👉 JESTEŚMY RÓŻNI RAZEM
👉 JESTEŚMY FREUNDSCHAFT
Jako Freundschaft tworzymy marki i idee. Naszym klientom oferujemy kompleksowe usługi marketingowe. Poczynając od pomysłu na markę i jej pozycjonowanie, poprzez szeroko pojętą strategię komunikacyjną, kreację idei, rozwiązania egzekucyjne, produkcję aż po zakup mediów w modelu efektywnościowym. Uważnie śledzimy rynek i potrzeby konsumentów, wyzwania marketingowe rozumiemy przez pryzmat rozwoju marki i biznesu jej właściciela.
Chcemy we wszystkim, co robimy – myśleć modelem full-funnel.
Szukamy osoby, która pracuje w sprzedaży rozwiązań szeroko pojętego performance marketingu, a do tego chce zajmować się opracowywaniem
i wdrażaniem nowych produktów i usług.
💡 Do Twoich zadań należeć będzie:
- Zapewnienie strategicznej, długofalowej obsługi dla Klientów, od identyfikacji potrzeb, przez nadzór nad realizacją kampanii, po rozwój oferty produktowej.
- Wyznaczanie kierunków działań business development, opracowywanie i wdrażanie nowych produktów i usług, proponowanie rozwiązań strategicznych, w szczególności w zakresie performance marketingu, e-commerce, social commerce i retail media.
- Pozyskiwanie nowych klientów, udział w procesach przetargowych, realizacja celów up-sell i cross-sell.
- Rozwój kompetencji performance marketingu, e-commerce, retail media w ramach Grupy Mediacap.
- Aktywna współpraca przy projektach multichannel.
- Zakup mediów tradycyjnych (OOH, Radio) oraz digital.
- Bliska współpraca z dyrektorami i managerami działów poszczególnych, spółek Grupy w celu zapewnienia efektywności biznesowej.
- Kierowanie kilkuosobowym zespołem Media & Commerce.
- Tworzenie raportów przy użyciu Looker Studio & Funnel
✅ Co będzie Ci potrzebne:
- Bardzo dobra znajomość narzędzi i mediów/platform marketingu internetowego, w szczególności o charakterze performance’owym i marketplace’owym (m. in. Google Marketing Platform), znajomość platform e-commerce, znajomość środowiska analitycznego Google i Facebook.
- Co najmniej 5-letnie, poparte sukcesami doświadczenie w zarządzaniu obszarem media / commerce / performance marketingu, zdobyte w domu mediowym lub agencji performance marketingu (w tym doświadczenie w zarządzaniu zespołem).
- Bardzo dobre umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne.
- Bardzo dobra znajomość branży i rynku agencji performance marketingu i e-commerce, pozwalająca na swobodne proponowanie rozwiązań w obszarze: projektowania i optymalizacji wskaźników kampanii rozliczanych za efekt (CPA/CPL/CPS/CPO/hybrydowe), pozyskiwania i optymalizacji ruchu/sprzedaży z kanałów płatnych (kampanie w wyszukiwarkach, display, płatna reklama w social media, retargeting, afiliacje), planowania, zakupu i monitoringu mediów online (RTB/programmatic; zakup bezpośredni), realizacji kampanii e-commerce (onsite i offsite; social commerce), e-mail marketingu, CRM i marketing automation, analityki internetowej i analizy zachowań konsumenckich, realizacji kampanii z wykorzystaniem retail media.
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, umożliwiająca prowadzenie prezentacji i negocjacji biznesowych.
-
Mile widziany certyfikat DIMAQ.
🎯 Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w agencji reklamowej obsługującej największych reklamodawców w Polsce.
- Dużą samodzielność w działaniu, otwartość na wdrażanie nowych rozwiązań, duży wpływ na biznes i stratrgię agencji wraz z top managementem.
- Pracę w systemie hybrydowym: 2-3 dni w tygodniu pracujemy zdalnie, 2-3 dni z biura w centrum Warszawy.
- Przyjazną atmosferę pracy w miejscu, w którym wszyscy jesteśmy na "Ty", ścieżka decyzyjna jest krótka, a zamiast skomplikowanych procedur stawiamy na efektywność.