Asystent-ka biura / Customer Success 🏢🚀

5 000 - 9 000 PLNBrutto miesięcznie - UZ
5 000 - 9 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Nieruchomości

Asystent-ka biura / Customer Success 🏢🚀

Nieruchomości

Stefana Batorego 18, Warszawa

Flatmate

Pełny etat
UZ, B2B
Staż / Junior
Praca hybrydowa
5 000 - 9 000 PLN
Brutto miesięcznie - UZ
5 000 - 9 000 PLN
Netto miesięcznie - B2B

Wymagane umiejętności

dobra organizacja pracy
sumienność
komunikatywność
Proaktywność
wysoka sprawczość
relacje z Klientami
Dokładność
entuzjazm

Znajomość języków

Polski: C2
Angielski: B2

Opis stanowiska

Cześć 👋


  • Poszukujesz nowego wyzwania?

  • Chcesz pracować w nowoczesnej firmie używającej aktualnej technologii i narzędzi do maksymalnego ułatwiania sobie pracy?

  • Jesteś ciekawa/y jak budować i optymalizować procesy?

  • Lubisz pracować z dokumentami? 

  • Rozumiesz, że nie wszystkie zadania mają taki sam priorytet i identyfikujesz, które zadania są bardziej a które mniej pilne?

  • Masz doświadczenie w przeprowadzaniu rozmów z klientami?

  • Posiadasz status studenta-ki? (Opcjonalnie)


Dobrze się składa, właśnie kogoś takiego szukamy ;)


🕵️Kim jesteśmy i co robimy?


Zajmujemy się automatyzacją najmu - dla właścicieli mieszkań i lokatorów.


  • Oszczędzamy czas, pieniądze, energię i nerwy właścicielom mieszkań i lokatorom.

  • Automatyzujemy najem, korzystając z najnowszych narzędzi do optymalizacji pracy i tworząc własne narzędzia.

  • Opiekujemy się nieruchomościami naszych klientów, załatwiamy rozliczenia i wszystkie kwestie formalne.


Nie chodzimy w garniturach, a do nieruchomości podchodzimy niestandardowo:


  • Znaczenie ma efekt, a nie to żeby się namęczyć. Korzystamy z zasady Eliminate-Automate-Delegate. Nie robimy tego co zbędne, wszystko co powtarzalne automatyzujemy, to co może za nas zrobić ktoś inny - delegujemy.

  • Kładziemy nacisk na rozwój – oferujemy szkolenia, które odpowiadają na bieżące potrzeby i wyzwania. Np. ostatnim szkoleniem, które wdrożyliśmy było szkolenie Kuby Biela ,,Rolki na insta" - bo naszym zdaniem, to videocontentem, a nie ,,zimnymi telefonami" w XXI wieku najłatwiej pozyskuje się klientów.

  • Rozwijamy marketing przychodzący (inboundowy). Współpracujemy z zespołem specjalistów od video, tworzymy treści na tiktok, youtube shorts, meta ads - to klienci przychodzą do nas, a nie my do nich.



🚀 Odezwij się do nas, jeśli:


  • Masz doświadczenie min. 1 rok w pracy z klientem (account executive, customer success)

  • Dokładność i dbałość o szczegóły to Twoje drugie imię,

  • Posiadasz bardzo dobrą samoorganizację pracy i zawsze dotrzymujesz terminów,

  • Charakteryzujesz się komunikatywnością i umiejętnością budowania relacji zarówno z klientami, jak i zespołem,

  • Jesteś gotowy-a do nauki obsługi oprogramowania potrzebnego dla działania firmy,

  • Cechuje Cię proaktywne podejście – starasz się szukać możliwości jak zrobić coś lepiej,

  • Cechuje Cię kreatywne podejście do rozwiązywania problemów,

  • Twój codzienny uśmiech jest Twoim znakiem rozpoznawczym! 😁

          


Szukamy osoby, która chce pracować w małym teamie (3-4 osoby) i ma ochotę rozwijać się z kilku obszarów jednocześnie. Jeśli chcesz dowiedzieć się jak działa firma od środka oraz aby Twoja praca miała bezpośredni wpływ na procesy biznesowe i rozwój firmy, np. jeżeli zauważysz, że jakiś powtarzalny proces, który można zautomatyzować, zgłaszasz to Magdzie, która zautomatyzuje tę pracę za Ciebie - Flatmate jest dla Ciebie idealnym miejscem.



💻 Czym będziesz się zajmować?


  • Sales - kontakt z właścicielami nieruchomości, którzy się do nas zgłosili, kwalifikacja leadów oraz prowadzenie spotkań sprzedażowych online. Twoim celem jest zrozumienie potrzeb właściciela, przedstawienie naszej oferty i doprowadzenie do podpisania umowy – z wykorzystaniem umiejętności rozmowy, negocjacji i budowania relacji.

  • Wsparcie marketingowe - pomoc przy kreowaniu naszego marketingu, w tym tworzenie video, kreacji marketingowych, pomysłów na kreatywne reklamy itd.

  • Zarządzanie bieżącymi operacjami - nadzór nad firmowym mailem, podpisywanie umów z klientami, onboarding nowych mieszkań, rozliczenia administracyjno-księgowe, nadzorowanie procesu wynajmu, kontakt z kontrahentami,

  • Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemach oraz prowadzenie niezbędnych ewidencji (np. stanu technicznego, rozliczeń, kontaktów z klientami)

  • Obsługa klienta - kontakt (głównie mailowy) z lokatorami i właścicielami mieszkań, których już obsługujemy,

  • Budowanie i rozwijanie bazy wiedzy o firmie - procesy, instrukcje, dokumentacja,


    Jak widzisz to dość szeroki zakres obowiązków, więc aplikuj wyłącznie jeżeli odpowiada Ci taka różnorodność w zadaniach ;)


Przejdziesz przez wszystkie działy w firmie – zobaczysz, jak działa sprzedaż, operacje, obsługa klienta i analityka. Dzięki temu sprawdzisz, w czym czujesz się najlepiej i co sprawia Ci największą frajdę. 😊 Może okaże się, że lubisz liczby i analizy, a może bardziej kontakt z ludźmi i budowanie relacji – wszystko przed Tobą!


Na podstawie Twoich mocnych stron wybierzesz kierunek, w którym chcesz się rozwijać.Będziesz mógł/mogła specjalizować się w tym, co Cię najbardziej kręci, a my pomożemy Ci rozwinąć skrzydła na Twojej ścieżce zawodowej 🚀



💰 Co oferujemy?


5000-9000 netto - brutto (przy statusie studenta) oraz:


  • Sprzątanie Twojego mieszkania na koszt firmy, raz na dwa tygodnie.

  • Służbowe przejazdy uberem.

  • Wdrożenie i przygotowanie - na etapie wdrożenia prowadzimy mnóstwo szkoleń, żebyś szybko poznał(a) działanie firmy,

  • Praca zdalna - działamy online, praca musi odbywać się natomiast na terenie Warszawy, bo czasem trzeba załatwić coś "na mieście",

  • Wiedzę o optymalizacji procesów - zwiększanie efektywności organizacji oraz własnej,

  • Umiejętność obsługi narzędzi do zarządzania zadaniami i automatyzacji (SON, Airtable, Clickup, Notion, Calendly, Make, ChatGPT i wiele innych)

  • Wiedzę o nieruchomościach - z pewnością przyda Ci się ona w przyszłości,

  • Duży wpływ na rozwój firmy - w dużej mierze od Ciebie będzie zależało jak organizacja będzie wyglądała w przyszłości.


⏱️ Godziny pracy:


40 h tygodniowo, w godzinach 8 - 20:00.



🎯 Next steps?


  • Wysyłasz do nas CV :)

  • 📧 Dostajesz mail z zadaniami

  • 📞 10-minutowa rozmowa telefoniczna

  • 💻 60-minutowa wideo-rozmowa kwalifikacyjna

  • 🕐 Umawiamy krótki okres próbny, po którego przejściu ustalamy stałą współpracę

Wymagane umiejętności

dobra organizacja pracy
sumienność
komunikatywność
Proaktywność
wysoka sprawczość
relacje z Klientami
Dokładność
entuzjazm

Znajomość języków

Polski: C2
Angielski: B2

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 06.11.2025

Asystent-ka biura / Customer Success 🏢🚀

5 000 - 9 000 PLNBrutto miesięcznie - UZ
Podsumowanie oferty

Asystent-ka biura / Customer Success 🏢🚀

Stefana Batorego 18, Warszawa

Flatmate

5 000 - 9 000 PLNBrutto miesięcznie - UZ
5 000 - 9 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest Hedgehog Housing Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul. Świeradowska 47 (02-662) (dalej jako "admi... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.