Szukamy samodzielnej i proaktywnej osoby, która wesprze zespół fundraisingu Lekarzy bez Granic w Polsce w prowadzeniu działań online w obrębie strategii fundraisingowej, polegającej na pozyskiwaniu funduszy umożliwiających prowadzenie działań organizacji. Zatrudniona osoba będzie odpowiadać za prowadzenie kampanii reklamowych z wykorzystaniem Google Ads i Microsoft Ads oraz za prowadzenie działań z zakresu SEO. Wesprze również organizację w zakresie zarządzania stroną internetową.
Kim jesteśmy?
Lekarze bez Granic (MSF, Médecins Sans Frontières) to niezależna, międzynarodowa organizacja humanitarna, działająca w ponad 70 krajach na całym świecie. Niesiemy pomoc medyczną najbardziej potrzebującym: od ofiar wojny w Jemenie, przez osoby wewnętrznie przesiedlone w Sudanie Południowym, po pacjentów chorych na gruźlicę w Azji Środkowej. Jesteśmy organizacją bezstronną, niezależną i neutralną. Biuro Lekarzy bez Granic w Polsce wspiera działania organizacji na świecie. Robimy to pozyskując fundusze, informując o kryzysach humanitarnych oraz docierając do osób zainteresowanych pracą w międzynarodowych projektach organizacji.
Jakie warunki współpracy proponujemy?
- Pracę hybrydową (1-2 dni w tygodniu stacjonarnie w biurze w Warszawie, ul. Sapieżyńska 10A).
- Umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy.
- Wynagrodzenie miesięczne pomiędzy 8899 PLN a 11260 PLN brutto, które obliczamy na podstawie wcześniejszego doświadczenia. W trosce o sprawiedliwe wynagradzanie każdej osoby zatrudnionej w Fundacji, nie mamy możliwości zmiany podanego zakresu wynagrodzenia.
- Dofinansowanie opieki medycznej, ubezpieczenia na życie, karty miejskiej.
- Budżet szkoleniowy oraz możliwości rozwoju i nauki w dużej, międzynarodowej organizacji humanitarnej.
Jakie zadania Ci powierzymy?
- Wspieranie realizacji strategii fundraisingowej w kanałach online.
- Planowanie, prowadzenie, obsługa i optymalizacja kampanii Google Ads i Microsoft Ads w oparciu o cele organizacji.
- Tworzenie bieżących raportów, analiz i rekomendacji związanych z Google Ads i Microsoft Ads.
- Optymalizacja działań, w tym opracowywanie i wprowadzanie testów dla podniesienia współczynników konwersji.
- Prowadzenie działań w zakresie SEO.
- Zarządzanie stroną internetową, w tym wsparcie w zakresie opracowywania, prowadzenia i aktualizacji treści na stronie internetowej.
- Bieżące wsparcie działań w zakresie marketingu online.
Na czym nam zależy?
- Co najmniej 3-letnim doświadczeniu zawodowym w samodzielnym prowadzeniu projektów Google Ads i Microsoft Ads.
- Doświadczeniu w prowadzeniu kampanii o różnych celach reklamowych (search, display, video, Performance Max itd.).
- Doświadczeniu w zarządzaniu budżetem kampanijnym.
- Znajomości Google Analytics i Google Tag Manager.
- Doświadczeniu w zarządzaniu stronami internetowymi (Wordpress).
- Znajomości języka polskiego oraz angielskiego na poziomie C1.
- Umiejętnościach analitycznych.
- Proaktywności i nastawieniu na rozwiązywanie problemów i realizację celów.
- Dobrej organizacji pracy i skrupulatności.
- Umiejętności priorytetyzacji zadań i szybkiego analizowania i reagowania w sytuacjach nagłych (kryzys humanitarny).
- Umiejętności pracy zespołowej i nawiązywania kontaktów.
- Zrozumieniu i akceptacji zasad i wartości humanitarnych.
Co będzie dodatkowym atutem?
- Doświadczenie w prowadzeniu działań z zakresu SEO.
- Doświadczenie z Google Ad Grants.
- Doświadczenie w tworzeniu contentu na stronę internetową i media społecznościowe.