Oferty
Specjalista ds. Obsługi Klienta😊 / Customer Support Specialist
Support

Specjalista ds. Obsługi Klienta😊 / Customer Support Specialist

Kraków
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UZ
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

skuteczna komunikacja

dobra organizacja pracy

język angielski

obsługa klienta

Mile widziane

CRM

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

💻 Miejsce pracy: Cała Polska (praca zdalna)


Cześć!

Z tej strony team EVA Dywaniki! 🚀


❇️ Kim jesteśmy?


🚀 Jesteśmy prężnie rozwijającym się startupem, który wprowadził do Europy technologiczne dywaniki samochodowe oraz akcesoria samochodowe wykonane z materiału EVA, zdobywając 20% polskiego rynku e-commerce w kategorii dywaników samochodowych w ciągu 5 lat aktywnej sprzedaży.

🚀 Jesteśmy szybko rozwijającą się firmą, której tempo wzrostu wynosi co najmniej 200% rok do roku i nie mamy zamiaru zwalniać.

🚀 W ciągu 4 lat osiągnęliśmy kamień milowy w postaci 100 000 klientów, mając tylko jeden podstawowy produkt w naszym portfolio! Otrzymaliśmy ponad 6 000 unikalnych recenzji, a średnia ocena wynosi 4,8 na 5.

🚀 Naszą super mocą jest umiejętność pozyskiwania informacji zwrotnych z rynku, słuchania klientów, szybkiego przyswajania nowej wiedzy, przemyślanego działania i analizowania wyników oraz szybkiego wdrażania nowych pomysłów w życie.



📍 Nasza misja: Podnoszenie jakości życia kierowców poprzez poprawę komfortu, stylu i praktyczności ich samochodów.


Kogo szukamy?


Poszukujemy osoby, która:

✔ Biegle zna język polski na poziomie C2/native (to warunek konieczny!).

✔ Jest towarzyska i ma wysokie umiejętności interpersonalne.

✔ Potrafi planować cele i konsekwentnie dążyć do ich realizacji.

✔ Zna angielski na poziomie minimum B2.

✔ Chce, aby jej praca miała znaczenie i stawia na własny rozwój.


Twoje przyszłe obowiązki:


✔ Zapewnianie przyjaznej, profesjonalnej i zrozumiałej komunikacji z klientami (telefon, e-mail, czat online).

✔ Profesjonalne i pozytywne podejście do powierzonych zadań.

✔ Dbanie o wysoki standard obsługi klienta.

✔ Uzupełnianie danych w systemie CRM.


Co zyskasz pracując z nami?


💻 100% pracy zdalnej – możesz pracować skąd chcesz.

🔧 Wysokiej jakości narzędzia pracy, które ułatwią Ci codzienne zadania.

🎁 Konkursy wewnętrzne z atrakcyjnymi nagrodami.

👨‍🏫 Wsparcie doświadczonego Team Leadera, który jest zawsze gotów pomóc.

💵 Wynagrodzenie w wysokości 4500-5000 zł brutto + możliwość uzyskania części prowizyjnej.

🌍 Możliwość realnego wpływu na przyszłość firmy – zespół Customer Support ściśle współpracuje z innymi działami.

🚀 Doświadczenie w dynamicznie rozwijającym się startupie – rośniemy w tempie 5x+ rok do roku.

🎈 Ambitny, młody i pozytywnie nastawiony zespół (średnia wieku to 29 lat).

🏅 Produkt, z którego będziesz dumny – nasz NPS to ponad 86%.

🛠️ Możliwość testowania naszych produktów.

🎊 Integracyjne wydarzenia firmowe.

📈 Aktywny udział w projektach marketingowo-sprzedażowych.


Proces rekrutacji:

  1. Krótka rozmowa telefoniczna z HR.
  2. Rozmowa rekrutacyjna z HR oraz Team Leaderem Customer Support.
  3. Test osobowościowy.
  4. Rozmowa rekrutacyjna z CEO.


Brzmi ciekawie?

Jeśli spełniasz nasze oczekiwania, czekamy na Twoje CV! Przed zgłoszeniem, zachęcamy do zapoznania się z naszymi mediami społecznościowymi:

🔹 Instagram

🔹 Facebook

🔹 LinkedIn

🔹 Tik tok


A także sprawdź, co mówią o nas inni:

🔹Google

🔹Trustmate


Do usłyszenia!



Sprawdź podobne oferty pracy

Wsparcie klienta (niemiecki)

Nowa
1 660 - 1 831 usd
Concentrix CVG International
Katowice
, Praca zdalna
Zdalnie
język niemiecki
skuteczna komunikacja
konsultant
Nowa

Host/Hostessa - Promotor marki

Nowa
1 270 - 1 758 usd
4Specialist Sp. z.o.o.
Warszawa
empatia
customer service
język angielski
Nowa

Junior KYC Specialist

Nowa
ALTEN Polska
Łódź
FATCA
KYC
English
Nowa

Customer Success Agent

Nowa
Autobidmaster
Warszawa
multitasking
CRM
communication
Nowa

Junior Operations Specialist in Customer Support (Hungarian)

Nowa
AirHelp
Gdańsk
Shift work
customer support
English language (C1)
Nowa