Customer Care Team Leader
Nowa
Obsługa klienta

Customer Care Team Leader

Białystok
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa
Health Labs Care

Health Labs Care

Jesteśmy polską firmą, która we współpracy ze specjalistami z zakresu żywienia, naukowcami i technologami tworzy kosmetyki i suplementy diety w oparciu o najwyższe standardy jakie wyznacza współczesna nauka. Mamy na pokładzie ekspertów z obszaru dietetyki, psychologii, marketingu, designu, technologii i e-commerce. Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się firm z sektora health&beauty. Wspólnie tworzymy i wprowadzamy produkty, które pomagają naszym klientom zadbać o zdrowie, urodę i dobre samopoczucie. Łączy nas dociekliwość i potrzeba dzielenia się wiedzą, która sprawia, że dbanie o siebie przestaje być uciążliwe, kiedy wiesz co robisz!

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

polski B2

obsługa klienta

zarządzanie zespołem

Microsoft Office

CRM

Opis stanowiska

Twój zakres obowiązków:


  • Zarządzanie zespołem konsultantów Customer Care, dbając o ich rozwój i motywację
  • Monitorowanie wyników – liczą się dane i to jak je właściwie wykorzystać
  • Rozwiązywanie problemów i wspieranie zespołu w codziennej pracy
  • Tworzenie raportów oraz analiza kluczowych wskaźników efektywności (KPI)
  • Współtworzenie strategii rozwoju zespołu CC – Twoje pomysły mają realny wpływ na przyszłość
  • Zarządzanie procesami zgodnie z wyjątkowymi standardami tak, aby nasza obsługa klienta była nadał na poziomie WOW 😊
  • Współpraca z innymi działami w celu optymalizacji procesów obsługi klienta
  • Dbanie o najwyższy standard obsługi i satysfakcję klientów


Wymagania:


  • Doświadczenia w zarządzaniu zespołem Customer Care / Call Center / Obsługi Klienta
  • Umiejętności analitycznego myślenia i podejmowania decyzji
  • Doskonałych umiejętności komunikacyjnych i organizacyjnych
  • Znajomości narzędzi do monitorowania jakości obsługi klienta
  • Znajomość Excel oraz pakiet MS Office


To oferujemy:


  • Stabilne zatrudnienie
  • Atrakcyjny system premiowy
  • Możliwość rozwoju i realny wpływ na strategię obsługi klienta​
  • Możliwość pracy zdalnej 1 dzień w tygodniu

Rekomendowane oferty

Konsultant / Konsultantka obsługi POZ

Nowa
Centrum Medyczne ENEL-MED S.A.
Warszawa
obsługa pacjenta
Call center
obsługa klienta
Nowa

(Slovak+Czech) Customer Service Specialist

Nowa
Foundever
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
customer service
empathy
communication
Nowa