Poszukujemy doświadczonego i kreatywnego Brand Managera, który będzie odpowiedzialny za całościowe zarządzanie wizerunkiem marki. Osoba na tym stanowisku będzie tworzyć i wdrażać spójne strategie marketingowe, budować silną tożsamość marki oraz prowadzić działania zwiększające jej rozpoznawalność i zaangażowanie klientów.
- Tworzenie i wdrażanie strategii marki oraz strategii komunikacji marketingowej
- Budowanie spójnego wizerunku marki we wszystkich kanałach – online i offline
- Planowanie, realizacja i optymalizacja kampanii reklamowych (digital, influencer marketing, performance marketing)
- Współpraca z wewnętrznymi zespołami: sprzedaży, produkcji, social media, oraz z zewnętrznymi agencjami kreatywnymi
- Udział w krajowych i międzynarodowych targach oraz aktywne kreowanie wizerunku marki podczas wydarzeń branżowych
- Analiza rynku, konkurencji, trendów rynkowych i insightów konsumenckich w celu optymalizacji działań marketingowych
- Koordynacja tworzenia materiałów marketingowych – współpraca z grafikami, copywriterami i innymi specjalistami
- Odpowiedzialność za kluczowe wskaźniki efektywności (KPI) marki: rozpoznawalność, zaangażowanie, sprzedaż
- Zarządzanie budżetem marketingowym i efektywne planowanie wydatków promocyjnych
- Minimum 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Znajomość narzędzi i kanałów marketingowych (online i offline)
- Umiejętność zarządzania projektami oraz pracy w środowisku wielozadaniowym
- Silne kompetencje analityczne, kreatywność i zmysł estetyczny
- Doświadczenie we współpracy z agencjami oraz zespołami wewnętrznymi
- Znajomość trendów rynkowych i konsumenckich
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (mile widziane doświadczenie w pracy na rynkach zagranicznych)
- Realny wpływ na wizerunek i rozwój marki
- Pracę w dynamicznym, ambitnym zespole
- Możliwość udziału w międzynarodowych wydarzeniach branżowych
- Atrakcyjne wynagrodzenie i narzędzia pracy
- Możliwość rozwoju zawodowego i awansu