Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Nowa
Obsługa klienta

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP, UZ
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

niemiecki C1

Microsoft Office Excel

doradztwo

bankowość

obsługa klienta

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Friendly offer

Foundever jest jednym z wiodących przedsiębiorstw w branży dostarczania rozwiązań z zakresu outsourcingu procesów biznesowych, marketingu cyfrowego, szkoleń, zarządzania talentami, technologii i innowacji, konsultingu oraz analityki!

 

🌟 Specjalista/ka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim🌟

PRACA ZDALNA

 

Poszukujemy specjalistów ds. obsługi klienta, którzy będą odpowiedzialni za zapewnienie wysokiej jakości wsparcia naszym klientom oraz za odpowiadanie na zapytania związane z produktami bankowymi i programem lojalnościowym.


 

Dlaczego warto aplikować na stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta?

Komfort pracy: Ciesz się wygodą pracy zdalnej, obsługując klientów przez e-mail – idealne połączenie komfortu i efektywności!

🌟 Rozwój osobisty: Dołącz do nas, aby rozwijać swoje umiejętności w obsłudze klienta i zdobywać cenne doświadczenie, które otworzy przed Tobą nowe możliwości zawodowe.

🚀 Pasjonująca praca: Bądź częścią zespołu, który na co dzień pomaga klientom rozwiązywać ich problemy – Twoje zaangażowanie ma realny wpływ na ich satysfakcję i lojalność!

 

Do twoich zadań należeć będzie:

✅ Mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; 

✅ Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;  

✅ Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.

 

Ta praca jest dla Ciebie jeśli:

🌍 Biegle posługujesz się językiem niemieckim (C1);

🌐 Masz stabilne łącze internetowe z możliwością podłączenia sprzętu komputerowego kablem LAN;

🕒 Szukasz pracy od poniedziałku do piątku i możesz pracować w godzinach 7:00-18:00 (w ramach ośmiogodzinnych zmian);

🎩 Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą;

💻 Posiadasz umiejętności obsługi komputera na dobrym poziomie;

🚀 Jesteś osobą zmotywowaną i chętną, aby się rozwijać.

 

Dołącz do nas a zyskasz:

📝 Szansę na rozwój, 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki z Foundever jako konsultant ds. obsługi klienta;   

💪 Atrakcyjne pakiety socjalne (karta Multisport, prywatna opieka medyczna);  

🏅 Pracę zdalną z dowolnego miejsca w Polsce;

🤝 Świetną atmosferę w zgranym zespole.

 

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

💸 Wczasy pod gruszą czy dofinansowanie do zakupu okularów to dla nas standard, jeśli jesteś rodzicem to twoje dzieci mogą spodziewać się świątecznych prezentów od firmowego mikołaja;  

🌱 Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia; 

📚 Dajemy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych, ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników;

📝 Wymagane jest dostarczenie zaświadczenia o niekaralności z KRK.

 

⏰ Nie zwlekaj! Czekamy na Twoją aplikację! ⏰ 

Rekomendowane oferty

Customer Success Manager (CSM) – Banking & Compliance

Nowa
Cense AG
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
zarządzanie projektami
finanse
analiza
Nowa

Doradczyni / Doradca Klientów Premium | Warszawa

Nowa
BNP Paribas Bank Polska
Warszawa
obsługa klienta
Microsoft Office
prawo jazdy kat. B
Nowa

Młodszy Konsultant ds. Procesów Wsparcia Bankowości

Nowa
CERI INTERNATIONAL SP Z O O
Olsztyn
, Praca zdalna
Zdalnie
Microsoft Office
obsługa klienta
język niemiecki
Nowa

Doradca Klienta Detalicznego (ze sprzedażą produktów hipotecznych)

Nowa
Bank BPS S.A.
Kraków
obsługa klienta
Nowa

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Nowa
CashDirector S.A
Lublin
Umiejętność pracy w zespole
Proaktywność
komunikatywność
Nowa