Specjalista/Specjalistka ds. Administracji Działu Agrar
Nowa
Praca biurowa

Specjalista/Specjalistka ds. Administracji Działu Agrar

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista / Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

angielski B2

Obsługa B2B

ERP

CRM

copywriting

Opis stanowiska

Specjalista/Specjalistka ds. Administracji Działu Agrar

Praca hybrydowa (2 dni w tygodniu - Nowy Tomyśl)


Jako ERBACHER the food family od ponad 80 lat specjalizujemy się w produkcji oraz dystrybucji najwyższej klasy produktów zapewniających zrównoważone żywienie ludzi i zwierząt.


Nasza pasja, innowacyjne myślenie i stosowanie zaawansowanych technologii pozwalają nam realizować wizję produkcji zdrowej i jakościowej żywności. Wszystkim naszym działaniom przyświeca troska o środowisko i działanie w harmonii z globalną społecznością. Nasze produkty są obecne na ponad 80 rynkach i jest to zasługa nas wszystkich, czyli ponad 1000 osób, pracujących w spółkach w Niemczech, Ukrainie, Tanzanii i tu, w Polsce.   


W związku z ciągłym rozwojem i budową nowej fabryki dla marki Josera Petfood w Paproci k. Nowego Tomyśla, szukamy… być może Ciebie! Zapoznaj się z opisem stanowiska i jeśli brzmi on jak kolejny krok w rozwoju Twojej kariery zawodowej, prześlij nam swoją aplikację. 

Do zobaczenia w teamie #erbacherthefoodfamily 

 

Zadania

  • Wsparcie administracyjne zespołu handlowego działuj Agrar

  • Prowadzenie dokumentacji handlowej i współpraca z innymi działami (marketingu, kontrolingu i księgowości)

  • Obsługa korespondencji i wysyłek kurierskich

  • Organizacja i obsługa spotkań, szkoleń, wydarzeń branżowych działu  

  • Obsługa telefoniczna klientów — doradztwo i delegowanie spraw do konkretnych osób 

  • Przygotowywanie oraz dystrybucja materiałów promocyjnych na eventy branżowe i wystawy 

  • Udział w usprawnianiu procesów administracyjnych w dziale

  • Współpraca z dostawcami i klientami Agrar


Oczekiwania

  • Wyróżniasz się wysokimi umiejętnościami organizacyjnymi i komunikacyjnymi

  • Posiadać doświadczenie zawodowe w obszarze obsługi wewnętrznej B2B 

  • Posiada doświadczenie w realizacji, organizacji spotkań, szkoleń i konferencji

  • Doświadczenie w pracy z systemami ERP i CRM będzie dodatkowym atutem 

  • Bardzo dobra umiejętność redagowania tekstów w języku polskim oraz dobra znajomość języka angielskiego, umożliwiająca pracę w środowisku międzynarodowym


Oferujemy

Tworzymy przyjazne środowisko pracy, stawiamy na człowieka i komfortowe warunki rozwoju. Ponadto, oferujemy coś więcej niż tylko owocowe czwartki. Co konkretnie czeka na Ciebie w Josera?

  • Niekorporacyjna atmosfera

  • Premia wakacyjna oraz świąteczna

  • Paczki dla dzieci oraz prezenty okolicznościowe

  • Elastyczny tryb pracy

  • Atrakcyjne rabaty na produkty (sucha karma dla psów i kotów)

  • Prywatna opieka medyczna LUX MED

  • Ubezpieczenie grupowe i NNW

  • Bezpłatna nauka języków obcych

  • Karta MultiSport

  • I oczywiście… świeże warzywa i owoce w biurze ☺

Ponadto zapewniamy:

  • Pracę (i integracje!) w międzynarodowym środowisku, z ekspertami z różnych krajów, w tym z Polski, Niemiec i Ukrainy.

  • Możliwość ciągłego rozwoju zawodowego i osobistego poprzez udział w dedykowanych szkoleniach w ramach programu Food Family Journey.

  • Przyjazne warunki pracy z dostępem do nowoczesnych narzędzi i technologii, wspierających rozwój umiejętności i efektywność pracy.



Brzmi ciekawie? Nie zwlekaj i aplikuj już dzisiaj! Czekamy na Ciebie w #erbacherthefoodfamily!