Praca zdalna | Specjalista/ka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Nowa

Praca zdalna | Specjalista/ka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UZ, UoP
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

niemiecki C1

język niemiecki

obsługa klienta

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Friendly offer


Dołącz do nas w Foundever! 


Foundever jest jednym z wiodących przedsiębiorstw w branży dostarczania rozwiązań z zakresu outsourcingu procesów biznesowych, marketingu cyfrowego, szkoleń, zarządzania talentami, technologii i innowacji, konsultingu oraz analityki!


Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

PRACA ZDALNA (z terenu Polski)

 

 

Rola Specjalisty ds. Obsługi Klienta obejmuje odbieranie połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na maile od użytkowników sprzętu do pomiaru glukozy we krwi dedykowanego dla osób z cukrzycą. Specjaliści ds. obsługi klienta udzielają wsparcia technicznego oraz pomagają w rozwiązywaniu problemów związanych z urządzeniami.


Dlaczego warto aplikować na stanowisko Specjalisty ds. obsługi klienta?

  • Komfort pracy: Ciesz się wygodą pracy zdalnej, obsługując klientów przez telefon i e-mail – idealne połączenie komfortu i efektywności!
  • Rozwój osobisty: Dołącz do nas, aby rozwijać swoje umiejętności w obsłudze klienta i zdobywać cenne doświadczenie, które otworzy przed Tobą nowe możliwości zawodowe.
  • Pasjonująca praca: Bądź częścią zespołu, który na co dzień pomaga klientom rozwiązywać ich problemy – Twoje zaangażowanie ma realny wpływ na ich satysfakcję i lojalność!


Do twoich zadań należeć będzie:

  • Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; 
  • Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;   
  • Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.


Ta praca jest dla Ciebie jeśli:

  • Biegle posługujesz się językiem niemieckim (C1);
  • Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą;   
  • Pakiet MS Office nie ma dla Ciebie zbyt wielu tajemnic;   
  • Jesteś osobą zmotywowaną i chętną aby się rozwijać. 


Kilka informacji o warunkach

  • Praca zdalna z dowolnego miejsca w Polsce;
  • Godziny pracy: poniedziałek - piątek 8-18 (5 dni po 8h dziennie);
  • Zapewniamy sprzęt do pracy (Wymagane jest stabilne łącze internetowe z możliwością podłączenia firmowego komputera kablem ethernet).


Dołącz do nas a zyskasz:

  • Szansę na rozwój, 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki z Foundever jako konsultant ds. obsługi klienta;    
  • Atrakcyjne pakiety socjalne (karta Multisport, prywatna opieka medyczna);  
  • Pracę z dowolnego miejsca w Polsce;   
  • Świetną atmosferę w zgranym zespole.


Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

  • Wczasy pod gruszą czy dofinansowanie do zakupu okularów to dla nas standard, jeśli jesteś rodzicem to twoje dzieci mogą spodziewać się świątecznych prezentów od firmowego mikołaja;   
  • Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia; 
  • Dajemy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników. 



Nie zwlekaj! Czekamy na Twoją aplikację!


Rekomendowane oferty

Specjalista_ka ds. Kluczowych Klientów z obszaru gastrologii i dietetyki

Nowa
ALAB laboratoria
Warszawa
branża medyczna
prawo jazdy kat. B
prezentacja
Nowa

Konsultant / Konsultantka obsługi POZ

Nowa
Centrum Medyczne ENEL-MED S.A.
Warszawa
Call center
obsługa pacjenta
obsługa klienta
Nowa

Health Solution Advisor with Italian & English | Remote work

Nowa
7 500 PLN/mies.
Concentrix CVG International
Szczecin
, Praca zdalna
Zdalnie
e-commerce
Nowa

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Pacjenta

Nowa
Centrum Medyczne Puławska
Ząbki
administracja
Nowa