Oferty
Kierownik ds. Rozwoju Opakowań Marki Własnej
Nowa
Marketing

Kierownik ds. Rozwoju Opakowań Marki Własnej

Komorniki
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C-level
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa
Eurocash S.A.

Eurocash S.A.

Grupa Eurocash jest największym polskim hurtowym dystrybutorem produktów FMCG, organizatorem znanych sieci franczyzowych, agencyjnych i partnerskich, takich jak ABC, Delikatesy Centrum, Groszek, Gama, Duży Ben, Lewiatan czy Euro Sklep, partnerem logistycznym i technologicznym sklepów lokalnych, a także właścicielem marketu e-grocery nr 1 w Polsce: Frisco.pl. Z liczbą ponad 19 tys. zatrudnianych pracowników i 90 tys. klientów, Eurocash od lat zajmuje miejsce w TOP10 największych polskich firm.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

język angielski

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Obecnie poszukujemy pracownika do zespołu marketingu marki własnej, który zajmie stanowisko Kierownika ds. Rozwoju Opakowań MArki Własnej.


JESTEŚ CIEKAWY/A, JAK BĘDZIE WYGLĄDAŁA TWOJA PRACA? TWOJE ZADANIA TO:


  • Koordynacja projektów związanych z tworzeniem i wdrażaniem opakowań produktów marki własnej​
  • Wyznaczanie kluczowych wskaźników efektywności (KPI) dla projektów i ich monitorowanie (wyniki finansowe, terminowość realizacji, wykonanie budżetu itp.)​
  • Prowadzenie statusów projektowych i raportowanie postępów prac osobom decyzyjnym​
  • Ścisła współpraca z działami wewnętrznymi oraz partnerami zewnętrznymi, w tym agencjami marketingowymi i badawczymi, drukarniami i dostawcami​
  • Tworzenie briefów oraz feedbackowanie projektów graficznych​
  • Tworzenie prezentacji marketingowych


DOŁĄCZ DO NASZEGO ZESPOŁU, JEŚLI:


  • Minimum 2 lata doświadczenia oraz udokumentowane sukcesy w zarządzaniu projektami marketingowymi, preferowane w branży FMCG lub pokrewnej (mile widziane doświadczenie pracy w korporacji)​
  • Wiedzę nt. opakowań i doświadczenie uczestnictwa w procesie ich projektowania​
  • Doskonałą umiejętność planowania i koordynowania projektów, w tym znajomość i umiejętność wyznaczania celów projektowych (KPI) oraz monitorowania ich realizacji, a także prezentowania wniosków decydentom​
  • Umiejętność pisania precyzyjnych i dobrze uargumentowanych briefów oraz feedbacków do projektów marketingowych​
  • Wykształcenie wyższe, preferowane w zakresie marketingu ​
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2​
  • Kreatywny umysł, pasję do marketingu i „feeling” marketingowy​
  • Doświadczenie we współpracy z jakościowymi agencjami reklamowymi / designerskimi​
  • Proaktywną, dynamiczną postawę i umiejętność szybkiego zamykania tematów​
  • Talenty prezentacyjne oraz zdolność do tworzenia perswazyjnych prezentacji​
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i zarządzania wieloma projektami jednocześnie​
  • Wysokie zdolności komunikacyjne i interpersonalne

Sprawdź podobne oferty pracy

Marketing Manager

Nowa
10 000 - 11 500 pln
4K Wieliczka Sp. z o.o.
Wieliczka
branża budowlana
branża nieruchomości
Nowa

Account Manager

Nowa
7 000 - 9 100 pln
Agencja Interaktywna MDA
Kórnik
account manager
kreatywność
język angielski
Nowa

Strategy Planner

Nowa
Altavia Kamikaze Sp. z o.o.
Warszawa
Asana
język angielski
Slack
Nowa

Ekspert ds. Marketingu

Nowa
Alior Bank SA
Warszawa
marketing
kampanie marketingowe 360
Nowa

Specjalista ds. Marketingu w SnowShow i ZIMNO

Nowa
7 000 - 9 000 pln
360° sp. z o.o.
Warszawa
solidność
współpraca
social media
Nowa