IT Support Specialist
Obsługa klienta

IT Support Specialist

Wrocław
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Jesteśmy producentem oprogramowania dla sektora FinTech i software housem realizującym złożone projekty dla niemieckich, brytyjskich i skandynawskich partnerów z różnych branż. Obecnie w naszych zespołach pracuje ponad 90 specjalistów i programistów Java, PHP, .NET i JavaScript. Kierunkiem naszego rozwoju są inżynieria danych i rozwiązania chmurowe.


Do czego Cię zapraszamy:


Instytucje finansowe przygotowują sprawozdania dla nadzorców, korzystając często z naszych aplikacji z rodziny produktów aSISt. Naszymi klientami są banki spółdzielcze, komercyjne oraz europejskie banki centralne – ponad 600 instalacji w Polsce, Szwecji, Niemczech, Irlandii, Estonii, Portugalii oraz na Węgrzech. Sprawozdawczość obowiązkowa to dziedzina, która robi się coraz bardziej skomplikowana i wymagająca. 


Organizacje, z którymi współpracujemy, potrzebują samodzielnych i odpowiedzialnych specjalistów, którzy pomogą im w pracy z systemami FINGO. Takich, do których będą mogli napisać bądź zadzwonić z prośbą o wsparcie, mając pewność, że je uzyskają.


Potrzebujemy osób, którym nasi klienci zaufają, które będą w stanie szybko określić, jaka jest przyczyna i skala problemu, zreplikują go według wskazań klienta i wytłumaczą osobom technicznym jego kontekst biznesowy.


Jeżeli lubisz rozmawiać z ludźmi, pomagać w rozwiązywaniu problemów, interesują Cię nowoczesne technologie i szukasz stabilnego środowiska, które będzie szanować Twój czas prywatny i weekendy – dołącz do nas! 

 

Co będziesz robić:


  • poznawać tworzoną przez FINGO rodzinę produktów do obsługi sprawozdawczości bankowej
  • udzielać wsparcia technicznego dotychczasowym i nowym użytkownikom naszych systemów (kontakt z klientem w języku polskim i angielskim)
  • testować nowe oraz rozwijane funkcje systemów
  • testować taksonomie udostępniane bankom 
  • tworzyć, utrzymywać i rozwijać dokumentację
  • udostępniać aktualizacje na stronach aSISt (https://support.asist-xbrl.eu/pl i https://support.asist-xbrl.eu/en)
  • przygotowywać i wysyłać maile informacyjne o wydawanych wersjach aktualizacyjnych dla banków krajowych i zagranicznych
  • współpracować z zespołami przy rozwiązywaniu bieżących problemów w zakresie obsługi systemu


Dbamy o siebie, nasz rozwój zawodowy, zdrowie i prywatność:


  • pracujemy w komfortowym biurze, ale częściowa praca zdalna to u nas standard
  • elastyczne godziny pracy: przychodzisz między 7:00 a 10:00 i pracujesz 8 godzin
  • korzyści współfinansowane:
  • szkolenia, kursy i konferencje,
  • lekcje j. angielskiego i niemieckiego,
  • pakiet Medicover, ubezpieczenie na życie,
  • karta sportowa,
  • obiady – łatwo je zamówić przez aplikację, którą sami stworzyliśmy
  • dołączając do nas wybierasz między umową o pracę, a inną formą współpracy

Rekomendowane oferty

Travel Advisor for Nordic Premium Airline SAS with Norwegian

Nowa
9 750 PLN/mies.
Concentrix CVG International
Warszawa
język angielski
doradztwo
norwegian
Nowa

Programista Back End Developer (JAVA)

Nowa
Laude Smart Intermodal S.A.
Toruń
, Praca zdalna
Zdalnie
Jira
Docker
Kubernetes
Nowa