Poszukujemy Asystentki /a do agencji marketingowej FIKA, specjalizującej się w marketingu i komunikacja branży HoReCa.
Będziesz współpracować bezpośrednio z Social Media Managerem oraz Project Managerem, jako ich Asystent/ ka.
Szukamy osoby dobrze zorganizowanej i samodzielnej, która chce rozwijać się razem z nami, tworząc i realizując nasze projekty. Jeśli social media to Twój świat, wiesz co to Meta Business Suite, umiesz przygotować kreatywne story, wiesz jak zaplanować posty w terminarzu, gdzie znaleźć statystyki z działań na koncie klienta na FB oraz wiesz jak je czytać- jesteś idealnym kandydatem!
Obowiązki:
- zarządzanie kalendarzem - musisz umieć ustawić spotkanie, czasami zadzwonić do kogoś i przekazać mu terminy spotkań,
- przygotowanie briefu na sesje dla klientów - kreatywność jest tu ważna,
- ustalanie spotkań z firmami współpracującymi z nami (mail, tel.),
- tworzenie prezentacji/ grafik w canvie - na bazie szablonu,
- przygotowanie newslettera / oferty,
- przygotowywanie story dla klienta na podstawie zdjęć/ filmików (canva, z pozycji aplikacji) - spora część pracy,
- planowanie postów, czytanie statystyk, ustawienia kont
- przygotowywanie raportów na szablonie z danych z Mety/ IG,
- działania na wizytówce Googla,
- inne działania asystenckie, w tym praca na dokumentach Googla.
Kogo szukamy:
- osoby terminowej, komunikatywnej (!) oraz dobrze zorganizowanej
- znającej dobrze środowisko Mety- musisz wiedzieć czym się różni portfolio firmowe od Meta Business Suite
- osoby, która nie boi się pracy pod presją czasu
- osoby dostępnej do pracy od godziny 8-9, przez około 4h, od poniedziałku do piątku.