Jako Focus Telecom Polska jesteśmy liderem oprogramowania Unified Communication & Customer Experience w Polsce. Jako pierwsi stworzyliśmy zaawansowaną platformę SaaS do kompleksowego zarządzania wielokanałową komunikacją oraz zgłoszeniami klientów.
Nasze innowacyjne rozwiązania i ekspercka wiedza od ponad 14 lat pozwalają naszym Klientom osiągnąć ponadprzeciętne wyniki biznesowe. Wielokrotnie zdobywaliśmy nagrody i wyróżnienia w rankingu Deloitte Technology Fast 50 Central Europe.
Jesteśmy inni niż inni bo wyróżnia nas kultura. Mamy zwinne i pragmatyczne podejście do biznesu: działamy szybko, odważnie i z wizją efektów na jakich nam zależy.
Stawiamy na proaktywność, skuteczność i fajny flow między lubiącymi się ludźmi.
Więcej informacji o nas znajdziesz na www.focustelecom.pl.
Zakres obowiązków
- przygotowywanie planu i przeprowadzanie kampanii marketingowych ukierunkowanych na pozyskiwanie klientów na rynku B2B (przygotowanie planu kampanii, prowadzenie kampanii analiza wyników i wprowadzanie ewentualnych zmian)
- analiza wyników, raportowanie, ustalanie i realizacja KPI dla prowadzonych działań, rekomendacje dalszych działań do Marketing Managera
- planowanie i wdrażanie strategii contentowej opartej o SEO
- pisanie artykułów na bloga i LP - samodzielnie lub we współpracy z osobami w organizacji
- tworzenie webinariów wraz z przygotowaniem i przeprowadzeniem ścieżki follow up
- realizacje kampanii email marketingowych
- wysyłka spersonalizowanych wiadomości e-mail do bazy klientów
- praca z narzędziem Marketing Automation, tworzenie nowych scenariuszy kampanii oraz koordynowanie ich wdrażania, dbałość o higienę bazy
- tworzenie scenariuszy automatyzacji z przenikaniem kanałów WEBPUSH, MAIL, SMS, WWW - koordynacja działań, analiza, wdrażanie usprawnień
- wdrożenie, utrzymanie i rozwijanie systemu marketing automation, dodawanie formularzy, scoringu, segmentacji klientów - wdrażanie zmian i ulepszeń
- ścisła współpraca z działem sprzedaży w celu tworzenia nowych kampanii marketingowych
Nasze wymagania
- osoba o przynajmniej 2-letnim doświadczeniu w Digital Marketingu, ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień z zakresu Marketing Automation
- doświadczenie w realizacji złożonych projektów z zakresu lead gen i lead nurturingu (zwłaszcza Marketing Automation)
- znajomość zasad SEO, SEM
- praktyczna znajomość takich narzędzi jak Google Analitycs, Ahrefs, Semrusch, Google Tag Manager, Adwords, Google Search Console
- rozwinięte zdolności analityczne i doświadczenie w zarządzaniu danymi (CRM, programy lojalnościowe lub strony internetowe)
- praktyczna znajomość narzędzi (CRM, MA), znajomość Partod, HubSpot,Getresponse, Youlead SalesForce będzie dodatkowym atutem
- inicjatywa własna w identyfikacji i proponowaniu zmian rozwojowych dla obszaru Digital Marketingu
- gotowość do pracy w kulturze organizacyjnej nastawionej na otwartą komunikację wewnątrz zespołu, informacje zwrotne, stały rozwój i ciągłe dążenie do utrzymania pozycji lidera w zakresie obsługi klienta
- dobra znajomość języka angielskiego (przynajmniej poziom B2)
Mile widziane
- konfiguracja narzędzi wsparcia procesów sprzedażowych i posprzedażowych,
- obsługa narzędzi Canva, Photoshop
- dobra znajomość technologii internetowych: Wordpress, HTML, CSS, e-mail
Oferujemy:
- stałe wynagrodzenie podstawowe z możliwością podwyżki po okresie próbnym (3msc) + premia zależna od zrealizowanych celów, rozliczana co miesiąc,
- elastyczny tryb i czas pracy, zależny od twoich aktywności w danym dniu. Pracujemy w modelu hybrydowym lub stacjonarnym,
- szkolenia i warsztaty wprowadzające, które pomogą Ci lepiej zrozumieć produkt i specyfikę naszej branży, a co za tym idzie indywidualne wsparcie w trakcie wdrożenia i dalszej pracy
- przejrzysta komunikacja w zespole, pracujemy w kulturze feedbacku i dbamy o jasny przepływ informacji w całej organizacji,
- zwinne i wspierające środowisko pracy; dajemy ci pełne wsparcie, a przy tym dajemy możliwość na realizację Twoich pomysłów - masz wpływ na produkt,
- klasycznie oferujemy kartę multisport, prywatną opiekę medyczną oraz owocowe wtorki