Oferty
Head of Marketing & Acquisition (GameDEV)
Marketing

Head of Marketing & Acquisition (GameDEV)

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C-level
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

manager

team leader

marketing manager

marketing

kreatywność

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Poznaj nas!

Jesteśmy firmą działającą w branży gier komputerowych. Naszym głównym produktem jest gra przeglądarkowa w formie menadżera piłkarskiego - FootballTeam. Dowiedz się więcej o nas i naszej grze na FootballTeam.


Opis stanowiska:

Pasjonujesz się grami komputerowymi i masz udokumentowane sukcesy w branży gamingowej? Chcesz kierować strategią marketingową w dynamicznie rozwijającej się firmie, jednocześnie aktywnie uczestnicząc w procesie pozyskiwania nowych graczy? Dołącz do naszego zespołu jako Head of Marketing & Acquisition! Poszukujemy osoby z doświadczeniem w branży gier, która z sukcesem wprowadzała produkty na rynek i budowała lojalne społeczności graczy.


Główne obowiązki:

Marketing:

  • Opracowanie i realizacja kompleksowej strategii marketingowej dla naszej gry.
  • Zarządzanie zespołem marketingowym i współpraca z zespołami produkcyjnymi.
  • Kreowanie kampanii promocyjnych online i offline w celu zwiększenia rozpoznawalności marki.
  • Analiza rynku i identyfikacja trendów, które mogą wpłynąć na naszą strategię.
  • Prowadzenie działań PR, w tym współpraca z mediami branżowymi oraz influencerami.
  • Monitorowanie efektywności kampanii marketingowych i optymalizacja działań na podstawie wyników.
  • Tworzenie strategii dla gry przeglądarkowej, jak i budowanie planu działania dla aplikacji mobilnej.


Acquisition:

  • Aktywne pozyskiwanie nowych graczy i rozwijanie bazy użytkowników.
  • Tworzenie i optymalizacja strategii pozyskiwania użytkowników w kanałach digitalowych.
  • Budowanie długotrwałych relacji z partnerami biznesowymi w celu dystrybucji gier.
  • Współpraca z zespołem analitycznym w celu monitorowania wyników kampanii i dostosowywania działań.
  • Realizacja założonych celów akwizycji i raportowanie wyników do zarządu.


Wymagania:

  • Minimum 5 lat doświadczenia w marketingu i akwizycji, w tym przynajmniej 3 lata w branży gier komputerowych.
  • Udokumentowane sukcesy w wprowadzaniu gier na rynek i budowaniu społeczności graczy.
  • Doskonałe umiejętności przywódcze oraz doświadczenie w zarządzaniu zespołem.
  • Znajomość narzędzi analitycznych i CRM używanych w branży gamingowej.
  • Kreatywność oraz zdolność do myślenia strategicznego.
  • Znajomość aktualnych trendów w branży gier i marketingu cyfrowym.
  • Mile widziane - Doświadczenie w budowaniu strategii marketingowej dla gier mobilnych


Oferujemy:

  • Elastyczne godziny pracy oraz pracę zdalną.
  • Pracę w międzynarodowym zespole.
  • Niekorporacyjna atmosfera w zespole.
  • Możliwość rozwoju zawodowego oraz udział w innowacyjnych projektach.
  • Działania na rynkach zagranicznych.


Jeśli Jesteś gotowy/a na nowe wyzwania i chcesz rozwijać się w dynamicznym środowisku, prześlij swoje CV. 

Dołącz do nas i rozwijaj swoje umiejętności w fascynującym świecie gamingu!


Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Sprawdź podobne oferty pracy

Off-site SEO Researcher (Temporary Contract)

Nowa
6 000 - 7 200 pln
BOLD PL
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
English skills
Ahrefs
Google Sheets
Nowa

Marketing + SEO Copywriter [płatny staż]

Nowa
Alfa Rank Michał Pukło
Kraków
e-commerce
link building
Wordpress
Nowa

Digital Brand Manager

Nowa
10 000 - 15 000 pln
Biesiada Invest
Warszawa
e-commerce
e-mail marketing
copywriting
Nowa

Analityk w Departamencie Marketingu

Nowa
AvaFin Poland sp. z o.o.
Warszawa
Microsoft Power BI
Google Analytics
język angielski
Nowa

Account Executive

Nowa
ABC 4 Brands sp. z o.o.
Warszawa
kreatywność
samodzielność
elastyczność
Nowa