Jeśli masz duszę ogarniacza, wiesz czym różni się MQL od SQL i posiadasz doświadczenie w zarządzaniu projektami-to witamy w domu (pomimo że to praca zdalna).
➡️ Kilka słów o nas i stanowisku:
FO Media to dynamicznie rozwijająca się agencja Lead Generation (Marketing + Sales) specjalizująca się w dostarczeniu leadów marketingowych dla klientów z branży HR, medycznej i sprzedaży. Naszym celem jest… sprawianie, żeby inni zarabiali więcej ;)
Jako lider projektów będziesz pierwszą linią kontaktu zarówno dla naszych klientów, jak i dla zespołu, dbając o plan działań, płynność komunikacji i efektywność działań.
- Dbasz o sukces współpracy, nadzorując jej przebieg i dbasz o sukces naszych Klientów
- Zapewniasz kompleksową opiekę nad projektem od początku do końca, włączając w to etapy onboardingu czy pilnowanie rozliczeń;
- Zarządzasz działem operacyjnym pod kątem lead generation dla Klientów (pracownicy + podwykonawcy);
- Współtworzysz strategię projektu (marketing, sprzedaż, growth Klienta);
- Regularnie spotykasz się z zespołem operacyjnym w celu ustalenia priorytetów na dany tydzień oraz podziału zadań;
- Wykorzystujesz narzędzia do klarownego podziału zadań, zapewniając stałą rutynę pracy dla członków zespołu oraz podwykonawcom;
- Delegujesz zadania i monitorujesz przebieg wykonania zadań, zapewniając transparentność i efektywność procesu;
- Odpowiadasz za zarządzanie budżetem;
- Utrzymujesz stały kontakt z klientami;
- Raportujesz prowadzone działania, monitorujesz wskaźniki efektywności i rekomendujesz ewentualne działania korekcyjne/wspierające;
- Szukasz nowych rozwiązań, narzędzi, usprawnień, usług/produktów, które poprawią skuteczność naszych działań.
- Min. 3-letnie doświadczenie w pracy z kluczowymi klientami lub na stanowisku managerskim w dziale marketingu;
- Znajomość narzędzi oraz platform reklamowych (Google Ads, Linkedin, Meta)
- Duże doświadczenie w delegowaniu zadań i prowadzeniu Klientów;;
- Komunikatywny język angielski (na poziomie min. B2);
- Umiejętności analitycznych z możliwością interpretacji danych, analizowania trendów i wyciągania praktycznych wniosków,
- Praktycznych umiejętności w zakresie Lead Generation, PPC, SEO, content & PR, Outbound, e-mail marketing;
- Doświadczenie w pracy z narzędziami do zarządzania projektami (m.in. Trello czy Asana) i CRM;
- Umiejętność budowania i utrzymywania pozytywnych relacji z klientami i zrozumienie ich potrzeb;
- Umiejętność skutecznego zarządzania zespołem, motywowania go do osiągania celów oraz rozwiązywania konfliktów;
- Otwarta głowa i nieszablonowe podejście.
- Samodzielność i niezależność w działaniu, przy jednoczesnym wsparciu zespołu oraz dostępie do bazy wiedzy
- Jasna ścieżka rozwoju - szukamy osoby z aspiracjami do dużych rzeczy. Dlatego chcemy, aby w przyszłości to stanowisko ewoluowały Dyrektora Operacyjnego;
- Sky is the limit - Masz pomysł na rozwój usługi? Dostajesz wsparcie, by to zrobić. Chcesz zarabiać jeszcze więcej? Wspólnie znajdziemy sposób;
- Zadamy o Ciebie – Koleżeński zespół, dobre samopoczucie w pracy, wsparcie od innych i dbanie o zdrowie psychiczne > wiemy, że to klucz do sukcesu;
- Biuro w centrum - nasze butikowe biuro mieści się w ścisłym centrum Poznania;
- Wszystkie benefity - dopasujemy Twoje potrzeby (np. Multisport) pod twoje wymagania;
- Macbook do pracy;
- Realny i rzeczywisty wpływ na rozwój i kształtowanie firmy.
- Umowa zlecenie - 9 000 PLN brutto
- Umowa o pracę - 10 000 PLN brutto
- Umowa B2B - od 9 000 PLN do 11 000 PLN netto
- Jeśli jesteś zainteresowana/-ny 📩 ZGŁOŚ SIĘ I WYŚLIJ CV na RocketJobs.
Skontaktujemy się telefonicznie z wybranymi osobami!