Head of Growth & E-commerce
Grunwaldzka, Poznań
formeds
Wyobraź sobie firmę, w której Twoje pomysły nie giną w korporacyjnych procedurach. Firmę, w której możesz jednego dnia wymyślić nową kampanię, drugiego ją uruchomić, a trzeciego zobaczyć, jak wyniki rosną. Tak właśnie działa formeds - polska marka suplementów premium, wspierana przez Enterprise Investors. Tworzymy czyste, skuteczne produkty, a teraz chcemy, by poznał nas cały e-commerce’owy świat.
Dlatego szukamy Head of Growth & E-commerce, który nie boi się dużych ambicji.
Twoja misja
Wchodzisz na pokład w momencie, kiedy silnik jest rozgrzany, a my celujemy w gwałtowne przyspieszenie.Twoim zadaniem będzie nadzorowanie i rozwój zespołu specjalistów ds. e-commerce oraz koordynacja działań agencji. Oprócz prowadzenia ich w codziennej pracy, będziesz także odpowiedzialny/a za zaprojektowanie strategii, która wyniesie nasze działania sprzedażowe na wyższy poziom.
Co będziesz robić na co dzień
Tworzyć i realizować strategię wzrostu e-commerce z naciskiem na D2C
Nadzorować nad P&L (rachunkiem zysków i strat) kanału e-commerce i odpowiedzialność za jego rentowność.
Bieżąco analizować i monitorować kluczowe wskaźniki (KPIs), takich jak ruch, konwersja, średnia wartość zamówienia (AOV) i koszt pozyskania klienta (CAC).
Identyfikować i analizować nowe trendy w obszarze e-commerce w celu wdrażania innowacyjnych rozwiązań i utrzymania przewagi konkurencyjnej. Nadzorować pracą specjalistów ds. e-commerce i koordynować działania agencji:
(performance marketing, SEO, Shopify development i optymalizacja UX)
Zapewniać spójność działań z zespołami sprzedaży B2B, marketingu i afiliacji.
Synchronizować działania marketingowe (performance, content, social) i sprzedażowe.
Zarządzać KPI i raportowaniem. Kluczowe wskaźniki: CAC, LTV, AOV,, retencja,, ROAS Paid Media, udział sprzedaży z Owned Media.
Nadzorować UX/UI sklepu online oraz ścieżkę zakupową klienta
Identyfikować rozwój nowych kanałów sprzedaży online (marketplace’y, subskrypcje, dietetyk on-line).
Testować nowe formaty reklamowe, strategie remarketingowe, kampanie sezononowe i mechanizmy zwiększania częstotliwości zakupów.
Wdrażać nowe narzędzia, automatyzacje i technologie wspierające sprzedaż.
Raportować wyniki i rekomendować działania rozwojowe zarządowi.
Kogo szukamy?
Kandydata, który:
Ma solidne doświadczenie w D2C e-commerce
Udokumentowane sukcesy w skalowaniu sprzedaży online i zarządzaniu budżetem marketingowym
Doświadczenie w zarządzaniu projektami e-commerce, od koncepcji po wdrożenie i optymalizację
Umiejętność strategicznego planowania oraz przełożenia go na konkretne działania operacyjne i koordynację kampanii marketingowych
Czuje się jak ryba w wodzie w analizach, ale też w kreatywnym myśleniu
Jest proaktywny, zaangażowany, z pozytywnym nastawieniem
Potrafi działać samodzielnie, ale ceni sobie współpracę w bliskim, dobrze zgranym zespole
Widzi w tej roli coś więcej niż tylko targety — chce budować markę i jej przyszłość
Co damy w zamian
Opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie, 500 PLN/mies. na produkty formeds
Elastyczne godziny pracy
Wsparcie w relokacji lub zakwaterowaniu
Umowa o pracę lub B2B — wybór należy do Ciebie!
Chcesz prowadzić markę, której rozwój będzie widać w wynikach, kampaniach i zadowoleniu klientów?
Dołącz do formeds i pomóż nam rosnąć szybciej niż kiedykolwiek!