Nasza multikategoryjna oferta to już ponad 15 milionów produktów w 20 kategoriach, takich jak książka, zabawka, art. szkolne i papiernicze, produkty cyfrowe, ale również zdrowie i uroda, elektronika, dom i ogród czy sport.
W ramach unikatowego omnikanałowego ekosystemu łączymy ponad 350 salonów stacjonarnych z bogatą ofertą dostępną na Empik.com, w tym marketplace (EmpikPlace) i poprzez aplikację mobilną. Ponad 7 mln Polaków rocznie dokonuje zakupów we wszystkich naszych kanałach o wartości ponad 3 mld PLN.
Empik to także jedna z najbardziej rozpoznawalnych i zaufanych marek w Polsce, o ponad 75-letniej bogatej historii.
Jednocześnie jako Grupa Empik wzmacniamy naszą ofertę dla klientów poprzez rozwijany ekosystem usług, oferując m.in. dostęp do cyfrowych treści – audiobooki, ebooki, podcasty (Empik Go) czy bilety na wydarzenia kulturalne i rozrywkowe (Going, Empik Bilety).
Do Twoich obowiązków będzie należeć m.in.:
- Tworzenie strategii rozwoju marki EmpikFoto.pl na rynku polskim;
- Zarządzanie procesami mającymi na celu budowę świadomości marki i realizację krótko- i długoterminowych celów biznesowych;
- Wsparcie w tworzeniu treści na social media;
- Współpraca z influencerami;
- Koordynacja promocji w Grupie Empik;
- Analiza trendów rynkowych i działań konkurencji;
- Reagowanie na trendy rynkowe;
- Bliska, codzienna współpraca z zespołem marketingu (grafika, e-commerce, kalendarz promocyjny, digital) oraz innymi działami w zakresie zapewnienia spójności komunikacyjnej marki w różnych punktach styku z konsumentem.
Nasze oczekiwania:
- Minimum 1-3 lat doświadczenia w marketingu (w zależności od poziomu stanowiska);
- Znajomość narzędzi analitycznych - Google Analytics;
- Umiejętność analizy danych marketingowych (KPI, ROI, CTR itp.);
- ChatGPT, Jasper.ai: generowanie treści i automatyzacja zadań związanych z content marketingiem;
- Umiejętność efektywnej współpracy z różnorodnymi zespołami (np. sprzedaży, IT, produktu, PR) w celu osiągania wspólnych celów biznesowych;
- Doświadczenie w pracy zespołowej, obejmującej współpracę z działami kreatywnymi, technicznymi i analitycznymi;
- Zdolność do budowania relacji i efektywnej komunikacji z różnymi działami w organizacji;
- Znajomość narzędzi graficznych (np. Canva, Adobe Photoshop) - mile widziane.