Specjalista/Specjalistka ds. reklamacji
Focus Garden to jeden z liderów polskiego rynku e-commerce w branży ogrodniczej. Jesteśmy dynamicznym i pełnym energii do działania zespołem ludzi działających z pasją. Stawiamy na rozwój, nowoczesne technologie i innowacyjne podejście do biznesu. Jeśli szukasz rozwoju zawodowego, chcesz uczyć się, poznawać nowoczesne narzędzia informatyczne i rozwijać się, jako ekspert w swoim obszarze działania to nasza oferta jest dla Ciebie.
W związku z rozwojem naszej organizacji aktualnie poszukujemy odpowiednich kandydatów na stanowisko Specjalista/Specjalistka ds. Reklamacji
Zakres obowiązków
Obsługa klienta w zakresie realizacji procesu reklamacji.
Nadzorowanie obiegu dokumentacji związanej z procesem reklamacji
Odpowiadanie na zapytania mailowe oraz telefoniczne
Proponowanie rozwiązań mających na celu usprawnienia w organizacji
Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
Obsługa systemu badania satysfakcji Klienta m.in. odpowiadanie na opinie Klientów
Nasze oczekiwania
Doświadczenie w pracy w Dziale Reklamacji lub Customer Care
Zdolności negocjacyjne oraz umiejętność rozwiązywania trudnych sytuacji
Znajomość standardów Obsługi Klienta oraz umiejętność budowania pozytywnych relacji
Empatia, cierpliwość oraz komunikatywność
Umiejętność obsługi programów pocztowych oraz pakietu MS Office
Otwarta głowa, energia do działania, chęć nauki oraz dążenie do rozwoju zawodowego.
Dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, terminowość i rzetelność.
Umiejętność organizacji pracy własnej i pracy w grupie
Oferujemy
Pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji działającej w branży e-commerce.
Możliwość dynamicznego rozwoju zawodowego oraz dalszego awansu.
Pracę w zgranym zespole, z kreatywnymi ludźmi pełnymi pasji i pomysłów.
Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia oraz system premiowy zależny od wyników.
Rozszerzony pakiet opieki medycznej.
Dofinansowanie do kart multisport
Specjalista/Specjalistka ds. reklamacji
Specjalista/Specjalistka ds. reklamacji