Nasza multikategoryjna oferta to już ponad 15 milionów produktów w 20 kategoriach, takich jak książka, zabawka, art. szkolne i papiernicze, produkty cyfrowe, ale również zdrowie i uroda, elektronika, dom i ogród czy sport.
W ramach unikatowego omnikanałowego ekosystemu łączymy ponad 350 salonów stacjonarnych z bogatą ofertą dostępną na Empik.com, w tym marketplace (EmpikPlace) i poprzez aplikację mobilną. Ponad 7 mln Polaków rocznie dokonuje zakupów we wszystkich naszych kanałach o wartości ponad 3 mld PLN.
Empik to także jedna z najbardziej rozpoznawalnych i zaufanych marek w Polsce, o ponad 75-letniej bogatej historii.
Jednocześnie jako Grupa Empik wzmacniamy naszą ofertę dla klientów poprzez rozwijany ekosystem usług, oferując m.in. dostęp do cyfrowych treści – audiobooki, ebooki, podcasty (Empik Go) czy bilety na wydarzenia kulturalne i rozrywkowe (Going, Empik Bilety).
Zakres obowiązków:
- Pozyskiwanie partnerów reklamowych spośród Partnerów handlowych Grupy Empik
- Budowa i utrzymywanie relacji reklamowych Partnerami handlowymi Grupy Empik
- Doradztwo biznesowe w obszarze Retail Media dla Partnerów handlowych Grupy Empik
- Odpowiedzialność za realizację budżetów reklamowych
- Tworzenie mediaplanów, prezentacji ofertowych, podsumowań posprzedażowych
- Praca na dostępnych produktach reklamowych oraz uczestnictwo w procesie rozwoju oferty reklamowej (Reklama Online i Offline, Empik Ads i inne)
- Ścisła współpraca z Działem Handlowym i innymi zespołami Grupy Empik
- Współpraca z Domami Mediowymi i Agencjami
Wymagania:
- Umiejętność budowania relacji z klientami
- Znajomość rynku reklamowego i e-commerce
- Znajomość technik sprzedaży i swoboda w prowadzenia spotkań sprzedażowych
- Silne umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
- Dobra znajomość pakietu Microsoft Office, MS Teams, JIRA, Confluence
- Duża samodzielność, odpowiedzialność i nastawienie na cel
- Doskonała organizacja pracy własnej i umiejętność dostosowywania się do dynamicznego środowiska
- Znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym.
Praca w trybie hybrydowym: 4 dni z biura + 1 dzień w trybie home office.