Project Manager
Dla naszego klienta, rozpoznawalnej firmy z branży ubezpieczeniowej, poszukujemy Project Managera.
Zakres obowiązków:
Planowanie, organizowanie i koordynowanie działań wszystkich stron zaangażowanych w realizację projektów.
Nadzór nad zespołami projektowymi oraz zapewnianie im bieżącego wsparcia
Monitorowanie postępów prac projektowych oraz przygotowywanie raportów statusowych.
Kontrola jakości realizowanych projektów oraz zapewnienie ich zgodności z wymaganiami biznesowymi.
Tworzenie, aktualizowanie i utrzymywanie dokumentacji projektowej.
Zarządzanie ryzykiem oraz zmianą w trakcie trwania projektu.
Nasze wymagania:
Minimum 5 lat doświadczenia w zarządzaniu projektami, w tym około 3 lata w branży finansowej.
Doświadczenie w planowaniu i realizacji projektów o strategicznym znaczeniu dla organizacji.
Znajomość metodyk zarządzania projektami potwierdzona certyfikatem (np. PRINCE2, PMP, Agile).
Umiejętność pracy w środowisku wielozadaniowym oraz bardzo dobra organizacja pracy własnej i zespołu.
Wysokie zaangażowanie oraz konsekwencja w realizacji powierzonych zadań.
Dobra znajomość języka angielskiego.
Pracodawca oferuje:
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B.
Atrakcyjne wynagrodzenie.
Pracę w trybie hybrydowym (2 dni biuro, 3 dni zdalnie).
Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy.
Obszerny pakiet benefitów pozapłacowych: prywatna opieka medyczna, karta sportowa, dofinansowanie do szkoleń/studiów/kursów językowych.
Zniżki na produkty własne.
Wewnętrzne inicjatywy charytatywne, sportowe i integracyjne.
Project Manager
Project Manager