Nasza multikategoryjna oferta to już ponad 15 milionów produktów w 20 kategoriach, takich jak książka, zabawka, art. szkolne i papiernicze, produkty cyfrowe, ale również zdrowie i uroda, elektronika, dom i ogród czy sport. W ramach unikatowego omnikanałowego ekosystemu łączymy ponad 350 salonów stacjonarnych z bogatą ofertą dostępną na empik.com, w tym marketplace (EmpikPlace) i poprzez aplikację mobilną. Ponad 7 mln Polaków rocznie dokonuje zakupów we wszystkich naszych kanałach o wartości ponad 3 mld PLN.
Empik to także jedna z najbardziej rozpoznawalnych i zaufanych marek w Polsce, o ponad 75-letniej bogatej historii. Jednocześnie jako Grupa Empik wzmacniamy naszą ofertę dla klientów poprzez rozwijany ekosystem usług, oferując m.in. dostęp do cyfrowych treści – audiobooki, ebooki, podcasty (Empik Go) czy bilety na wydarzenia kulturalne i rozrywkowe (Going, Empik Bilety).
Praca w trybie hybrydowym ( 4 dni z biura w Warszawie + 1 dzień w trybie home office).
W tej roli będziesz odpowiadać za:
Zarządzanie codzienną pracą oraz merytoryczne wspieranie kilkuosobowego zespołu KAM;
Prezentowanie wyników 3P na cotygodniowych spotkaniach kategoryjnych;
Odpowiedzialność za współtworzenie oraz realizację założeń strategii kategorii dom i ogród Empik.com;
Pozyskiwanie kluczowych sprzedawców na platformę marketplace Empik.com z kategorii dom i ogród;
Wsparcie wdrożenia sprzedawców i ich rozwój na marketplace Empik.com;
Budowa trójstronnej współpracy ze sprzedawcami w grupie Empik-Sprzedawca-Marka (np. Strefa Marek);
Włączenie wybranych sprzedawców w sezony handlowe i przygotowanie oferty sprzedawców do kampanii trade plane’owych;
Sprzedaż rozwiązań marketingowych do kluczowych sprzedawców (Empik Ads, mediaplany).
Oferujemy:
Pracę w dynamicznie rozwijającej się i unikatowej omnikanałowej organizacji zorientowanej na wdrażanie najnowszych rozwiązań technologicznych;
Pracę w zespole, na którego wsparcie zawsze możesz liczyć – współpracując z najlepszymi specjalistami i ekspertami w swojej dziedzinie;
Możliwość rozwoju w strukturach firmy (awanse, transfery wewnętrzne);
Model pracy hybrydowej (4 dni pracy z biura + 1 dzień w trybie home office), nasze biuro jest zlokalizowane w samym centrum miasta przy ul. Marszałkowska 104/122;
Elastyczny czas rozpoczęcia pracy pomiędzy 8:00 a 10:00
Indywidualny onboarding stanowiskowy dostosowany do Twojego tempa przyswajania wiedzy;
Spotkania i inicjatywy integracyjne – spotykamy się zarówno w ramach zespołu ale i całej organizacji, zapraszamy na nasz taras z widokiem na PKiN
Dofinansowanie pakietu benefitów (karta sportowa, pakiet medyczny);
Program rekomendacji pracowników.
Nasze oczekiwania:
Doświadczenie w zarządzaniu kilkuosobowym zespołem;
Doświadczenie w pracy ze sprzedawcami w modelu marketplace w jednej z wiodących platform marketplace (min. 2-3 lata) preferowana kategoria dom i ogród;
Doświadczenie we wsparciu rozwoju sprzedaży sprzedawców na platformie marketplace;
Umiejętność pozyskiwania nowych sprzedawców na marketplace;
Doświadczenie we współpracy ze sprzedawcami i markami w modelu 3P (np. Strefa Marek);
Doświadczenie w sprzedaży rozwiązań marketingowych sprzedawcom i markom (Ads, mediaplany).
Rekomendowane oferty