Customer Success Manager/ IT Account Manager
Nowa
Sprzedaż

Customer Success Manager/ IT Account Manager

Poznań
7 500 - 13 500 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
7 500 - 13 500 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista / Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

sprzedaż B2B

sprzedaż systemów IT

account manager

obsługa klienta

Mile widziane

CRM

Opis stanowiska

Cześć! 🦊

Miło Cię widzieć w naszych szeregach! Mówimy z wyprzedzeniem, bo szczerze wierzymy, że tak właśnie będzie.

Jesteśmy eVolpe Consulting Group i od 16 lat zrzeszamy pasjonatów Open Source. Skupiamy się na kompleksowych wdrożeniach systemów biznesowych, zwłaszcza klasy CRM, by dostarczać firmom rozwiązania, które są nie tylko elastyczne i skuteczne, ale przede wszystkim realnie wspierają rozwój biznesu.

 

Stale poszerzamy swój zespół o nowe talenty. Obecnie szukamy osoby na stanowisko Customer Success Manager/ IT Account Manager, która będzie odpowiedzialna m.in. za budowanie relacji z klientami oraz dbanie o ich satysfakcję.

 

Obowiązki:

  • budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z obecnymi klientami firmy,

  • regularne spotkania i rozmowy z klientami w celu zrozumienia ich potrzeb biznesowych oraz identyfikowania obszarów do rozwoju współpracy,

  • aktywne proponowanie nowych funkcjonalności, modułów i usług (np. wdrożeń CRM, CX, AI, dodatkowych integracji itp.),

  • koordynacja działań związanych z rozwojem projektów u aktualnych klientów – we współpracy z zespołem konsultantów i wdrożeniowców,

  • monitorowanie satysfakcji klienta oraz reagowanie na pojawiające się wyzwania,

  • badanie aktualnych potrzeb biznesowych klienta wraz z zespołem kosultantów i rekomendowanie rozwiązań opartych na SugarCRM, SuiteCRM, Creatio, Zendesk oraz innych systemach z portfolio eVolpe,

  • udział w przygotowywaniu ofert handlowych i prezentacji rozwiązań dla obecnych klientów,

  • współpraca z działem marketingu i zespołem projektowym w celu poszukiwania dodatkowych możliwości rozwoju klientów (cross-sell, up-sell).

 

Wymagania, czyli szukamy Ciebie, jeśli posiadasz:

  • doświadczenie w sprzedaży B2B lub obsłudze klienta biznesowego związane ze sprzedażą systemów IT (np. CRM, ERP, DMS, HCM, WMS, PIM, e-commerce),

  • znajomość systemów CRM (np. SugarCRM, SuiteCRM, Creatio, Zendesk) lub gotowość do szybkiego ich opanowania,

  • umiejętność budowania i utrzymywania trwałych relacji z klientami,

  • znajomość procesów biznesowych w obszarze sprzedaży, marketingu i obsługi klienta,

  • umiejętność identyfikowania i generowania nowych potrzeb biznesowych klientów,

  • komunikatywność, otwartość i proaktywność w kontakcie z klientem,

  • dobrą organizację pracy i umiejętność prowadzenia kilku procesów równolegle,

  • umiejętność przygotowywania ofert i prezentacji handlowych,

  • znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodny kontakt klientami zagranicznymi,

  • prawo jazdy kat. B.

 

Co oferujemy?

Benefity, czyli w eVolpe będziesz mógł:

  • rozwijać się nie tylko w pracy, dzięki darmowym lekcjom angielskiego i dofinansowaniu do karty Multisport,

  • zadbać o swoje zdrowie z prywatną opieką medyczną zapewnianą przez firmę,pracować jak i kiedy chcesz, dzięki pracy hybrydowej i elastycznym godzinom pracy,

  • pracować na własnych warunkach i wybrać dowolną umowę (UoP, B2B),

  • wykorzystywać narzędzia biurowe usprawniające codzienną pracę, kreatywność i pracę zdalną,

  • korzystać z nowych, biurowych relacji, podczas wyjazdów i imprez integracyjnych.

Czekają na Ciebie też regularne eventy firmowe, takie jak:

🦊 eVolpe Day – dzień w miesiącu w pełni przeznaczony na rozwijanie własnych inicjatyw i umiejętności.

👨‍🏫 What’s New – spotkania podczas, których dzielimy się wiedzą specjalistyczną.

 

Szczegóły:

  • Pełny wymiar godzin.

  • Nasze biuro mieści się w Poznaniu, na Alejach Solidarności.

  • Działamy w trybie stacjonarnym lub hybrydowym, dając Ci elastyczność w wyborze najlepszego dla Ciebie sposobu pracy.

  • Pracujemy w systemie premiowym, w którym wysokość premii uzależniona jest od indywidualnego zaangażowania, wyników oraz wkładu każdej osoby.

 

Jak wygląda proces rekrutacji? 📋

  • 15 min. rozmowa przez telefon - tzw. Entry Interview,

  • rozmowa kwalifikacyjna, podczas której odpowiemy na Twoje pytania i poznamy się bliżej.

 

My czekamy na Ciebie, ale Ty nie czekaj tylko aplikuj!

A w biurze czeka bilard, świeżo mielona kawa i płatki śniadaniowe😊

To jak? Widzimy się? 🙂

7 500 - 13 500 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B