Asystent/ka ds. pierwszego kontaktu i obsługi sekretariatu
Praca biurowa

Asystent/ka ds. pierwszego kontaktu i obsługi sekretariatu

Warszawa
32 PLN/godz.Brutto za godzinę - UZ
32 PLN/godz.Brutto za godzinę - UZ
Rodzaj pracy
Niepełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UZ
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Microsoft Office

praca w zespole

Opis stanowiska

Czy uważasz, że każde dziecko zasługuje na bezpieczne dzieciństwo? Na nietykalność cielesną i brak dyskryminacji? Czy chcesz się rozwijać w uznanej organizacji pozarządowej, która przeciwdziała krzywdzeniu dzieci? 


Jeśli tak, zapraszamy Cię do aplikowania na stanowisko: Asystenta/ki ds. pierwszego kontaktu i obsługi sekretariatu


Poradnia dla Rodziców Latarnia Morska to placówka profilaktyczna Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę. Pracujemy z rodzicami dzieci do 6 roku życia.


📍 Miejsce pracy – Warszawa Saska Kępa

📋 Nr ref.: APK

 

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • pierwszy kontakt z klientami placówki (rodzicami i dziećmi do 6 roku życia, w tym przeprowadzanie rozmów wstępnych),
  • bezpośrednią obsługę podopiecznych placówki oraz współpracę z zespołem profesjonalistów,
  • udzielanie informacji o działalności placówki i Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę,
  • dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ewidencję korespondencji,
  • dbanie o sprawne funkcjonowanie placówki i jej zaopatrzenie,
  • inne czynności administracyjno-biurowe.

 

Od Kandydatów/ek oczekujemy:

  • dostępności min. 18 godzin tygodniowo, w tym czwartki i piątki,
  • dostępność od czerwca 2025 r.
  • wyższego wykształcenia lub w trakcie studiów (preferowane studia psychologiczne, pedagogiczne itp.),
  • podstawowej wiedzy nt. systemu wsparcia rodziców małych dzieci,
  • wysokich umiejętności komunikacyjnych oraz umiejętności pracy w zespole,
  • umiejętności rozmawiania z osobami w różnych stanach emocjonalnych,
  • odpowiedzialności, zaangażowania i dobrej organizacja pracy,
  • umiejętności sprawnego korzystania z pakietu MS Office i obsługi urządzeń biurowych.

 

Oferujemy:

  • pracę na co najmniej 18 godzin tygodniowo w oparciu o umowę zlecenie, w wybrane dni w godzinach 8-18 (z uwzględnieniem czwartku i piątku) w systemie stacjonarnym (w placówce),
  • pakiet wdrożeniowy oraz możliwość zdobywania wiedzy i nowych doświadczeń w rozpoznawalnej organizacji pozarządowej,
  • możliwość udziału w superwizji, szkoleniach/webinarach/konferencjach fundacyjnych,
  • wynagrodzenie około 32 zł brutto/ za godzinę,
  • pracę w zespole pełnym profesjonalizmu i zaangażowania :)
  • miejsce, w którym pracujemy w oparciu o wartości takie jak: rozwój, odpowiedzialność, współpraca, szacunek, skuteczność i jakość.

 

Dołącz do nas i wspólnie twórzmy lepszy świat dla dzieci! 🌍❤️  

Wyślij swoją aplikację na adres: rekrutacja@fdds.pl do 28 kwietnia 2025 r. w tytule maila wpisując numer referencyjny: APK. 

 

Dajemy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami. 

 


32 PLN/godz.

Brutto za godzinę - UZ

Rekomendowane oferty

Recepcjonistka ze znajomością języka angielskiego

Nowa
5 000 - 6 500 PLN/mies.
4Specialist Sp. z.o.o.
Warszawa
obsługa klienta
Nowa

Office Junior Specialist

Nowa
AmRest
Wrocław
Microsoft Office
Nowa

Sales Support Specialist with German

Nowa
Antal Sp. z o.o.
Kraków
odpowiedzialność
Microsoft Excel
angielski
Nowa

Office Assistant

Nowa
CAPE MORRIS
Warszawa
Wsparcie Administracyjne
wsparcie księgowości
prawo jazdy kat. B
Nowa

Recepcjonista/ Recepcjonistka

Nowa
AAA Auto
Piaseczno
obsługa klienta
dobra organizacja
język angielski
Nowa