Specjalista ds. Administracji
Praca biurowa

Specjalista ds. Administracji

5 740 - 6 412 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
5 740 - 6 412 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista / Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

administracja

Opis stanowiska

Kim jesteśmy? Jedną z największych organizacji pozarządowych w Polsce, które wspierają osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore. Wierzymy, że osoba z niepełnosprawnością może być samodzielna i aktywna w każdej sferze swojego życia. Zależy nam na zmianie postrzegania niepełnosprawności przez społeczeństwo i same osoby z niepełnosprawnościami. Wspieramy poprzez rehabilitację, umożliwiamy dofinansowanie wydatków związanych z realizacją indywidualnych celów i pasji. Dajemy możliwość sportowego rozwoju w extremalnej formie. Ciągle się rozwijamy i wprowadzamy nieszablonowe rozwiązania. Z nami bariery nie istnieją!


Do naszego Działu Administracji i HR prowadzimy rekrutację na stanowisko: Specjalista/Specjalistka ds. Administracji

Miejsce pracy: Warszawa, ul. Domaniewska 50A.


Do Twoich zadań będzie należało:

· obsługa zamówień – nadzór nad listą zakupów, kontakt z pracownikami w sprawie zamówień, śledzenie statusu dostaw oraz dbanie o terminowe dostawy

· obsługa zakupów – wybór właściwej oferty, kontakt ze sprzedawcami, dostawcami i firmami kurierskimi oraz odbiór paczek i przekazywanie ich do odpowiednich osób / działów

· wprowadzanie, opisywanie i rozliczanie faktur zakupowych w programie do elektronicznego obiegu dokumentów, w tym rozliczanie kosztów dotacji w fakturach wspólnych

· monitorowanie stanów magazynowych art. spożywczych i biurowych i reagowanie na niedobory lub nadwyżki

· tworzenie dokumentów związanych z procesami administracyjnymi (memo, uchwały, regulaminy, instrukcje, procedury, umowy z firmami)

· organizowanie i monitorowanie większych napraw i konserwacji w przestrzeni biurowej, dotyczących systemów elektrycznych, hydraulicznych, sanitarnych, oraz innych urządzeń w budynku (np. wymiana oświetlenia, malowanie ścian, wymiana wykładziny)

· prowadzenie i archiwizacja dokumentacji związanej z naprawami i konserwacjami (umowy, protokoły z napraw, karty gwarancyjne) oraz kontakt z zarządcą budynku

· stały kontakt z dostawcami i usługodawcami, z którymi na co dzień pracujemy

· zarządzanie sprzętem IT (wydawanie i przyjmowanie sprzętu służbowego, organizacja napraw itp.)

· realizacja pozostałych zadań administracyjnych


Wyślij do nas CV, jeśli:

· posiadasz doświadczenie w pracy w dziale administracji na samodzielnym stanowisku (mile widziane: we współpracy z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi)

· jesteś dyspozycyjny/a w pełnym wymiarze godzin oraz gotowy/a do pracy stacjonarnej/hybrydowej w Fundacji w Warszawie


Dlaczego warto do nas dołączyć?

· jesteśmy fajnym, różnorodnym, dynamicznym i wspierającym zespołem, w którym dobrze się pracuje

· jesteśmy dużą i uznaną organizacją pozarządową w Polsce. Podpiszemy z Tobą umowę o pracę, z wynagrodzeniem w przedziale zł 5740,90 – 6412,12 brutto w zależności od doświadczenia i kompetencji.

· zyskasz satysfakcję z pracy o wymiarze społecznym, czując, że Twoja praca realnie zmienia codzienność osób z niepełnosprawnościami i przewlekle chorych w całej Polsce

· po okresie próbnym otrzymasz dodatkowe benefity (karta prepaid Edenred, pakiet medyczny PZU Zdrowie lub karta Multisport)

 

5 740 - 6 412 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UoP