Oferty
Performance Specialist🚀 / Specjalista ds. Performance Marketingu
Marketing

Performance Specialist🚀 / Specjalista ds. Performance Marketingu

8 500 - 12 500 PLNNetto miesięcznie - B2B
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

performance marketing

Meta Ads

Google Ads

język angielski

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

💻 Miejsce pracy: Cała Polska (praca zdalna)


Cześć!


Z tej strony team EVA Dywaniki 🚀


❇️ Kim jesteśmy?


🚀 Jesteśmy prężnie rozwijającym się startupem, który wprowadził do Europy technologiczne dywaniki samochodowe oraz akcesoria samochodowe wykonane z materiału EVA, zdobywając 20% polskiego rynku e-commerce w kategorii dywaników samochodowych w ciągu 5 lat aktywnej sprzedaży.

🚀 Jesteśmy szybko rozwijającą się firmą, której tempo wzrostu wynosi co najmniej 200% rok do roku i nie mamy zamiaru zwalniać.

🚀 W ciągu 4 lat osiągnęliśmy kamień milowy w postaci 100 000 klientów, mając tylko jeden podstawowy produkt w naszym portfolio! Otrzymaliśmy ponad 6 000 unikalnych recenzji, a średnia ocena wynosi 4,8 na 5.

🚀 Naszą super mocą jest umiejętność pozyskiwania informacji zwrotnych z rynku, słuchania klientów, szybkiego przyswajania nowej wiedzy, przemyślanego działania i analizowania wyników oraz szybkiego wdrażania nowych pomysłów w życie.


📍Nasza misja: Podnoszenie jakości życia kierowców poprzez poprawę komfortu, stylu i praktyczności ich samochodów.



❇️ Dlaczego to stanowisko jest otwarte?


Ze względu na dynamiczny wzrost naszych działań marketingowych oraz potrzebę zwiększenia efektywności naszych kampanii płatnych, otwieramy nową pozycję - Performance Specialist. Naszym celem jest dalsza optymalizacja kampanii marketingowych oraz skuteczne zarządzanie budżetami reklamowymi.


❇️ Co będziesz robić? 💻


🧠 Planować, uruchamiać i optymalizować kampanie na płatnych kanałach medialnych, takich jak Meta Ads, Google Ads, Programmatic.

🧠 Odpowiadać za realizację przypisanych KPI, takich jak revenue generated oraz leads generated.

🧠 Tworzyć raporty dotyczące wyników kampanii płatnych mediów oraz analizować dane.

🧠Proaktywnie szukać i proponować sposoby uskutecznienia kampanii oraz rozwoju kanałów płatnych.

🧠 Testować hipotezy, kreacje, kanały w celu znalezienia najlepszych rozwiązań dla firmy.

🧠 Badać, przygotowywać briefy i przekazywać opinie twórcom treści w celu dostarczenia najlepszych zasobów do testowania.




❇️ Co zyskujesz: 🏆


🔹 Atrakcyjne wynagrodzenie: Oferujemy wynagrodzenie w przedziale 9 500-12 500 zł netto na B2B (+VAT)💵

🔹 Pracę z dowolnego miejsca, w 100% zdalnie.

🔹 Niezbędne narzędzia do pracy: Zadbamy o to, abyś miał/a wszystko, czego potrzebujesz do wykonywania swoich obowiązków.

🔹Realny wpływ na procesy i strategie firmy. Twoje pomysły mogą stać się kluczowymi elementami naszej kampanii marketingowej – cenimy sobie kreatywność i nieszablonowe podejście.

🔹 Nasze godziny pracy standardowo wynoszą 9-17, ale jesteśmy elastyczni.

🔹 Doświadczony Team Leader, który zawsze jest wsparciem.

🔹Unikalne doświadczenie w pracy w firmie, która nieustannie się rozwija i zdobywa nowe rynki, co otwiera przed Tobą szerokie możliwości rozwoju kariery.

🔹 Praca w ambitnym zespole który z pasją angażuje się w codzienne wyzwania. Wspólnie tworzymy przyjazną i wspierającą atmosferę pracy, gdzie każdy może czuć się częścią czegoś wyjątkowego.

🔹 Produkt, z którego będziesz dumny (index NPS > 86%).

🔹 Firmowe produkty do własnego przetestowania.

🔹 Eventy integracyjne: Choć pracujemy zdalnie, dbamy o to, aby zespół miał okazję się spotykać i integrować. 

🔹 Dostęp do budżetu szkoleniowego.



❇️ Pasujemy do siebie, jeśli: 🌟


🔸 Masz co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy z Meta Ads i Google Ads oraz jesteś osobą mocno zorientowaną na cel i wyniki.

🔸 Posiadasz doświadczenie w projektowaniu i przeprowadzaniu testów na płatnych kanałach oraz masz doświadczenie w launchu nowych rynków oraz ścisłej współpracy z działem kontentu.

🔸 Biegle posługujesz się językiem polskim oraz angielskim [B2].

🔸 Posiadasz zdolność kreatywnego myślenia i lubisz testować nowe rozwiązania, a także

potrafisz skutecznie strukturyzować i prezentować wyniki oraz pomysły.

🔸 Masz bardzo dobre umiejętności interpersonalne oraz proaktywne podejście do pracy.



💻 Przed rozmową sprawdź nasze kanały social media:


🔹 Instagram

🔹 Facebook

🔹 LinkedIn

🔹 Tik tok



💌 Strony z opiniami:

🔹Google

🔹Trustmate



✅ Przebieg rekrutacji:

🔹 Zapoznawczy 10-minutowy call z HR

🔹 Rozmowa rekrutacyjna z HR

🔹Zadanie rekrutacyjne

🔹 Rozmowa rekrutacyjna z CMO oraz COO



✅ Jeśli to, co przeczytałeś powyżej, wzbudza w Tobie ciekawość i chciałbyś/chciałabyś być częścią zespołu - nie czekaj na lepszy moment, wyślij swoją aplikację! Skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.

tutlo_banner_hero

Poćwicz angielski przed rozmową rekrutacyjną

Odbierz 3 bezpłatne lekcje
8 500 - 12 500 PLN

Netto miesięcznie - B2B

Rekomendowane oferty

Specjalista SEM/ FB (Performance)

Nowa
6 000 - 9 500 PLN
Horizon Marketing
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
Google Ads
Google Analytics
Facebook Ads
Nowa

Product Expert (Performance Marketing)

Nowa
7 000 - 8 500 PLN
Data Octopus
Kraków
Meta Ads
GA4
Google Ads
Nowa

Senior SEM Specialist

Nowa
Dentsu Polska
Warszawa
Analiza Danych
SEM
Microsoft Office
Nowa

Account Manager\ka (Opiekun\ka Klienta)

Nowa
6 200 - 7 500 PLN
SmartYou
Wrocław
, Praca zdalna
Zdalnie
skuteczna komunikacja
dobra organizacja pracy
obsługa klienta
Nowa

Performance Marketing Senior Specialist

Nowa
Extradom.pl
Wrocław
analiza
strategiczne planowanie
pomiar efektywności kampanii
Nowa