Jesteśmy liderem oprogramowania Unified Communication & Customer Experience w Polsce. Jako pierwsi stworzyliśmy zaawansowaną platformę SaaS do kompleksowego zarządzania wielokanałową komunikacją oraz zgłoszeniami klientów.
Nasze innowacyjne rozwiązania i ekspercka wiedza od 2008 roku pozwalają naszym Klientom osiągnąć ponadprzeciętne wyniki biznesowe.
Wielokrotnie zdobywaliśmy nagrody i wyróżnienia w rankingu Deloitte Technology Fast 50 Central Europe. Więcej informacji o nas znajdziesz na www.focustelecom.pl
Poszukujemy komunikatywnych i pomysłowych osób, które dołączą do naszego zespołu marketingu i sprzedaży!
Zajmiesz się:
- Kontaktem telefonicznym i mailowym z klientem biznesowym
- Badaniem potrzeb klientów
- Pozyskiwanie nowych klientów biznesowych
- Weryfikacją leadów handlowych pod kątem potencjału sprzedażowego
- Wprowadzaniem danych klientów do wewnętrznych systemów raportujących
- Budowaniem relacji z klientami i dbaniem o wizerunek firmy
Oczekujemy:
- Doświadczenia w telefonicznym kontakcie z klientem biznesowym
- Samodzielności i kreatywności
- Komunikatywności oraz rozwiniętych umiejętności interpersonalnych
- Wysokiej motywacji do pracy, zaangażowania i pozytywnego nastawienia
Mile widziane:
- Doświadczenie w pracy na systemach call center
- Doświadczenie sprzedażowe
- Znajomość systemów CRM oraz marketing automation
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
Oferujemy:
- Stałe wynagrodzenie podstawowe
- Atrakcyjny system premiowy
- Prywatną opiekę medyczną
- Owocowe dni :)
- Przyjazną atmosferę i dynamiczne środowisko pracy
- Możliwość rozwoju i awansu w ramach struktury firmy