Kim jesteśmy?
Fenix Metals to zaawansowana technologicznie firma specjalizująca się w recyklingu metali nieżelaznych do postaci czystych metali i produktów. To największy w Europie producent stopów lutowniczych i wiodący wytwórca czystej cyny. Produkty wytwarzane przez Fenix Metals wykorzystywane są m.in. w przemyśle motoryzacyjnym, chemicznym, elektronicznym czy budowalnym w Europie, USA oraz w krajach Bliskiego i Dalekiego Wschodu.
Firma, dzięki pozyskiwaniu metali z recyklingu przyczynia się do ochrony środowiska naturalnego. Fenix Metals zapewnia dostęp do surowców, których zasoby naturalne na świecie są ograniczone.
Siedziba Fenix Metals znajduje się w Specjalnej Strefie Ekonomicznej w Chmielowie (Tarnobrzeg).
Więcej informacji na www.fenixmetals.com.
Dlaczego warto u nas pracować?
Jeśli poszukujesz stabilnego zatrudnienia, cenisz sobie bezpieczeństwo socjalne, jasne oraz uczciwe zasady, jak również dobrą atmosferę w pracy, DOŁĄCZ DO NASZEGO ZESPOŁU.
Twoje zadania:
• Wypracowanie strategii komunikacji marki Fenix Metals.
• Wsparcie w opracowaniu nowej identyfikacji wizualnej marki.
• Realizacja działań w ramach strategii komunikacji firmy.
• Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z mediami ogólnopolskimi i lokalnymi oraz innymi kluczowymi partnerami.
• Tworzenie, edytowanie i publikowanie treści na platformach społecznościowych, z uwzględnieniem strategii komunikacyjnej firmy (Facebook, LinkedIn).
• Koordynacja projektów z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu , w tym m.in. nadzór i organizacja lokalnych programów społecznych i ekologicznych, współpraca z lokalnymi instytucjami oraz organizacjami pozarządowymi.
• Współpraca z agencjami PR.
• Organizacja działań związanych obecnością firmy na konferencjach i kongresach branżowych, w tym opracowywanie prezentacji, raportów i materiałów promocyjnych.
• Wsparcie w zakresie komunikacji wewnętrznej, współdziałanie z innymi działami firmy.
Nasze oczekiwania:
• Minimum 3 lata doświadczenia po stronie agencji lub firmy w zakresie realizacji działań z obszaru PR.
• Duża samodzielność w wykonywaniu codziennych zadań oraz rozwinięte kompetencje interpersonalne w szczególności komunikacji, wysoka kultura osobista.
• Wykształcenie wyższe, mile widziane kierunki typu public relations, dziennikarstwo, filologia polska, marketing.
• Lekkie pióro, umiejętność redagowania treści, notek prasowych, wystąpień publicznych, prezentacji.
• Znajomość obsługi social mediów (m.in. Facebook, Linkedin, Instagram, Youtube). Mile widziana znajomość prowadzenia kampanii reklamowych na social mediach.
• Silne zorientowanie na realizację celów oraz odporność na stres.
• Efektywna organizacja pracy nad wieloma projektami równocześnie.
• Skuteczność w działaniu, odpowiedzialność biznesowa, nastawienie na ciągły rozwój, czerpanie z różnych perspektyw.
• Kreatywność w działaniu.
• Monitorowanie skuteczności działań
• Znajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1.
Oferujemy:
• Umowę o pracę na cały etat
• Atrakcyjne wynagrodzenie
• Możliwość pracy zdalnej
• Profesjonalne, międzynarodowe i przyjazne środowisko pracy
• Dostęp do nowoczesnych narzędzi i metod pracy
• Systemy szkoleń: program wdrożeniowy oraz regularne szkolenia tematyczne podnoszące kompetencje pracownika
• Możliwość zdobywania nowych kwalifikacji, doświadczeń i rozwoju zawodowego
• Program bezpłatnych posiłków regeneracyjnych w każdy dzień pracy (w przypadku wyboru pracy stacjonarnej)
• Finansowanie różnych form wsparcia socjalnego dla pracowników i ich rodzin (fundusz świadczeń socjalnych)
Rekomendowane oferty