Nasza multikategoryjna oferta to już ponad 15 milionów produktów w 20 kategoriach, takich jak książka, zabawka, art. szkolne i papiernicze, produkty cyfrowe, ale również zdrowie i uroda, elektronika, dom i ogród czy sport.
W ramach unikatowego omnikanałowego ekosystemu łączymy ponad 365 salonów stacjonarnych z bogatą ofertą dostępną na Empik.com, w tym marketplace (EmpikPlace) i poprzez aplikację mobilną. Ponad 7 mln Polaków rocznie dokonuje zakupów we wszystkich naszych kanałach o wartości ponad 3 mld PLN.
Empik to także jedna z najbardziej rozpoznawalnych i zaufanych marek w Polsce, o ponad 75-letniej bogatej historii.
Jednocześnie jako Grupa Empik wzmacniamy naszą ofertę dla klientów poprzez rozwijany ekosystem usług, oferując m.in. dostęp do cyfrowych treści – audiobooki, ebooki, podcasty (Empik Go) czy bilety na wydarzenia kulturalne i rozrywkowe (Going, Empik Bilety).
Tryb pracy: Hybrydowy (4 dni pracy z biura +1 dzień w trybie home office)
Miejsce pracy: Warszawa
W tej roli będziesz odpowiadać za:
· Wspieranie działu handlowego w zakresie generowania raportów i utrzymywania bazy danych w systemach;
· Bezpośredni kontakt i współpracę z dostawcami;
· Kontakt z salonami;
· Monitorowanie i analizowanie konkurencji.
Korzyści dla Ciebie:
· Biuro w Centrum Warszawy;
· System premiowania;
· Karta zniżkowa na produkty;
· Prywatna opieka medyczna;
· Dofinansowanie karty Multisport;
· Konkursy z nagrodami;
· Ubezpieczenie na życie.
Nasze oczekiwania:
· Znajomość pakietu MS Office (szczególnie MS Excel);
· Umiejętność nawiązywania i budowania relacji z dostawcami;
· Umiejętność współpracy w zespole;
· Otwartość na nowe rozwiązania;
· Dobra organizacja pracy własnej;
· Zaangażowanie w powierzone zadania;
· Kreatywność i innowacyjne podejście do zadań;
· Pozytywne nastawienie.
Rekomendowane oferty