Customer Succes Specialist
ERLI to jedna z czołowych platform marketplace w Polsce, która co miesiąc przyciąga ponad 9 milionów aktywnych kupujących. Współpracujemy z tysiącami sprzedawców, wspierając ich w maksymalizacji sprzedaży i rozwoju ich biznesów. Naszym celem jest dostarczanie szerokiej gamy produktów w konkurencyjnych cenach, zapewniając klientom najwyższy standard obsługi i satysfakcję z zakupów.
Twoje zadania:
Wsparcie klientów biznesowych w ich codziennych wyzwaniach na naszej platformie.
Rozwijanie sprzedaży naszych klientów oraz wspieranie ich w osiągnięciu efektywniejszych wyników sprzedażowych.
Analiza powierzonych danych i przygotowanie raportów.
Budowanie trwałych relacji z partnerami, ponieważ wierzymy, że nic nie przynosi tyle sukcesu, co partnerska współpraca.
Szukamy osób, które:
Posiadają doświadczenie w sprzedaży lub w utrzymaniu klienta.
Znają e-commerce, są jego pasjonatami i rozumieją jego mechanizmy.
Rozumieją pojęcia takie jak ROAS I ROI, a konwersja nie kojarzy im się tylko z marką butów 😉.
Posiadają swobodę w kontakcie z klientem.
Lubią mieć dużo zadań i robić wiele rzeczy jednocześnie.
Potrafią tworzyć raporty i mówić o liczbach.
Oferowane wynagrodzenie:
Wynagrodzenie zasadnicze od 6 000 zł brutto do 8 000 zł brutto.
Dodatkowa opieka medyczna i Multisport na preferencyjnych warunkach.
Oferujemy:
Możliwość indywidualnego, nieograniczonego rozwoju biznesowego w dynamicznie rosnącej organizacji w branży e-commerce.
Realny wpływ na rozwój naszej organizacji - Twoje pomysły się dla nas liczą!
Pakiet benefitów na preferencyjnych warunkach (karta sportowa, pakiet medyczny, ubezpieczenie grupowe).
Różnorodne zadania i cele - wiesz, co masz robić, ale pozostawiamy Ci dużą swobodę działania i jesteśmy otwarci na Twoje pomysły.
Różnorodną i inkluzywną kulturę pracy: każdy jest mile widziany, szanujemy sobie nawzajem - każdy punkt widzenia jest ważny!
Swobodną atmosferę - mówimy do siebie ‘po imieniu’ i nie mamy dress code’u.
Zachęcamy do aplikowania!

Erli S.A.
ERLI to jedna z najszybciej rosnących platform e-commerce w Europie i druga co do wielkości w Polsce. Każdego miesiąca odwiedza nas ponad 9 milionów użytkowników, a naszą aplikację pobrano już ponad 3 miliony razy. Współ...
Customer Succes Specialist
Customer Succes Specialist