomość narzędzi analitycznych do monitorowania efektywności działań.

 

Co możemy Ci zaoferować?

  • Kultura organizacyjna budowana w oparciu o zasady fair play; 

  • Wyzwania, których nie znajdziesz nigdzie indziej;

  • Realny wpływ na biznes - jesteśmy w fazie dynamicznego wzrostu;

  • Pakiet benefitów dostosowanych do Twoich potrzeb: Karta Multisport, prywatna opieka medyczna Luxmed, program MultiLife, ubezpieczenie na życie, zniżki na produkty, poniedziałkowe śniadania 👈

  • Możliwość współpracy w ramach UoP lub B2B; 

  • Swobodna i inspirująca atmosfera; 

  • Brak dress code’u – jesteśmy firmą sportową 🎿🤸‍♂️

  • Komfortowe warunki i elastyczne godziny pracy; 

  • Więcej czasu dla siebie: 26 dni urlopu bez względu na staż pracy, 

  • Zapraszamy do naszego zespołu również osoby z niepełnosprawnością.

 

 

 

 

 


 

 

Wymagane umiejętności

e-commerce
Sport
Microsoft Office Excel

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 01.12.2025

Marketing Project Manager/Koordynator Marketingu

Podsumowanie oferty

Marketing Project Manager/Koordynator Marketingu

Malborska, Warszawa

Sportano.com

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest Sportano.com Sp. z o.o. z siedzibą w Zielonej Górze, ul. Wrocławska 17B/15-16 (dalej jako "admini... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.