Oferty
Performance Marketing Specialist ½ etatu
Marketing

Performance Marketing Specialist ½ etatu

4 300 - 5 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Rodzaj pracy
Niepełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

Google Tag Manager

A/B testing

Meta Ads

GA4

ROI/ROAS

Google Analytics

GTM

Google Ads

Mile widziane

snap ads

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Szukasz wyzwań w performance marketingu? Jesteś ekspertem od Google Ads, Meta Ads i analityki? Masz doświadczenie w prowadzeniu kampanii w branży gier? Potrafisz poruszać się po platformach, takich jak TikTok, Telegram? Jeśli tak – zapraszamy do aplikowania!


Szukamy kandydata na stanowisko Performance Marketing Specialist!


Kogo szukamy?

Doświadczonej i kreatywnej osoby, która poprowadzi kampanie performance we wszystkich kluczowych kanałach reklamowych – zarówno globalnych, jak i regionalnych.Nasza firma działa w branży gier komputerowych. Naszym głównym produktem jest gra przeglądarkowa w formie menadżera piłkarskiego – FootballTeam 


Zakres obowiązków:

- Planowanie, konfiguracja i optymalizacja kampanii Google AdsMeta AdsTikTok Ads;

- Tworzenie strategii reklamowych i planów mediowych w oparciu o KPI;

- Zlecanie i współpraca przy tworzeniu kreacji reklamowych;

- Poszukiwanie grup docelowych o najwyższej konwersji;

- Analiza wyników kampanii i wnioskowanie na podstawie danych z Google AnalyticsGA4GTM oraz innych systemów reklamowych;

- Przygotowywanie raportów i rekomendacji na podstawie analizy wyników;

- Testowanie nowych kanałów i rozwiązań reklamowych, w tym platform lokalnych;

- Wdrażanie i konfiguracja narzędzi analitycznych i systemów śledzenia konwersji.


Czego od Ciebie oczekujemy?

- Świetnej znajomości Google AdsMeta Ads (FacebookInstagram), TikTok Ads, a dodatkowym atutem będzie znajomość Snap Ads, Pinterest Ads;

- Minimum 2 lat doświadczenia w prowadzeniu kampanii performance, najlepiej w branży gier lub technologicznej;

- Bardzo dobrej znajomości narzędzi analitycznych (Google AnalyticsGoogle Tag ManagerGA4);

- Umiejętności budżetowania kampanii i optymalizacji pod ROI/ROAS;

- Znajomości trendów oraz platform społecznościowych (Facebook, Instagram, TikTok);

- Doświadczenia w prowadzeniu A/B testów oraz wdrażaniu automatyzacji w kampaniach;

- Znajomości technologii marketingowych, takich jak piksele śledzenia, konwersje offline czy zaawansowane tagowanie;

- Biegłego posługiwania się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym.


Co oferujemy?

- Współpracę w modelu B2B;

- Pracę w 100% zdalną;

- Elastyczne godziny pracy;

- Pracę w międzynarodowym, dynamicznym zespole;

- Niezależność w podejmowaniu decyzji i budowaniu strategii reklamowych;

- Możliwość rozwoju w branży gamingowej;

- Luźną atmosferę pracy.


Jak aplikować?

Wyślij swoje CV za pomocą formularza poniżej.

Jeśli posiadasz portfolio zrealizowanych kampanii, koniecznie je dołącz.


Prosimy także o dodanie poniższej klauzuli w CV:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018, poz. 1000 ze zm.).”

Nie czekaj! Aplikuj już dziś!

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami.

4 300 - 5 000 PLN

Netto miesięcznie - B2B

Sprawdź podobne oferty pracy

Paid Ads Specialist - part time / freelance

Nowa
CoinAPI
Gdańsk
, Praca zdalna
Zdalnie
PPC
paid ads
SEO
Nowa

Junior Copywriter

Nowa
Dentsu Polska
Warszawa
poczucie humoru
social media
copywriting
Nowa

Specjalista SEM/PPC

Nowa
FEB (Fabryka e-biznesu Sp. z o.o.)
Rzeszów
Google Analytics
Google Ads
analityka
Nowa

Performance Marketing Manager

Nowa
Emblemat.Com Sp. z o.o.
Opole
SEO
digital marketing
SEM
Nowa

Performance Marketing Expert

Nowa
AvaFin Poland sp. z o.o.
Warszawa
analiza
Meta Ads
SEMrush
Nowa