Cześć! 🦊
Miło Cię widzieć w naszych szeregach! Mówimy z wyprzedzeniem, bo szczerze wierzymy, że tak właśnie będzie.
Jesteśmy eVolpe Consulting Group i od 16 lat zrzeszamy pasjonatów Open Source. Skupiamy się na kompleksowych wdrożeniach systemów biznesowych, zwłaszcza klasy CRM, by dostarczać firmom rozwiązania, które są nie tylko elastyczne i skuteczne, ale przede wszystkim realnie wspierają rozwój biznesu.
Stale poszerzamy swój zespół o nowe talenty. Obecnie szukamy osoby na stanowisko Customer Success Manager/ IT Account Manager, która będzie odpowiedzialna m.in. za budowanie relacji z klientami oraz dbanie o ich satysfakcję.
Obowiązki:
budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z obecnymi klientami firmy,
regularne spotkania i rozmowy z klientami w celu zrozumienia ich potrzeb biznesowych oraz identyfikowania obszarów do rozwoju współpracy,
aktywne proponowanie nowych funkcjonalności, modułów i usług (np. wdrożeń CRM, CX, AI, dodatkowych integracji itp.),
koordynacja działań związanych z rozwojem projektów u aktualnych klientów – we współpracy z zespołem konsultantów i wdrożeniowców,
monitorowanie satysfakcji klienta oraz reagowanie na pojawiające się wyzwania,
badanie aktualnych potrzeb biznesowych klienta wraz z zespołem kosultantów i rekomendowanie rozwiązań opartych na SugarCRM, SuiteCRM, Creatio, Zendesk oraz innych systemach z portfolio eVolpe,
udział w przygotowywaniu ofert handlowych i prezentacji rozwiązań dla obecnych klientów,
współpraca z działem marketingu i zespołem projektowym w celu poszukiwania dodatkowych możliwości rozwoju klientów (cross-sell, up-sell).
Wymagania, czyli szukamy Ciebie, jeśli posiadasz:
doświadczenie w sprzedaży B2B lub obsłudze klienta biznesowego związane ze sprzedażą systemów IT (np. CRM, ERP, DMS, HCM, WMS, PIM, e-commerce),
znajomość systemów CRM (np. SugarCRM, SuiteCRM, Creatio, Zendesk) lub gotowość do szybkiego ich opanowania,
umiejętność budowania i utrzymywania trwałych relacji z klientami,
znajomość procesów biznesowych w obszarze sprzedaży, marketingu i obsługi klienta,
umiejętność identyfikowania i generowania nowych potrzeb biznesowych klientów,
komunikatywność, otwartość i proaktywność w kontakcie z klientem,
dobrą organizację pracy i umiejętność prowadzenia kilku procesów równolegle,
umiejętność przygotowywania ofert i prezentacji handlowych,
znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodny kontakt klientami zagranicznymi,
prawo jazdy kat. B.
Co oferujemy?
Benefity, czyli w eVolpe będziesz mógł:
rozwijać się nie tylko w pracy, dzięki darmowym lekcjom angielskiego i dofinansowaniu do karty Multisport,
zadbać o swoje zdrowie z prywatną opieką medyczną zapewnianą przez firmę,pracować jak i kiedy chcesz, dzięki pracy hybrydowej i elastycznym godzinom pracy,
pracować na własnych warunkach i wybrać dowolną umowę (UoP, B2B),
wykorzystywać narzędzia biurowe usprawniające codzienną pracę, kreatywność i pracę zdalną,
korzystać z nowych, biurowych relacji, podczas wyjazdów i imprez integracyjnych.
Czekają na Ciebie też regularne eventy firmowe, takie jak:
🦊 eVolpe Day – dzień w miesiącu w pełni przeznaczony na rozwijanie własnych inicjatyw i umiejętności.
👨🏫 What’s New – spotkania podczas, których dzielimy się wiedzą specjalistyczną.
Szczegóły:
Pełny wymiar godzin.
Nasze biuro mieści się w Poznaniu, na Alejach Solidarności.
Działamy w trybie stacjonarnym lub hybrydowym, dając Ci elastyczność w wyborze najlepszego dla Ciebie sposobu pracy.
Pracujemy w systemie premiowym, w którym wysokość premii uzależniona jest od indywidualnego zaangażowania, wyników oraz wkładu każdej osoby.
Jak wygląda proces rekrutacji? 📋
15 min. rozmowa przez telefon - tzw. Entry Interview,
rozmowa kwalifikacyjna, podczas której odpowiemy na Twoje pytania i poznamy się bliżej.
My czekamy na Ciebie, ale Ty nie czekaj tylko aplikuj!
A w biurze czeka bilard, świeżo mielona kawa i płatki śniadaniowe😊
To jak? Widzimy się? 🙂
Netto miesięcznie - B2B
Rekomendowane oferty