Poszukujemy Specjalisty ds. Customer Experience!
Czy jesteś osobą, która pasjonuje się doskonaleniem doświadczeń klientów oraz pracowników ? Jeżeli potrafisz słuchać, analizować i wdrażać rozwiązania, dołącz do naszego zespołu i pomóż nam tworzyć niezapomniane doświadczenia dla naszych klientów.
Zakres
- Zbudowanie i doskonalenie procesów CX w organizacji i jej otoczeniu
- Budowanie i rozwój procesów, procedur oraz narzędzi wspierających pozytywne doświadczenia klientów (customer experience)
- Inicjowanie i wdrażanie zmian poprawiających doświadczenie klientów
- Raportowanie i analiza kluczowych wskaźników dotyczących relacji z klientem
- Ścisła współpraca z działem Operacji i Rozwoju oraz Marketingu
Nasze wymagania
- Umiejętność zarządzania projektem
- Doświadczenie w pracy z elementami customer experience
- Zdolności analityczne
- Wykształcenie wyższe
- Pomysłowość, kreatywność i wysokie zaangażowanie
- Doświadczenie w korzystaniu z nowych technologii w tym AI
- Gotowość do podróży służbowych
Mile widziane
- Znajomość języka ukraińskiego/rosyjskiego na poziomie komunikatywnym
- Doświadczenie w pracy w dziale obsługi klienta
Oferujemy:
- Formę współpracy adekwatną do Twoich potrzeb
- Dużą samodzielność w działaniu przy jednoczesnym wsparciu przełożonego
- Możliwość skorzystanie z benefitów