Social Media & Content Specialist
Nowa
Marketing

Social Media & Content Specialist

Warszawa
6 000 - 8 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - Dowolna
6 000 - 8 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - Dowolna
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca hybrydowa
estru

estru

Jesteśmy butikową agencją customer experience. W pracy liczy się dla nas otwarta, szczera i pełna szacunku atmosfera pracy, w której każdy może być sobą. Dołącz do nas!

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

polski C2

angielski B2

skuteczna komunikacja

content marketing

kreatywność

samodzielność

organizacja pracy

insighty

Zarządzanie projektem

social media

Mile widziane

Slack

Figma

ChatGPT

HTML

Asana

Claude AI

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Kim jesteśmy? 


Jesteśmy estru: agencją marketingową z warszawskiego Muranowa, która nastawiona jest na budowanie marek jutra. Łączymy piękne z mądrym, budując silne marki, które rezonują z klientami. W naszym teamie dobrze się uzupełniamy: działamy na solidnych, strategicznych fundamentach, a następnie tworzymy na ich bazie kreatywne projekty.  


Dzieje się dużo, a dział komunikacyjny się rozrasta, więc…


Szukamy Social Media & Content Specialist, czyli

osoby elastycznej i odpowiedzialnej z kilkuletnim doświadczeniem agencyjnym w prowadzeniu projektów komunikacyjnych. Takiej, która potrafi myśleć kreatywnie, planować pracę, tworzyć treścii wdrażać strategie marek w życie: bez względu na to, czy to duża korporacja, czy mały, lifestylowy brand. Jeżeli jesteś kreatywna_y, wiesz jak organizacyjnie podchodzić do projektów, masz szersze spojrzenie na komunikację, znasz się na trendach w SoMe i UGC, a kontakt z klientem przychodzi Ci z łatwością – szukamy właśnie Ciebie!


Pracujemy z ludźmi, którzy wpisują się w charakter naszej firmy: duże znaczenie ma dla nas wzajemny szacunek, otwarta głowa, a jednocześnie odpowiedzialność i samodzielność. Sprawdź koniecznie naszego IG @estru_


Czyli czym będziesz się u nas zajmować? 

  • tworzeniem planów komunikacyjnych dla naszych klientów, obejmujących: planowanie contentu, briefowanie i zlecanie contentu zespołowi oraz twórcom UGC,
  • współtworzeniem i realizacją strategii w kanałach social media: Instagram, Facebook, TikTok, LinkedIn oraz innych kanałach komunikacyjnych klienta,
  • zarządzaniem kanałami komunikacyjnymi i profilami społecznościowymi naszych klientów: Instagram, Facebook, TikTok, LinkedIn,
  • współtworzeniem i kreowaniem angażujących treści w formie tekstów, obrazów, reels, tiktoków, itp. wspierających działania sprzedażowe oraz montaż video zachowując spójność wizualną i wizerunkową marki,
  • tworzeniem konceptów kreatywnych do kampanii, które realizują strategie naszych klientów,
  • prowadzeniem projektów komunikacyjnych: realizowanie harmonogramu, dbanie o komunikację z klientami,
  • współtworzeniem kampanii z twórcami, dobieraniem twórców do kampanii i regularnych działań, kontaktem z influencerami oraz content creatorami.


Będziesz ściśle współpracować bezpośrednio z klientem oraz project managerami, grafikami, copywriterami oraz z innymi osobami z firmy.


Czego oczekujemy? 

  • minimum 3 letniego doświadczenia w prowadzeniu projektów komunikacyjnych w agencji lub dla klientów (to stanowisko jedynie dla osób z udokumentowanym doświadczeniem),
  • doświadczenia w prowadzeniu profili społecznościowych,
  • doświadczenia w tworzeniu treści socialowych,
  • doświadczenia w w pracy koncepcyjnej i kreatywnej przy strategiach komunikacji i kampaniach dla marek,
  • dużej kreatywności: nasi klienci są z różnych branż i chcemy tworzyć angażujący content dla każdej z nich,
  • odpowiedzialności za swoją pracę oraz topowej organizacji pracy,
  • umiejętności zarządzania projektem i szerszego spojrzenia na pracę każdej osoby z zespołu w ramach danego projektu,
  • wysokich umiejętności interpersonalnych i empatii: zarówno w kontekście komunikacji wewnętrznej, jak i z klientami,
  • umiejętności samodzielnego researchu, szybkiego łączenia faktów oraz dostosowania komunikacji do potrzeb klienta i różnych grup docelowych,
  • wyczucia estetycznego, znajomości trendów,
  • proaktywności i chęci pracy w naprawdę dynamicznym środowisku, gdzie trzeba sprawnie żonglować priorytetami w porozumieniu z teamem, 
  • mądrego korzystania z narzędzi AI (np. chatGPT, Claude),
  • otwartości na feedback i chęci rozwoju,
  • znajomości języka angielskiego na poziomie minimum B2.  


Co będzie plusem? 

  • Udane case study Twojej dotychczasowej pracy: co Ci się udało, może jakaś kampania osiągnęła duży sukces?
  • umiejętność pracy w Figmie, 
  • umiejętność pracy z narzędziami optymalizującymi pracę w zespole jak Asana, Notion, Trello, czy inne,
  • doświadczenie w organizacji sesji zdjęciowych,
  • znajomość języków HTML, CSS. 


Co oferujemy? 

  • Wynagrodzenie w przedziale 6000-8000 "na rękę" w zależności od Twojego doświadczenia i umiejętności,
  • współfinansujemy benefity – kartę Multisport i prywatne ubezpieczenie medyczne w Luxmedzie, finansujemy w 100% ubezpieczenie na życie, 
  • możliwość zatrudnienia w formule B2B lub umowy zlecenie i dzieła. 
  • elastyczność godzin pracy, urlop menstruacyjny, cykliczne tematyczne imprezy, wyjazdy integracyjne, kawę i herbatę w biurze, szeroki wybór mlek roślinnych, a w lecie serwujemy Tonic Espresso 🌞
  • pracę hybrydową/zdalną: choć oczywiście mamy pet-friendly biuro na warszawskim Muranowie, w którym wszyscy chętnie bywamy,
  • transparentność i komunikację no-bullshit: lubimy chwalić się nawzajem za swoje osiągnięcia, ale też wprost rozmawiamy o trudnościach i rzeczach do poprawy,
  • szacunek i pozytywne podejście: jesteśmy przyjaźni, słuchamy się i wspieramy oraz rozumiemy jak ważne jest dobre samopoczucie w miejscu pracy. Staramy się mieć zawsze otwarte głowy i z uśmiechem podchodzić do codziennych wyzwań, które przynosi czasem praca w agencji,
  • różnorodność: każdy z nas jest inny, wszyscy tak samo wartościowi. U nas możesz być w pełni sobą, dopóki podchodzisz do innych z szacunkiem 🙂
  • rozwój: liczy się dla nas prawdziwa możliwość rozwoju zawodowego i kształtowania ścieżki, którą chcesz iść. Lubimy angażować się w projekty wewnętrzne i dzielić się wiedzą: tak, abyśmy wszyscy mogli być coraz lepsi w tym, co robimy. 


Jak wygląda proces rekrutacji?

  1. Wyślij nam swoje CV i portfolio/case studies. Chętnie przeczytamy też kilka słów czemu czujesz, że to będzie dobry match. Może skusisz się o pochwałę, ale też krytykę naszego IG @estru_: co nam fajnie wychodzi, a co nie?
  2. Poprosimy Cię o wykonanie krótkiego zadania rekrutacyjnego: chcemy sprawdzić jak piszesz i myślisz, nie używamy tego w komunikacji z klientami.
  3. Wybrane osoby spotkają się z szefową działu: porozmawiamy o Twoim doświadczeniu i dotychczasowych case'ach.
  4. Ostatni etap to krótka rozmowa z CEO i informacja zwrotna.


Czujesz, że będziesz do nas pasować? Aplikuj!

6 000 - 8 000 PLN/mies.

Netto miesięcznie - Dowolna

Rekomendowane oferty

Social Media & Content Specialist - Praca Zdalna

Nowa
6 200 - 9 200 PLN/mies.
digitalk
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
kratywność
copywriting
analiza
Nowa