Dla naszego klienta, znanego producenta z branży suplementów diety i zdrowej żywności, w ramach rozwoju działu marketingu poszukujemy odpowiedniej osoby na stanowisko: Brand Manager
(*Kandydacie, Twoja aplikacja zostanie przedstawiona naszemu klientowi tylko i wyłącznie za Twoją zgodą. Podczas rozmowy z naszym rekruterem uzyskasz wszystkie informacje o firmie i stanowisku, które pozwolą Ci podjąć decyzję. Jako agencja wyłącznie pośredniczymy w rekrutacji, finalnym pracodawcą jest klient).
Przyszły zakres obowiązków:
- Opracowywanie i wdrażanie kompleksowej strategii komunikacji marki w ramach powierzonego budżetu
- Zarządzanie i rozwój wybraną kategorią produktów
- Przygotowywanie harmonogramu działań marketingowych (kampanie reklamowe, działania w social mediach, eventy i inne aktywności marketingowe)
- Organizacja kampanii promocyjnych i współpraca z influencerami
- Monitorowanie i analizowanie strategii działań marki i dalszych kierunków jej rozwoju
- Współpraca z zespołem marketingowym w celu zapewnienia spójności komunikacji marki
- Analiza rynku i trendów w branży, monitorowanie działań konkurencji oraz identyfikacja nowych możliwości rozwoju marki
- Monitorowanie i analiza efektywności kampanii
Wymagane doświadczenie:
- Doświadczenie na stanowisku Brand/ Product Managera lub pokrewnym
- Doświadczenie w przygotowywaniu strategii marketingowej/ komunikacyjnej
- Kreatywność i zdolność do generowania innowacyjnych pomysłów
- Praktyczna wiedza z obszaru prowadzenia kampanii marketingowych
- Znajomość narzędzi marketingu cyfrowego i mediów społecznościowych
- *Mile widziane osoby interesujące się sportem/ zdrowym żywieniem/ suplementami
Pracodawca oferuje:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie stałe
- Dodatkowy system premiowy
- Prywatną opiekę medyczną
- Ubezpieczenie na życie
- Kartę multisport
- Możliwość skorzystania z programu emerytalnego
- Kursy i szkolenia podnoszące kwalifikacje
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku i znanej marce
brand manager, product manager, marketing manager, category manager, produktu, marki, komunikacji, PR, communication, creative, product, brand, social media, media społecznościowe, marketing, marketingu, rozwoju, rozwój, development, influencer marketing, suplementy diety, diet supplement, FMCG, Food, żywność, żywności