Oferty
Marketing Analytics Specialist
BI & Data

Marketing Analytics Specialist

1 867 - 2 976 USDNetto miesięcznie - B2B
1 543 - 2 460 USDBrutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna
Full Stack Experts

Full Stack Experts

Full Stack Experts to technologiczny one-stop-shop oraz partner wiodących dostawców technologii reklamowych. Specjalizujemy się w znajdowaniu najlepszych rozwiązań w obszarach: omnichannel, privacy, integracji API, które automatyzują korzystanie z platform reklamowych oraz analiz marketingowych przy użyciu narzędzi Google Cloud Platform/BigQuery. Jesteśmy oficjalnym partnerem Google Marketing Platform oraz Microsoft Advertising Channel Partner.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

Google Tag Manager

Google Analytics

Looker Studio

język angielski

Mile widziane

Microsoft Clarity

R

Python

JavaScript

BigQuery

HotJar

Opis stanowiska

W dziale Marketing Analytics przeplatamy wiedzę ścisłą z pokładami kreatywności. Analizujemy, łączymy fakty, by tworzyć ciekawe i niepowtarzalne rozwiązania oraz rekomendacje dla naszych klientów. Szukamy błędów, optymalizujemy i sprawiamy, że dobre projekty osiągają jeszcze lepsze wyniki! 


Co będziesz robić jako Marketing Analytics Specialist ?

  • Realizować wdrożenia Google Analytics i innych narzędzi marketingowych przez Google Tag Managera🎯;
  • Konfigurować raporty, m.in. w Google Looker Studio;
  • Raportować, interpretować dane i prowadzić konsultacje dotyczące Google Analytics 4 360;
  • Aktywnie poszukiwać nowych rozwiązań, mających na celu optymalizację i poprawę kluczowych wskaźników sukcesu na stronach i w działaniach marketingowych realizowanych dla Klientów🚨;
  • Uczestniczyć w tworzeniu treści eksperckich oraz spotkaniach z klientami, w tym spotkaniach PR-owych i aktywizacyjnych🤝;


Co oferujemy:

  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia: 6 400 zł - 10 200 PLN brutto w przypadku umowy o pracę; 7 740 - 12 340 PLN w przypadku B2B;
  • System pracy hybrydowej – spotykamy się w biurze 1-2 dni w tygodniu lub raz w miesiącu przez 3 dni;
  • Elastyczny czas pracy – możesz rozpocząć pracę między godziną 7 a 10. To Ty decydujesz, o której startujesz⏰;
  • 39 godzinny tydzień pracy – w piątki pracujemy godzinę krócej;
  • Benefity: konsultacje psychologiczne, integracje działowe i firmowe, karta sportowa, ubezpieczenie medyczne, ubezpieczenie grupowe. Oczywiście mamy też owocowe poniedziałki🍎;
  • Benefity urlopowe: urlop stażowy, urlop nagroda, płatny dodatkowy urlop regeneracyjny – sabbatical🏝️;
  • Możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji zarówno w ramach szkoleń technicznych, jak i kompetencji miękkich. Z nami możesz uzyskać również certyfikat DIMAQ;
  • Możliwość skorzystania z narzędzi rozwojowych (test Gallupa, FRIS czy RMP) oraz pracy z ekspertem w tym zakresie🧠;
  • Współpracę z szerokim gronem specjalistów z różnych obszarów online marketingu w ramach zespołów partnerskich pracujących nad realizacją wieloobszarowych projektów;
  • Onboarding ze wszystkich obszarów merytorycznych oraz opiekę Buddy’ego w pierwszych tygodniach pracy;
  • Rozwój w Full Stack Experts, firmie która należy do elitarnego grona Google Marketing Platform Sales Partner.



Czego poszukujemy u kandydata/tki na stanowisku Marketing Analytics Specialist?

  • Umiejętności analitycznego myślenia i wyciągania wniosków na podstawie danych;
  • Wiedzy i umiejętności w zakresie wdrażania i wykorzystania: Google Analytics, najlepiej potwierdzone certyfikatem Google Analytics Individual Qualification; Google Tag Manager, Looker Studio;
  • Znajomości co najmniej podstaw R / Python / JavaScript / SQL;  
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie B2; 
  • Doświadczenia w pracy przy projektach z obszaru marketing analytics;  
  • Komunikatywności; 
  • Znajomości zasad lub podstaw: BigQuery / R / Python / JavaScript (nie jest wymagana, ale będzie dodatkowym atutem); 
  • Doświadczenia w analityce jakościowej, w tym znajomość narzędzi takich jak Hotjar, Microsoft Clarity lub innych; oraz umiejętności interpretacji dostępnych w nich raportów (mile widziane). 



Przebieg rekrutacji:

01

Analiza CV + ew. krótka rozmowa telefoniczna

02

Spotkanie online

03

Zadanie rekrutacyjne + weryfikacja znajomości jęz. angielskiego

04

Spotkanie online lub stacjonarnie 

Decyzja 📍


W razie dodatkowych pytań możesz do Nas napisać: 

Junior People Business Partner: Monika Surowiec

1 867 - 2 976 USD

Netto miesięcznie - B2B

1 543 - 2 460 USD

Brutto miesięcznie - UoP

Sprawdź podobne oferty pracy

Marketing Analytics Specialist

Nowa
1 544 - 2 461 usd
Full Stack Experts
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
Google Analytics
Google Tag Manager
Looker Studio
Nowa

Główny Analityk BI i Danych w Obszarze Sprzedaży i Produktów Korporacyjnych

Nowa
Grupa PZU
Warszawa
SQL
przetwarzanie danych
Python
Nowa

Insight Analyst for Global Clients

Nowa
NielsenIQ
Warszawa
analiza
Microsoft Office Excel
English
Nowa

Specjalista ds. analiz RGM

Nowa
Maspex
Wadowice
VBA
Microsoft Power BI
Python
Nowa

Voicebot Designer - US market

Nowa
1 689 - 2 654 usd
Talkie
Gdańsk
, Praca zdalna
Zdalnie
odpowiedzialność
język angielski
samodzielność
Nowa