Marketing Manager. Brand & Project Lead
Żelazna 51, Warszawa
Full House Group
Jesteśmy Full House Group - wielopodmiotową spółką branży HoReCa najbardziej znaną z działalności strefy gastronomicznej Food Town w Fabryce Norblina w Warszawie. Zarządzamy łącznie 28 odrębnymi konceptami gastronomicznymi w kilku miastach. Na chwilę obecną w skład grupy wchodzi 19 barów, 5 konceptów kulinarnych, w tym restauracja Fine Dining, 4 sceny muzyczne, 4 przestrzenie eventowe, czy catering obsługujący do 2700 konsumentów jednocześnie. A to dopiero początek!
Nasza prężnie rozwijająca się organizacja rośnie nie tylko pod względem liczby lokali, ale i zespołu. Dlatego poszukujemy skrupulatnej, samodzielnej i dobrze zorganizowanej osoby na stanowisko Marketing Manager. Brand & Project Lead.
Zakres odpowiedzialności:
Tworzenie i realizacja strategii marketingowej marek:
Opracowywanie i wdrażanie planów marketingowych (strategia komunikacji, wizerunku, eventów, działań digitalowych, współprac, promocji);
Monitoring rynku, konkurencji i insightów konsumenckich w celu bieżącego dostosowywania strategii;
Definiowanie celów oraz propozycji budżetów kampanii;
Zarządzanie projektami marketingowymi end-to-end:
Prowadzenie i koordynacja wszystkich działań promocyjnych oraz komunikacyjnych dla danej marki;
Planowanie launchy, otwarć, cykli eventowych oraz innych działań specjalnych;
Tworzenie i egzekucja harmonogramów działań we współpracy z zespołem i podwykonawcami;
Działania w zakresie komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej grupy oraz poszczególnych konceptów:
Copywriting oraz tworzenie treści i formatów specjalnych dopasowanych do różnych kanałów komunikacji;
Działania PR, w tym media relations, opracowywanie i dystrybucja materiałów prasowych;
Prowadzenie działań z zakresu influencer marketingu,
Zarządzanie reputacją marek, monitorowanie i reagowanie na tematy wrażliwe/sytuacje kryzysowe;
Dbanie o spójność marki na wszystkich poziomach:
Pilnowanie zgodności komunikacji i działań z DNA marki
Współtworzenie i egzekwowanie brandbooków / key visuali we współpracy z grafikami i zespołem kreatywnym;
Weryfikacja contentu oraz jego adaptacja do różnych kanałów
Koordynacja interdyscyplinarnego zespołu wokół marki:
Codzienna współpraca z zespołem: social media, content, eventy, grafika, performance marketing, etc.;
Współpraca z zewnętrznymi agencjami i partnerami;
Raportowanie i optymalizacja działań:
Regularna analiza efektów prowadzonych działań;
Wnioskowanie i optymalizacja działań w oparciu o dane;
Wsparcie Head of Marketing w przygotowywaniu cyklicznych podsumowań;
Wsparcie w zakresie rozwoju nowych projektów:
Udział w pracach koncepcyjnych i operacyjnych przy nowych otwarciach;
Przejmowanie projektów w fazie przedstartowej i wprowadzanie ich do systemowego obiegu działań marketingowych;
Budowanie strategii i planu marketingowego dla nowych brandów.
Kluczowe cechy osoby na tym stanowisku:
Samodzielność, proaktywność i umiejętność podejmowania decyzji.
Doświadczenie w prowadzeniu projektów marketingowych 360°.
Umiejętność organizacji pracy własnej i koordynacji zespołu wokół marek.
Zmysł estetyczny i strategiczne myślenie o brandzie.
Oferujemy:
Współpracę B2B.
Pracę w niezobowiązującym, otwartym środowisku, gdzie liczy się efekt.
Startupową atmosferę i realny wpływ na rozwój firmy.
Dofinansowanie do karty MultiSport.
Możliwość dołączenia do grupowego ubezpieczenia zdrowotnego Allianz.
20% zniżki w Food Town i Stacji Food Hall.
Przestrzeń do nauki, działania i rozwoju zawodowego.
📨 Jeśli czujesz, że to miejsce dla Ciebie – wyślij nam swoje CV!
Dołącz do zespołu, który lubi ludzi i dobrą kuchnię 🍸🎶