Oferty
Marketing Analytics Specialist
Nowa
Marketing

Marketing Analytics Specialist

1 895 - 3 022 USDNetto miesięcznie - B2B
1 567 - 2 498 USDBrutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP, B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna
Full Stack Experts

Full Stack Experts

Full Stack Experts to technologiczny one-stop-shop oraz partner wiodących dostawców technologii reklamowych. Specjalizujemy się w znajdowaniu najlepszych rozwiązań w obszarach: omnichannel, privacy, integracji API, które automatyzują korzystanie z platform reklamowych oraz analiz marketingowych przy użyciu narzędzi Google Cloud Platform/BigQuery. Jesteśmy oficjalnym partnerem Google Marketing Platform oraz Microsoft Advertising Channel Partner.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

Google Tag Manager

Google Analytics

Looker Studio

język angielski

Mile widziane

Microsoft Clarity

R

Python

JavaScript

BigQuery

HotJar

Opis stanowiska

W dziale Marketing Analytics przeplatamy wiedzę ścisłą z pokładami kreatywności. Analizujemy, łączymy fakty, by tworzyć ciekawe i niepowtarzalne rozwiązania oraz rekomendacje dla naszych klientów. Szukamy błędów, optymalizujemy i sprawiamy, że dobre projekty osiągają jeszcze lepsze wyniki! 


Co będziesz robić jako Marketing Analytics Specialist ?

  • Realizować wdrożenia Google Analytics i innych narzędzi marketingowych przez Google Tag Managera🎯;
  • Konfigurować raporty, m.in. w Google Looker Studio;
  • Raportować, interpretować dane i prowadzić konsultacje dotyczące Google Analytics 4 360;
  • Aktywnie poszukiwać nowych rozwiązań, mających na celu optymalizację i poprawę kluczowych wskaźników sukcesu na stronach i w działaniach marketingowych realizowanych dla Klientów🚨;
  • Uczestniczyć w tworzeniu treści eksperckich oraz spotkaniach z klientami, w tym spotkaniach PR-owych i aktywizacyjnych🤝;


Co oferujemy:

  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia:  6 400 zł - 10 200 PLN brutto w przypadku umowy o pracę; 7 740 - 12 340 PLN w przypadku B2B;
  • Elastyczny czas pracy – możesz rozpocząć pracę między godziną 7 a 10. To Ty decydujesz, o której startujesz⏰;
  • System pracy hybrydowej – spotykamy się w biurze 1-2 dni w tygodniu lub raz w miesiącu przez 3 dni;
  • 39 godzinny tydzień pracy – w piątki pracujemy godzinę krócej;
  • Benefity: konsultacje psychologiczne, integracje działowe i firmowe, karta sportowa, ubezpieczenie medyczne, ubezpieczenie grupowe. Oczywiście mamy też owocowe poniedziałki🍎;
  • Benefity urlopowe: urlop stażowy, urlop nagroda, płatny dodatkowy urlop regeneracyjny – sabbatical🏝️;
  • Możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji zarówno w ramach szkoleń technicznych, jak i kompetencji miękkich. Z nami możesz uzyskać również certyfikat DIMAQ;
  • Możliwość skorzystania z narzędzi rozwojowych (test Gallupa, FRIS czy RMP) oraz pracy z ekspertem w tym zakresie🧠;
  • Współpracę z szerokim gronem specjalistów z różnych obszarów online marketingu w ramach zespołów partnerskich pracujących nad realizacją wieloobszarowych projektów;
  • Onboarding ze wszystkich obszarów merytorycznych oraz opiekę Buddy’ego w pierwszych tygodniach pracy;
  • Rozwój w Full Stack Experts, firmie która należy do elitarnego grona Google Marketing Platform Sales Partner.



Czego poszukujemy u kandydata/tki na stanowisku Marketing Analytics Specialist?

  • Umiejętności analitycznego myślenia i wyciągania wniosków na podstawie danych;
  • Wiedzy i umiejętności w zakresie wdrażania i wykorzystania: Google Analytics, najlepiej potwierdzone certyfikatem Google Analytics Individual Qualification; Google Tag Manager, Looker Studio;
  • Znajomości co najmniej podstaw R / Python / JavaScript / SQL;  
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie B2; 
  • Doświadczenia w pracy przy projektach z obszaru marketing analytics;  
  • Komunikatywności; 
  • Znajomości zasad lub podstaw: BigQuery / R / Python / JavaScript (nie jest wymagana, ale będzie dodatkowym atutem); 
  • Doświadczenia w analityce jakościowej, w tym znajomość narzędzi takich jak Hotjar, Microsoft Clarity lub innych; oraz umiejętności interpretacji dostępnych w nich raportów (mile widziane). 



Przebieg rekrutacji:

01

Analiza CV + ew. krótka rozmowa telefoniczna

02

Spotkanie online

03

Zadanie rekrutacyjne + weryfikacja znajomości jęz. angielskiego

04

Spotkanie online lub stacjonarnie 

Decyzja 📍


W razie dodatkowych pytań możesz do Nas napisać: 

Junior People Business Partner: Monika Surowiec

1 895 - 3 022 USD

Netto miesięcznie - B2B

1 567 - 2 498 USD

Brutto miesięcznie - UoP

Sprawdź podobne oferty pracy

VP of Marketing - B2B Recruitment Solutions

Nowa
1 960 - 2 939 usd
Calimala.ai
Poznań
, Praca zdalna
Zdalnie
social media
digital marketing
SaaS
Nowa

Digital Analyst

Nowa
2 450 - 3 429 usd
NoA Ignite
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
English
Google Tag Manager
Google Analytics
Nowa

👩‍💼 Project Manager 👨‍💼

Nowa
2 205 - 2 817 usd
MTA Digital
Rzeszów
, Praca zdalna
Zdalnie
język polski
Marketing 360
analiza
Nowa

Content Marketing Executive (part time)

Nowa
563 - 857 usd
PromoTraffic
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
język polski
digital marketing
SEO
Nowa

Automation Manager

Nowa
3 429 - 4 409 usd
Dietly
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
Retool
SQL
bazy danych
Nowa