Szukasz wyzwań w performance marketingu? Jesteś ekspertem od Google Ads, Meta Ads i analityki? Masz doświadczenie w prowadzeniu kampanii w branży gier? Potrafisz poruszać się po platformach, takich jak TikTok, Telegram? Jeśli tak – zapraszamy do aplikowania!
Szukamy kandydata na stanowisko Performance Marketing Specialist!
Kogo szukamy?
Doświadczonej i kreatywnej osoby, która poprowadzi kampanie performance we wszystkich kluczowych kanałach reklamowych – zarówno globalnych, jak i regionalnych.Nasza firma działa w branży gier komputerowych. Naszym głównym produktem jest gra przeglądarkowa w formie menadżera piłkarskiego – FootballTeam
Zakres obowiązków:
- Planowanie, konfiguracja i optymalizacja kampanii Google Ads, Meta Ads, TikTok Ads;
- Tworzenie strategii reklamowych i planów mediowych w oparciu o KPI;
- Zlecanie i współpraca przy tworzeniu kreacji reklamowych;
- Poszukiwanie grup docelowych o najwyższej konwersji;
- Analiza wyników kampanii i wnioskowanie na podstawie danych z Google Analytics, GA4, GTM oraz innych systemów reklamowych;
- Przygotowywanie raportów i rekomendacji na podstawie analizy wyników;
- Testowanie nowych kanałów i rozwiązań reklamowych, w tym platform lokalnych;
- Wdrażanie i konfiguracja narzędzi analitycznych i systemów śledzenia konwersji.
Czego od Ciebie oczekujemy?
- Świetnej znajomości Google Ads, Meta Ads (Facebook, Instagram), TikTok Ads, a dodatkowym atutem będzie znajomość Snap Ads, Pinterest Ads;
- Minimum 2 lat doświadczenia w prowadzeniu kampanii performance, najlepiej w branży gier lub technologicznej;
- Bardzo dobrej znajomości narzędzi analitycznych (Google Analytics, Google Tag Manager, GA4);
- Umiejętności budżetowania kampanii i optymalizacji pod ROI/ROAS;
- Znajomości trendów oraz platform społecznościowych (Facebook, Instagram, TikTok);
- Doświadczenia w prowadzeniu A/B testów oraz wdrażaniu automatyzacji w kampaniach;
- Znajomości technologii marketingowych, takich jak piksele śledzenia, konwersje offline czy zaawansowane tagowanie;
- Biegłego posługiwania się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym.
Co oferujemy?
- Współpracę w modelu B2B;
- Pracę w 100% zdalną;
- Elastyczne godziny pracy;
- Pracę w międzynarodowym, dynamicznym zespole;
- Niezależność w podejmowaniu decyzji i budowaniu strategii reklamowych;
- Możliwość rozwoju w branży gamingowej;
- Luźną atmosferę pracy.
Jak aplikować?
Wyślij swoje CV za pomocą formularza poniżej.
Jeśli posiadasz portfolio zrealizowanych kampanii, koniecznie je dołącz.
Prosimy także o dodanie poniższej klauzuli w CV:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018, poz. 1000 ze zm.).”
Nie czekaj! Aplikuj już dziś!
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami.
Netto miesięcznie - B2B
Sprawdź podobne oferty pracy