Jako Grupa Blix rozwijamy najpopularniejsze aplikacje zakupowe w Polsce - Blix, Zdrowe Zakupy i Qpony, z których rocznie korzysta ponad 6 mln smart shopperów. Działamy na styku technologii i codziennych potrzeb, umożliwiając naszym użytkownikom podejmowanie świadomych decyzji zakupowych. Podbijamy rynek reklamy mobilnej, wspierając sprzedaż największych marek, producentów i sieci handlowych w Polsce, Ukrainie i Rumuni.
Dołączając do nas, trafisz na ludzi, którzy grają do jednej bramki, komunikują się otwarcie i chętnie sobie pomagają. Zauważysz, że każda osoba czuje się odpowiedzialna za wyniki swoje i zespołu, co buduje w nas autentyczne zaufanie. Może Cię zaskoczyć nasza odwaga w myśleniu poza schematami i pragmatyzm, dzięki którym sięgamy po nowości i sprawnie zmieniamy to, co może działać lepiej.
Jeśli szukasz miejsca, gdzie zespołowość spotyka się z wynikami, dołącz do nas!
👉PRACA ZDALNA
👉PRACA NA CAŁY ETAT
👉WYNAGRODZENIE PODSTAWOWE + KWARTALNE PREMIE
👤 O roli
Szukamy Key Account Managera, który lubi wyzwania, działa z rozmachem i potrafi przekuć relacje w długofalowy biznes. To stanowisko dla kogoś, kto swobodnie porusza się w świecie domów mediowych i FMCG, potrafi dotrzeć do liderów po stronie klienta i przekonać ich mocnymi, opartymi na danych rekomendacjami.
Dlaczego ta rola może być dla Ciebie?
- Masz szansę pracować z liderem kategorii, współpracującym z największymi producentami FMCG w Polsce.
- Będziesz mieć realny wpływ na to, jak wygląda rynek reklamy mobilnej w Polsce - Twoje działania mogą wnieść do organizacji milionowe kontrakty i pomóc nam w osiągnięciu strategicznego celu 100 mln przychodu.
- Model pracy łączący elastyczność z networkingiem w Warszawie - optymalny dla osób, które lubią łączyć spotkania na żywo z efektywną pracą zdalną.
- Pozyskiwanie nowego biznesu poprzez identyfikację potencjalnych klientów, przygotowywanie ofert szytych na miarę i skuteczne negocjacje.
- Rozwój portfela klientów - obsługa kluczowych kont odpowiadających za min. 20% przychodów działu, z naciskiem na upselling i cross-selling.
- Rozwijanie relacji w domach mediowych poprzez regularne spotkania z zespołami planerskimi i komitetami zakupowymi, aby utrzymać wysoką rozpoznawalność marki wśród kluczowych.
- Tworzenie skutecznych prezentacji i ofert - dostosowanych do potrzeb klienta i opartych na danych z kampanii, które prowadzimy.
- Analiza rynku - monitorowanie przetargów, zmian rynkowych i nowości w branży FMCG oraz digital marketingu, w tym retail media.
- Udział w wydarzeniach branżowych - konferencjach, warsztatach i eventach networkingowych, aby wzmacniać obecność marki Blix i pozyskiwać kontakty.
- Proaktywne nawiązywanie kontaktów poprzez organizowanie spotkań z strategicznymi partnerami biznesowymi.
👉 Po czym poznamy, że idzie Ci świetnie
Po 3 miesiącach:
- Doskonale znasz ofertę produktową Grupy Blix i potrafisz dopasować nasze rozwiązania do potrzeb klientów.
- Potrafisz skutecznie odpowiedzieć na briefy agencyjne zarówno w stosunku do nowych jak i obecnych klientów Blix.
Po 6 miesiącach:
- Masz już pierwsze zrealizowane kampanie, które pozyskałeś_aś.
- Masz w pipeline projekty nowego biznesu o łącznej wartości min. 400k.
- Regularnie spotykasz się z kluczowymi partnerami biznesowymi w domach mediowych.
- Twój portfel klientów przynosi stabilne wyniki i pierwsze wzrosty.
Po 12 miesiącach:
- Zamknąłeś_aś deal generujący >750k przychodu rocznie.
- Uzupełniasz pipeline bieżącymi briefami o wartości >250k miesięcznie.
- Masz silnie rozwiniętą sieć kontaktów w topowych domach mediowych w Warszawie, a marka Blix jest rozpoznawalna i rekomendowana wśród planistów i decydentów.
👤 O Tobie
- Masz min. 3 lata doświadczenia w sprzedaży B2B, najlepiej w branży mediowej, digital lub FMCG.
- Możesz pochwalić się udokumentowanymi sukcesami sprzedażowymi - zamykaniem kontraktów o wartości min. 500k - 1 mln zł rocznie oraz długofalowym utrzymaniem klientów.
- Posiadasz rozbudowaną sieć kontaktów w domach mediowych i potrafisz docierać do osób decyzyjnych (media planerzy, dział zakupu mediów).
- Świetnie radzisz sobie z procesem sprzedaży end-to-end - od prospectingu, przez przygotowanie strategii ofertowej, negocjacje, aż po finalizację umowy i utrzymanie relacji.
- Znasz strukturę budżetów reklamowych i potrafisz wskazać, gdzie oraz jak najlepiej ulokować wydatki klienta.
- Masz doświadczenie w tworzeniu prezentacji i ofert opartych na danych z kampanii oraz w storytellingu sprzedażowym.
- Jesteś osobą zorientowaną na cel, z silnym poczuciem odpowiedzialności za wynik, samodzielną w działaniu, ale dobrze odnajdującą się w pracy zespołowej.
- Potrafisz szybko przyswajać wiedzę produktową - w ciągu pierwszych 3 miesięcy będziesz w stanie szczegółowo przedstawić klientowi wszystkie produkty Grupy Blix, ich przewagi konkurencyjne i zastosowanie.
- Jesteś gotowy_a do spotkań w Warszawie (2–3 dni w tygodniu), łącząc je z pracą zdalną w pozostałe dni.
- Jesteś zaznajomiony_a z rynkiem FMCG, retail media i formatami reklamowymi.
💡 Rzeczy, o których powinieneś(-aś) wiedzieć
- Na początku współpracy umówisz się z TL na konkretne cele z perspektywą 3-6-12 miesięcy. W połączeniu ze spotkaniami 1on1 stworzymy dla Ciebie środowisko, w którym nie musisz zastanawiać się “Jak mi idzie?”.
- Pierwsze trzy miesiące to czas na wdrożenie się i poznanie zespołu. Będziesz mieć przestrzeń na spokojne opanowanie swoich obowiązków i poznanie kultury pracy.
- Przynajmniej dwa razy do roku zapytamy Cię o to, jak Ci się z nami pracuje. A potem… faktycznie zrobimy coś z Twoim feedbackiem! Aktualnie 80% naszego zespołu uważa, że wdrażamy pozytywne zmiany na podstawie naszych badań (+ 20% r/r).
- Rozwijamy własne produkty, dlatego zależy nam na osobach z pasją i determinacją do osiągania sukcesów, które chcą wspólnie budować silną, rozpoznawalną markę in-house.
💰 Wynagrodzenie i benefity
- Dowolna forma zatrudnienia.
- Praca zdalna, z możliwością pracy w naszym biurze w Poznaniu lub Warszawie.
- Elastyczny start pracy, chcemy być dostępni dla siebie w kluczowych momentach dnia (9/10-15).
- Już od pierwszych dni pracy możesz korzystać z naszych benefitów: Multisport, Luxmed, Ubezpieczenie NN.
- Integracje ogólnofirmowe (2 razy do roku) i budżet na spotkania zespołowe.
- Bonusy okolicznościowe z okazji ślubu dla par dwu- i jednopłciowych, narodzin i adopcji dziecka oraz wyprawka dla adoptowanego zwierzęcia.
- W lipcu i sierpniu w piątki pracujemy godzinę krócej ☀️ 🏝️
👉 Etapy rekrutacji:
Dbamy o to, by proces rekrutacyjny był transparentny i komfortowy. Każdy krok służy nie tylko ocenie Twoich umiejętności, ale również wzajemnemu poznaniu – zależy nam, żebyś czuł/a się dobrze w naszym zespole.
-
Przesłanie CV i formularza. Chcemy poznać Twoje doświadczenie, dowiedzieć się, jak rozwijała się Twoja kariera w sprzedaży, jakie masz największe sukcesy i w jakich obszarach czujesz się najmocniejszy_a.
-
Rozmowa (75 min) z rekruterką Pauliną, która postara się Ciebie poznać pod kątem Twoich oczekiwań i wartości. Będziesz miał również okazję dowiedzieć się więcej o Grupie Blix oraz roli.
-
Rozmowa (60 min) z Łukaszem (Head of Brand Sales). Rozmowa o Twoim podejściu do pozyskiwania klientów, utrzymywania relacji i budowania długoterminowych kontraktów.
-
Spotkanie na żywo w Warszawie (90 min) z Łukaszem (Head of Brand Sales) i Mateuszem (Business Development Director). Rozmowa o strategii rozwoju rynku i możliwościach współpracy. Możesz również spodziewać się pytań o konkretne case study z Twojej kariery - będziemy chcieli zobaczyć, jak działasz w praktyce.
Na żadnym etapie nie pozostajesz bez odpowiedzi. Im dalej jesteś, tym więcej konstruktywnego feedbacku będziemy w stanie Ci przekazać.
Nie czekaj - aplikuj i dołącz do zespołu, który zmienia sposób, w jaki miliony ludzi robią zakupy! Więcej o nas znajdziesz na www.grupablix.pl.