Dla naszego klienta, rozpoznawalnego producenta z branży zdrowej żywności, poszukujemy odpowiedniej osoby na stanowisko Key Account Managera.
(*Kandydacie, Twoja aplikacja zostanie przedstawiona naszemu klientowi tylko i wyłącznie za Twoją zgodą. Podczas rozmowy z naszym rekruterem uzyskasz wszystkie informacje o firmie i stanowisku, które pozwolą Ci podjąć decyzję. Jako agencja wyłącznie pośredniczymy w rekrutacji, finalnym pracodawcą jest klient).
Przyszły zakres obowiązków:
- Rozwijanie sprzedaży poprzez prowadzenie negocjacji handlowych z nowymi kontrahentami, głównie na rynkach zagranicznych,
- Zarządzanie relacjami z kluczowymi klientami firmy w kanale nowoczesnym, w szczególności z dużymi sieciami handlowymi,
- Analiza rynku i konkurencji na arenie międzynarodowej w celu opracowania strategii sprzedażowej,
- Planowanie i realizacja działań sprzedażowych z dużym naciskiem na ekspansję na rynki zagraniczne,
- Prowadzenie cyklicznych spotkań z klientami,
- Przygotowanie ofert handlowych oraz współpraca z działem marketingu.
Wymagania pracodawcy:
- Doświadczenie na stanowisku Export Managera lub Key Account Managera w branży FMCG,
- Bardzo dobra znajomość sieci handlowych w kanale nowoczesnym, zarówno w Polsce, jak i na rynkach zagranicznych,
- Gotowość do wyjazdów służbowych,
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne,
- Nastawienie na wynik i osiąganie celów sprzedażowych,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację w międzynarodowym środowisku biznesowym,
- Bardzo dobra organizacja pracy i orientacja na wyniki.
Pracodawca oferuje:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub inną wybraną przez kandydata formę zatrudnienia,
- Wynagrodzenie stałe i dodatkowy, klarowny system premiowy: miesięczny, kwartalny i roczny, związany z wynikami,
- Benefity pozapłacowe: ubezpieczenie na życie, pakiet medyczny, karta Multisport,
- Szkolenia podnoszące kompetencje zawodowe,
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- Służbowe narzędzia pracy,
- Dużą autonomię działania, możliwość wdrażania własnych pomysłów i realny wpływ na rozwój firmy.