Junior International Commodity Trader
Nowa
Sprzedaż

Junior International Commodity Trader

6 000 - 8 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UZ
6 000 - 8 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
6 000 - 8 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UZ
6 000 - 8 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UZ, B2B
Tryb pracy
Praca stacjonarna
Foodcom S.A.

Foodcom S.A.

Jesteśmy międzynarodową firmą handlową działającą w branżach Food, Feed, Industrial i FMCG. W Foodcom S.A. tworzymy różnorodne, wielokulturowe środowisko pracy - nasz zespół to ponad 25 narodowości, dzięki którym skutecznie współpracujemy z partnerami w 126 krajach na świecie. Wierzymy, że to ludzie są siłą napędową każdej organizacji. Dlatego w naszym zespole najważniejsze są pasja, motywacja i otwartość, niezależnie od doświadczenia czy pochodzenia. Tworzymy przestrzeń, w której możesz rozwijać swoje umiejętności, uczyć się od innych i realizować ambitne cele.

Wymagane umiejętności

Handel

negocjacje

język angielski

Mile widziane

język francuski

język niemiecki

Opis stanowiska

Friendly offer

Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą handlową, pośredniczącą w transakcjach w branży spożywczej, paszowej, FMCG i chemicznej (chemia industrialna). Współpracujemy z firmami w ponad 120 krajach na całym świecie, tworząc międzynarodowe środowisko pełne profesjonalistów i pasjonatów. Jesteśmy miejscem, gdzie liczy się pasja i motywacja, a nie pochodzenie, doświadczenie czy historia. To u nas możesz rozwinąć swoje skrzydła!


Od 2021 roku nasz zespół rozrósł się z 35 specjalistów do ponad 150 pracowników. Nasza główna siedziba mieści się w sercu Warszawy przy Rondzie Daszyńskiego. Otworzyliśmy także cztery regionalne biura – w Hiszpanii, Lublinie, Krakowie i Wrocławiu. Dzięki naszemu innowacyjnemu podejściu nieustannie się rozwijamy i teraz szukamy osoby, która dołączy do naszego zespołu jako: Junior International Commodity Trader.


Chcesz dowiedzieć się więcej o Foodcom S.A.? Zobacz, jak się u nas pracuje!

👉 https://www.youtube.com/watch?v=GOrr_Yna3wg


Jakie będą Twoje obowiązki?


  1. Nawiązywanie relacji handlowych z Klientami B2B na podległych rynkach
  2. Samodzielne prowadzenie negocjacji handlowych
  3. Nadzorowanie procesu sprzedaży towaru do klienta
  4. Utrzymywanie dobrych relacji z dostawcami i Klientami
  5. Badanie źródeł nowych potencjalnych Klientów na podległych rynkach i określenie ich potencjału
  6. Koordynowanie spraw związanych z obsługą procesu zakupu / sprzedaży towaru
  7. Współpraca z działem logistyki, finansów i administracji


Kogo szukamy?


  1. Biegle posługujesz się językiem angielskim - używamy go na co dzień w kontaktach z klientami i zespołem. Znajomość innych języków będzie dodatkowym atutem.
  2. Potrafisz samodzielnie i efektywnie organizować swój czas pracy
  3. Jesteś nastawiony/a na ciągły rozwój i realizację celów sprzedażowych
  4. Wyróżniasz się silną motywacją, kreatywnym podejściem i zdyscyplinowaniem
  5. Działasz dynamicznie i konsekwentnie realizujesz cele
  6. Mile widziane doświadczenie w sprzedaży B2B, eksporcie lub w pracy z klientem


👉 Masz zapał do pracy i chęć rozwoju – aplikuj śmiało! Wiemy, że nie ma ludzi idealnych, więc może czekamy właśnie na Ciebie!


Co na Ciebie czeka?

  1. Atrakcyjny system wynagradzania (wynagrodzenie zasadnicze + wysoka prowizja, która stanowi 10% od wygenerowanego zysku netto)
  2. Zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się, międzynarodowej firmie o stabilnej pozycji na rynku znajdującej się w samym sercu Warszawy (Rondo Daszyńskiego)
  3. Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej i karty sportowej FitProfit
  4. Dbamy o work-life balance
  5. Spotkania integracyjne, np. piwne piątki, imprezy świąteczne
  6. Szkolenia wdrożeniowe oraz możliwość rozwoju umiejętności sprzedażowych pod okiem Buddiego, który jest doświadczonym handlowcem
  7. Owocowe środy
6 000 - 8 000 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UZ

6 000 - 8 000 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B