Digital Commerce Designer

Design

Digital Commerce Designer

Design

Al. Jerozolimskie 134, Warszawa

FCB Health Spark

Pełny etat
B2B
Specjalista / Mid
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

design
e-commerce
GenAI
Adobe Creative Suite

Znajomość języków

Polski: C1
Angielski: B2

Opis stanowiska

FCB Health Spark (IPG Health Associate Company) to zespół wysoko wyspecjalizowanych profesjonalistów z bogatym doświadczeniem lokalnym i regionalnym. Z pasją podchodzimy do opieki zdrowotnej, koncentrując się na budowaniu świadomości o silnej więzi łączącej pacjentów, pracowników ochrony zdrowia (HCP) oraz naszych klientów z sektora farmaceutycznego. Zakres usług FCB Health Spark obejmuje kreatywność, strategię, branding, doradztwo i tworzenie treści medycznych, wspierane przez rozwiązania cyfrowe i technologiczne dla zespołów Salesforce.


Digital Commerce Designer będzie częścią zespołu in-house dedykowanego jednemu z największych koncernów FMCG na świecie. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za tworzenie materiałów e-commerce (e-comm assets), projektowanie graficzne, kierunek artystyczny oraz produkcję treści na potrzeby social mediów, kampanii digitalowych i prostych materiałów POS (point of sale). Rola ta daje również możliwość eksperymentowania z narzędziami Generative AI (GenAI) w celu zwiększenia kreatywności, optymalizacji procesów i przesuwania granic designu cyfrowego.


Zadania:

·        Tworzenie funkcjonalnych i estetycznych projektów w oparciu o briefy kreatywne i strategie klienta dopasowanych do wymogów sprzedawców detalicznych, z głębokim zrozumieniem PDP (Product Detail Pages), środowiska Amazon i brand store’ów, w tym materiałów dodatkowych i treści A+ content.

·        Efektywne dostosowywanie projektów w ramach standardów dostępności (accessibility) i zarządzanie dużą liczbą SKU.

·        Projektowanie i optymalizacja materiałów do cyfrowych sklepów marek, z wykorzystaniem doświadczenia w pracy z AMS Advertising Suite, by zwiększyć skuteczność kampanii.

·        Prowadzenie projektów od koncepcji po finalną egzekucję, we współpracy z innymi zespołami kreatywnymi.

·        Tworzenie szerokiej gamy materiałów: drukowanych, OOH, opakowań, memów, grafik kampanijnych i eventowych, a także treści digitalowych.

·        Retusz zdjęć produktowych i opakowań; tworzenie lockupów, layoutów oraz ilustracji (ikon i prostych elementów motion designu).

·        Korzystanie z Adobe Firefly, zasobów brandowych i bibliotek stockowych do tworzenia aktualnych, spójnych i angażujących treści.

·        Codzienny kontakt z klientem w obszarze digital commerce – budowanie partnerskich, opartych na jakości relacji od briefu po finalny efekt.

·        Profesjonalne prezentowanie prac klientowi.

·        Śledzenie trendów, poszukiwanie nowych sposobów pracy, w tym kreatywne wykorzystanie narzędzi GenAI, by rozwijać innowacje w designie.


Oczekiwania:

·        Min. 6 lat doświadczenia w projektowaniu eCommerce dla marek CPG (produktów szybkozbywalnych), silne portfolio kreatywne.

·        Doświadczenie w prowadzeniu projektów od koncepcji do wdrożenia.

·        Bardzo dobra znajomość środowiska PDP, Amazon i brand store’ów, w tym materiałów dodatkowych i A+ content.

·        Zaawansowana znajomość Adobe Creative Suite (Photoshop, InDesign, Illustrator), bardzo dobra znajomość Premiere Pro i After Effects.

·        Doskonałe wyczucie typografii, kompozycji, koloru i storytellingu wizualnego.

·        Doświadczenie w pracy z dużą liczbą SKU i znajomość standardów dostępności cyfrowej (accessibility standards).

·        Doświadczenie w pracy z pakietem reklamowym AMS Advertising Suite.

·        Zdolność tworzenia treści social-first (np. GIFy, memy) przy zachowaniu spójności z identyfikacją marki.

·        Wszechstronne umiejętności w obszarze druk, OOH, opakowania, materiały eventowe i digital.

·        Bardzo dobre umiejętności retuszu (w tym opakowań), tworzenia lockupów, layoutów, ikon i ilustracji.

·        Bardzo dobra znajomość PowerPointa (projektowanie prezentacji).

·        Doświadczenie w pracy z Firefly i innymi narzędziami Generative AI, z pasją do ich eksploracji i wdrażania w procesy kreatywne.

·        Mile widziane: projektowanie w Splash, tworzenie i design banerów HTML5.

·        Samodzielność, profesjonalizm i dbałość o szczegóły.

·        Elastyczność, odporność na stres i skuteczność przy napiętych terminach.

 

Oferujemy:

·        Współpracę na podstawie umowy B2B.

·        Pracę dla międzynarodowego klienta z branży FMCG.

·        Dynamiczne i wspierające środowisko pracy, które promuje innowacyjność, kreatywność i ciągłe doskonalenie.

·        Pakiet benefitów: Enel-med, kartę Multisport, kafeterię benefitów oraz lekcje języka angielskiego.

Wymagane umiejętności

design
e-commerce
GenAI
Adobe Creative Suite

Znajomość języków

Polski: C1
Angielski: B2

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 20.10.2025

Digital Commerce Designer

Podsumowanie oferty

Digital Commerce Designer

Al. Jerozolimskie 134, Warszawa

FCB Health Spark

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest McCANN Poland z siedzibą w Warszawie, ul. Cybernetyki 19 (dalej jako "administrator"). Masz prawo... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
REKLAMA: RocketJobs poleca