🌟 Specjalista/ka ds. Obsługi Klienta z j. polskim 🌟
Nowa
Obsługa klienta

🌟 Specjalista/ka ds. Obsługi Klienta z j. polskim 🌟

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

polski C1

angielski B1

soft skills

Obsługa MS Office

Mile widziane

obsługa klienta

sprzedaż

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Friendly offer

🌟 Specjalista/ka ds. Obsługi Klienta z j. polskim 🌟

(Praca Hybrydowa z Warszawy)


Opis stanowiska:

Poszukujemy Specjalistów i Specjalistek ds. Obsługi Klienta, którym bliska jest branża Hospitality, cenią kontakt z ludźmi i mają doświadczenie w pracy z platformami takimi jak Microsoft Office.

Jest to stanowisko, które stanowi kluczowe znaczenie dla zapewnienia wyjątkowych doświadczeń klientów oraz zarządzania różnorodnymi kanałami komunikacji.


Zakres obowiązków:

✅ Odpowiadanie na zapytania dotyczące rezerwacji noclegów w hotelach, punktów lojalnościowych, wsparcia przy płatnościach i zwrotach kosztów.

✅ Wykorzystywanie narzędzi do rejestrowania i śledzenia interakcji z klientami;

✅ Efektywne zarządzanie kanałami komunikacji (telefon, e-mail, czat);

✅ Świadczenie wysokiej jakości obsługi klienta, z naciskiem na satysfakcję klienta;

✅ Oferowanie fachowej i spersonalizowanej porady na temat oferowanych przez klienta usług.


Czego od Ciebie oczekujemy?

🌍 Biegła znajomość języka polskiego na poziomie C2; znajomość języka angielskiego jest wymagana na poziomie minimum B1;

💻 Biegłość w obsłudze Microsoft Office i innych programów komputerowych;

🌞 Doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz zdolność do rozwiązywania problemów.


Dodatkowe atuty:

📝 Umiejętność wyznaczania priorytetów i planowania;

💪 Doświadczenie w obsłudze klienta, szczególnie w branży hospitality;

🔍 Dbałość o szczegóły;

🏅 Umiejętności sprzedażowe;

🤝 Umiejętności interpersonalne.

📜 Osoby ze statusem studenta mile widziane.


Warunki pracy:

📜 Forma zatrudnienia: Docelowo Umowa o Pracę (umowa zlecenie dla studentów).

🏢 Praca od poniedziałku do niedzieli w systemie zmianowym między 8:00 a 22:00 (5 dni, 8 godzin);

📍 Tryb pracy: Praca hybrydowa, z przewagą pracy z domu.

💸 Zapewniamy całość sprzętu do pracy.


Dodatkowe informacje:

💸 Współfinansowanie okularów i wakacji, program poleceń pracowniczych oraz vouchery na różne okazje.

💊 Prywatne ubezpieczenie Medicover.

🏆 Karta Multisport i wewnętrzny program Everbetter promujący zdrowy styl życia.

📈 Możliwości rozwoju zawodowego poprzez szkolenia i współpracę międzynarodową.


O firmie:

Foundever™ to globalny lider w branży doświadczeń klienta (CX). Zatrudniamy 170 000 pracowników na całym świecie i współpracujemy z ponad 750 wiodącymi markami cyfrowymi, oferując innowacyjne rozwiązania CX.


🌟 Czekamy na Twoje zgłoszenie! 🌟

Rekomendowane oferty

Customer Service Specialist with English and Other Foreign Language

Nowa
Antal Sp. z o.o.
Radom
Communication Skills
Nowa

Content Moderator (Junior Data Reviewer) with English and Hebrew

Nowa
Accenture
Poznań
Hebrew
English
Nowa

Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta francuskojęzycznego

Nowa
6 500 - 8 500 PLN/mies.
APV.EU
Poznań
prawo jazdy kat. B
sprzedaż
Microsoft Office
Nowa

Workforce Administrator (Customer Care department)

Nowa
BONPRIX SP Z O O
Łódź
język angielski
qlik sense
Microsoft Office Excel
Nowa

Specjalista ds. obsługi klienta z j. węgierskim

Nowa
AZAGroup
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
telefoniczna obsługa klienta
Nowa