-, Warszawa
EXCO A2A POLSKA Sp. z o.o.
EXCO A2A Polska (www.exco.pl) jest międzynarodową siecią niezależnych biur działających w zakresie audytu, ekspertyz księgowych, kadr i płac oraz doradztwa.
Działając w Polsce od 1999 roku, posiadamy biura w największych miastach Polski: Warszawa, Kraków, Radom, Gdańsk, Wrocław i Poznań.
EXCO A2A Polska specjalizuje się w świadczeniu usług dla klientów działających w głównych sektorach gospodarki (m.in. sprzedaż, import-export, produkcja, usługi, finanse).
W związku z rozwojem spółki poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Asystent/ka do wewnętrznego działu Kadr i Płac
Zakres zadań:
Kompleksowa obsługa kadrowa pracowników (teczki, akta, ewidencja, umowy, zaświadczenia, urlopy itp.)
Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowym (Comarch Optima)
Wsparcie zespołu w przygotowywaniu dokumentów kadrowych i raportów
Archiwizacja dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami
Prowadzenie ewidencji i aktualizacja danych dot. szkoleń pracowników
Współpraca z zespołem płacowym oraz innymi działami firmy
Kogo szukamy?
Osoby, która posiada już podstawowe doświadczenie w obszarze kadr i dobrze odnajduje się w pracy administracyjnej
Kogoś, kto ceni sobie uporządkowane środowisko pracy, dbałość o szczegóły i konsekwencję w działaniu
Osoby, która potrafi zachować poufność i pracować z dokumentacją wymagającą precyzji
Znajomość systemu Comarch Optima będzie dużym atutem
Mile widziane:
Ukończony kurs kadrowo - płacowy;
Doświadczenie w pracy w dziale kadr i płac.
Co oferujemy:
Pracą stacjonarną z biura w Warszawie (Ursynów);
Stabilną i ciekawą pracę w międzynarodowym i profesjonalnym środowisku;
Rozwój kompetencji zawodowych;
Pracę w przyjaznej atmosferze w zespole nastawionym na współpracę;
Elastyczne godziny pracy (zaczynamy pracę między 8:00, a 9:00);
Prywatną opiekę medyczną oraz kartę MultiSport, współfinansowane przez pracodawcę - zadbaj o swoje zdrowie;
Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.