Jeśli widzisz nasze ogłoszenie po raz kolejny – to nie przypadek!
Zespół cały czas się rozwija, a my sukcesywnie i na spokojnie tworzymy nowe miejsca pracy. Obecnie rekrutujemy z myślą o przyszłości- nie mamy obecnie pilnej potrzeby zatrudnienia, ale chcemy już teraz nawiązać kontakt i relacje z osobami, które mogłyby do nas dołączyć w niedalekiej perspektywie.
Może masz trzymiesięczny okres wypowiedzenia? A może dopiero rozważasz zmianę? Zapoznaj się z naszą ofertą i sprawdź, co możemy Ci zaproponować!
W Finkerze stawiamy na jakość, relacje, szacunek, automatyzację i ciągłe doskonalenie procesów. Od 10 lat tworzymy nowoczesne, zewnętrzne działy finansowo-księgowe i wspieramy naszych Klientów między innymi w zakresie księgowości, kadr i płac, kontrolingu oraz funkcji dyrektora finansowego (zerknij na naszą stronę finker.pl/uslugi - mamy wiele do zaoferowania 🚀).
Nasze biuro mieści się w Warszawie (przy ulicy Wilczej, w pobliżu dworca Warszawa Centralna), ale pracujemy w elastyczny sposób (zdalnie / hybrydowo / stacjonarnie), więc nie zamykamy się na kandydatów z różnych lokalizacji.
Kilka rzeczy, które będą dla nas ważne:
-
znasz się na pełnej księgowości i masz min. 2-letnie doświadczenie w tym zakresie,
-
masz wykształcenie wyższe ekonomiczne (finanse/rachunkowość itp.) i/lub ukończone kursy rachunkowe (np. kursy certyfikujące SKwP)
-
jesteś odpowiedzialna/y, dokładna/y i stawiasz na nowe wyzwania oraz rozwój,
-
masz już doświadczenie w pracy na enova365 (w przypadku pracy w większości zdalnej chcielibyśmy, abyś znał/a już wcześniej enovę)
-
czujesz, że jesteś ogarnięta/y technologicznie - wykorzystujesz automatyzację i usprawniania w swojej codziennej pracy (znajomość środowiska Google Workspace będzie dodatkowym atutem)
W naszym zespole będziesz zajmował/a się:
-
prowadzeniem pełnych ksiąg rachunkowych spółki/spółek,
-
zamykaniem ksiąg,
-
analizą, weryfikacją i uzgadnianiem zapisów na kontach księgowych,
-
księgowaniem faktur zakupowych (AP) i sprzedażowych (AR), RMK, WNT, WDT, import usług i towarów, gospodarka magazynowa,
-
weryfikacją dokumentów pod kątem merytorycznym i podatkowym,
-
księgowaniem wyciągów bankowych, raportów kasowych i rozliczeń płatności,
-
przygotowywaniem sprawozdań GUS, NBP i innych raportów, zestawień itp.,
-
wsparciem Głównej Księgowej w bieżących zadaniach.
Co oferujemy?
-
pracę w firmie stawiającej na jakość usług,
-
stabilne zatrudnienie - (UoP lub B2B - to zależy od Ciebie) i wynagrodzenie uzależnione od Twoich umiejętności,
-
wsparcie doświadczonego przełożonego i współpracowników - szukamy rozwiązań, a nie winnych,
-
partnerskie podejście i zdrową atmosferę,
-
balans między życiem prywatnym a zawodowym - pracujemy od poniedziałku do piątku i gwarantujemy elastyczny czas pracy (8 h dzień pracy - rozpoczęcie między 8:00-10:00),
-
elastyczny czas i miejsce pracy (startujemy między 8:00 a 10:00 i pracujemy 8h dziennie). Po okresie wdrożenia, możesz też pracować większość czasu z domu, hybrydowo lub stacjonarnie w naszym biurze w Warszawie przy ulicy Wilczej 71, w zależności od potrzeb Twoich i zespołu.
-
dofinansowanie szkoleń, dostęp do platform: LTCA i GOFIN,
-
dofinansowanie opieki medycznej - pakiet Allianz,
-
luźna atmosfera i brak dress code'u - zależy nam, żebyś czuł(a) się u nas dobrze i wygodnie pod każdym względem 🙂
Brzmi dobrze?
Jeśli tak i czujesz, że to może być „to” - daj nam znać! Z chęcią Cię poznamy. Nawet jeśli nie nawiążemy współpracy w tej rekrutacji, to kto wie co będzie za jakiś czas.
PS Zawsze dajemy znać, na czym wzajemnie stoimy i wracamy z informacją zwrotną na każdym etapie rekrutacji 🙂